Jos tulisit pikkujouluista ja sammut oksentaen eteiseen, jättäiskö mies sinut siihen?
Vai hoitaisiko sänkyyn ja siivoaisi nöyränä sotkusi. Entä jos olisit kussut housuusi?
Kommentit (13)
kun harvoin ottaa, saattaa tulla yllätyksiä. Pari paukkua ja konttaatte kotiin.
Auttaisi ja siivoaisi, mutta kyllähän siitä saisi hetken kuulla :D
koska epäilisi minun saaneen sairauskohtauksen.
t. abso
että se sun miehekäs nallukka tulee ja ottaa sut takaapäin. Mur mur
ja melkoisena sissinä on nukkunut samassa sängyssä mihin olen oksentanut, kylässä. *nolotus*
Mies taitaisi naljailla minulle asiasta seuraavana päivänä. Hoitaisi minut sänkyyn ja siivoaisi sotkun. Luulen että kuseminen olisi hänellekin jo liikaa, jättäisi ehkä mainitsematta. Mutta ei jättäisi minua.
Ja tällainen olisi mahdollista vain jos joku olisi ujuttanut juomiini lisää viinaa.
(kaksikerroksinen rivari, makkarit alakerrassa, sisäänkäynti yläkerrasta). Tulin kotiin, rymistelin portaat alas ja oksensin portaille, mies hoiti mut petiin ja siivosi yrjöt. Yhdessä olemme edelleen, tapauksesta on aika kauan aikaa..
ja meilläkin ehkä mies soittaisi ambulanssin. Mutta jos näin jostain syystä kävisi oikeasti ja mies tietäisi, että syy on vain alkoholi, hoitaisi ja siivoaisi nöyränä, vaikka olisin mitä tehnyt.
Mutta jos heräisi, niin veisi sänkyyn ehkä jopa suihkun kautta ja siivoaisi jäljet, mutta vittuilisi seuraavana päivänä ja/tai viimeistään seuraavassa riidassa. Tai en tiedä ihan varmaks vittuilisko, mut pitäis ainakin "puhettelun".
Tosin aika vaikea kuvitella, että tulisin tuossa kunnossa kotiin...
Elämänhallintani olisi tuossa tilanteessa mennyttä
että se sun miehekäs nallukka tulee ja ottaa sut takaapäin. Mur mur
Otan kyllä joskus reilustikin, mutta tuollaiseen kuntoon en ole vielä päässyt. Ei mies nyt sentään ambulanssia tilaisi, mutta tuskin sen kummemmin yöllä alkaisi mua pesemäänkään... :D Riisuisi, pyyhkisi enimmät ja heittäisi huovan päälleni... Aamulla sitten hoitaisi ja hellisi ja yrittäisi lievittää noloa oloani.