Nyt parhaat vinkit kehiin treffiviikonloppua varten!!
Aikaa siis tuohon vielä 2vkoa, mutta miten saisin itsestäni mahdollisimman kauniin tässä ajassa. Kampaajalle ja kasvohoitoon olen jo varannut ajan. Mutta mitä muuta voisin tehdä ja miten valmistautua viikonloppuun. Olemme tapailleet puolisen vuotta ja muutama yhteinen hotelliyö on takana, mutta ei kokonaista viikonloppua....viikonloppua vietämme hänen loma-asunnossaan, eli varmaan ulkoillaan, laitetaan ruokaa, saunotaan jne.
Kommentit (9)
Osta mökkituliaisiksi joku kiva pieni juttu.
Juo paljon vettä ja syö vähemmän hiilihydraatteja (siis valkoiset jauhot ainakin pois kokonaan) niin lähtee kropasta turvotukset...ulkoile ja lenkkeile, niin iho hehkuu!
epiloinnin kuitenkin tekisin pari pvää ennen reissua. Yhdessä oli tarkoitus kokkailla ja mies kun ei syö lihaa (no broileria toisinaan mm. pastan kanssa), vaan pitää esim. kalasta, mietin josko ensimmäiselle illalle varaisi blinitarvikkeet, mutta mitä seuraavalle päivälle ja illalle?? Lenkkeilemme molemmat, joten varusteet löytyy, tuulipukua en nyt kuitenkaan meinaa hankkia ;) Yöasuakaan ei hänen kanssaan tule oikein käytettyä kun itse nukkuu aina ilman vaatteita, mutta muutaman setin kauneimpia alusvaatteitani meinasin valita mukaan. Mitähän muuta sitä osaisi, että tekisi lähtemättömän vaikutuksen ;D
ap
Millaisessa paikassa mökki on? Tiedätkö, millainen keittiö mökillä on eli millaiset kokkausmahdollisuudet?
järjestää jotain erityistä. Toki olen hänen luonaan käynyt, mutta kieltämättä minua ei viehätä ajatus siitä, että nukkuisin parivuoteessa jossa hänen ex-vaimonsakin on nukkunut....ja tämähän ei liittynyt kysymykseeni lainkaan.....
ap
olette rakentamassa jos puoli vuotta on tapailtu eikä olla vierailtu toisten kodeissa vaan aina ollaan hotellissa.
Kun parisuhde on kuitenkin sitten loppujen lopuksi sitä arkea.
Miksi et pyydä miestä sinun kotiisi? Vai onko tarkoituskin pitää suhde etäsuhteena ilman sen kummempaa sitoutumista?
Ja kuitenkin yrität ja haluat tehdä häneen lähtemättömän vaikutuksen....
olen varovainen miesten suhteen, vaikka aika hyvin jo häneen luotankin. Kyllä, hän on pyyytänyt minua muuttamaan kanssaan yhteen, mutta minä en ole siihen vielä aikoihin valmis, enkä tiedä olenko koskaan ennenkö opin kunnolla tuntemaan...rakastan kyllä kovasti, mutta en halua satuttaa itseäni....
ap
Itse en vain voisi olla parisuhteessa, jossa ei oltaisi toisten kotona ja tapaamiset eivät sisällä mitään ns normaalia arkea.
Olemme erilaisia :)
Mukavaa mökkiviikonloppua!
älä käytä alkoholia ja nuku riittävästi. Ja poista karvoitus hyvissä ajoin.