Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä Jehovien pitää käydä ovella arkenakin, ja herättää päiväunilla olevat?

Vierailija
04.10.2011 |

Onko täällä yhtään Jehovaa, miksi teette niin?

Eikö pelkät viikonloppukierrokset riitä? Ja miksi ette vaan laita niitä lehtiänne postilaatikkoon arkena ja viikonloppuna?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Suomessa ole uskonnonvapaus? Mielestäni tuollainen uskontojen tuputtaminen pitäisi kieltää lailla. Eiköhän sitä uskovaiset löydä tarpeeksi materiaalia ilman tuputtamistakin...

Vierailija
2/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sama koskee myös kaikkia kaupustelijoita ja kerjääjiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sekopäisenä väsymyksestä oleva kotiäippä raivoaa jollekin taholle. Oli se sitten lapsen kaveri, jehova, naapurin remontti, roska-auto :D

Nukkukaa, hyvät ihmiset, nukkukaa tarpeeksi.

Vierailija
4/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikerralla etteivät tulisi enää koska se häiritsee. Meillä käy ovella kalakauppias, jehovantodistajat ja muita, mutta yleensä ei ole häirinnyt. Jos häiritsisi niin sanoisin suoraan.

Vierailija
5/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa nykypäivänä tuo oveltaovelle tuputtaminen! Lestat ja mormoonit kaikkine salkkuineen:)

No jotkut elävät siinä maailmassa ja toiset tässä. Jokainen varmaan halutessaan osaa itse tehdä valintansa uskonsa puolesta/vastaan ilman tuputtamista!

Vierailija
6/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon mieltä ilahduta kun juuri olet päässy syvän unen vaiheeseen päivällä ja ovikello soi ja tarjoillaan taivaspaikkaa jehovien tyyliin.

Kun sekopäisenä väsymyksestä oleva kotiäippä raivoaa jollekin taholle. Oli se sitten lapsen kaveri, jehova, naapurin remontti, roska-auto :D

Nukkukaa, hyvät ihmiset, nukkukaa tarpeeksi.

Vierailija
7/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon mieltä ilahduta kun juuri olet päässy syvän unen vaiheeseen päivällä ja ovikello soi ja tarjoillaan taivaspaikkaa jehovien tyyliin.

Kun sekopäisenä väsymyksestä oleva kotiäippä raivoaa jollekin taholle. Oli se sitten lapsen kaveri, jehova, naapurin remontti, roska-auto :D Nukkukaa, hyvät ihmiset, nukkukaa tarpeeksi.

Kuten tein joskus kun olin sairas. Toki olen päivätöissä, tulisin hulluksi jossain vuorotyössä.

Vierailija
8/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon pieleen kieltolappu, esim. Älä soita, jos olet Jehovan todistaja (tai kaupustelija, kerjääjä)!

Vierailija
9/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koputtavat sitten ovelle.

Itse asiassa ainoat, jotka ovat minut herättäneet kesken unien, on juuri jehovantodistajat. Muut tietää, että teen yötyötä, eivätkä tule pimputtelemaan kelloa. Jehovatkaan eivät tulleet enää sen jälkeen kun kerroin heille, mitä mieltä olen asiasta, että tullaan herättelemään päivällä ja tuputtamaan uskontoa. Jehovilla on kirjanpito, missä heitä kuunnellaan ja missä kielletään käyminen.

Kun sekopäisenä väsymyksestä oleva kotiäippä raivoaa jollekin taholle. Oli se sitten lapsen kaveri, jehova, naapurin remontti, roska-auto :D Nukkukaa, hyvät ihmiset, nukkukaa tarpeeksi.

Kuten tein joskus kun olin sairas. Toki olen päivätöissä, tulisin hulluksi jossain vuorotyössä.

Vierailija
10/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tokaisin, että mä olen pakana (puolitotuus, en kuulu kirkkoon) ja mies on juutalainen (tämä on totta). Alkoivat siitä huolimatta tuputtaa niitä saamarin lappusiaan. Onneksi tässä talossa on ulko-ovet kiinni 24/7 eli.. Edellisessä talossa noita ravasi urakalla, koska noiden valtakunnan sali (?) oli ihan naapurissa.. Ei auttanut tuo pakana tarina, ei oven avaamatta jättämättäminen (tulivat sitten seuraavana päivänä uudestaan ja kolistivat postiluukkua) jne. jne.

saarnaaminen on tarkkaan organisoitua, vain niissä paikoissa käydään uudestaan joista saadaan vastakaikua.

Se ei ole sellasista että siellä täällä käydään, missä lähin rappu one jne, vaan pyritään tavoittamaan jokainen, asui hän kaukana taikka lähellä.

-en ole itse JT. aikanaakn vielä.

Vierailija
11/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeneneen vuoteen käynyt Jehovia oven takana. Ei vaikka yksi JT-perhe asuu yläkerrassa. Ovat muuten aikas mukavia tyyppejä =)

Vierailija
12/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirettä..

Vierailija
13/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kotisihan se on, ei asiattomien häiriköiden.

t. 9

Vierailija
14/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin viikolla jos on käytävä. Ja minäkin teen kolmivuorotyötä, mutta varmaan yhden käden sormissa lasken ne kerrat, kun joku on minut unilta herättänyt.

Kerran oli kaveri soittanut ovikelloa pitkään ja hieman huolissaan ollut kun auto on pihassa ja koirakin kuuluu sisällä olevan, mutta minä en avaa ovea. Lopulta soitti puhelimeen johon vasta heräsin.

Mutta yleisesti ottaen kaikki tutut tietää jos olen ollut yön töissä. Ovelta ovelle kulkijoille ei sitten vain voi mitään. Asun rivarissa.

Vierailija
15/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne Jehovan todistajat jaksa kovinkaan montaa kertaa käydä rimpauttelemassa, jos ovea ei avata.

Tiputtavat ne lehtiset postilaatikosta :D

Vierailija
16/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon pieleen kieltolappu, esim. Älä soita, jos olet Jehovan todistaja (tai kaupustelija, kerjääjä)!

Meillä nukutaan päiväunia klo 12-14, ethän soita ovikelloa tähän aikaan. Meillä on tällainen lappu ja tepsii.

Vierailija
17/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet muslimi. Eivät tule toista kertaa.

Vierailija
18/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne Jehovan todistajat jaksa kovinkaan montaa kertaa käydä rimpauttelemassa, jos ovea ei avata. Tiputtavat ne lehtiset postilaatikosta :D

Meillä kävi joka ikinen lauantai aina päiväunien aikaan siihen asti, kunnes soitin johonkin niiden päämajaan ja sanoin ettei saa enää tulla. Eikä sen jälkeen tullut;)

Vierailija
19/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tokaisin, että mä olen pakana (puolitotuus, en kuulu kirkkoon) ja mies on juutalainen (tämä on totta). Alkoivat siitä huolimatta tuputtaa niitä saamarin lappusiaan. Onneksi tässä talossa on ulko-ovet kiinni 24/7 eli..

Edellisessä talossa noita ravasi urakalla, koska noiden valtakunnan sali (?) oli ihan naapurissa.. Ei auttanut tuo pakana tarina, ei oven avaamatta jättämättäminen (tulivat sitten seuraavana päivänä uudestaan ja kolistivat postiluukkua) jne. jne.

Vierailija
20/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita lappu oveen, että ÄLÄ SOITA OVIKELLOA!

Vai eikö teillä oikeasti kukaan muu käy oven takana kuin jehovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän