Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa kun lasten koulussa ei ole yhtään mamua.

Vierailija
04.10.2011 |

Edellisessä koulussa oli, mutta muutimme juuri pienemmälle paikkakunnalle. Täällä koulussa (n. 120 lapsen ala-aste) ei ole yhtäkään maahanmuuttajalasta.

On kurjaa kun lapset eivät enää saa mahdollisuutta olla kavereita eriväristen ja eri kulttuureista tulevien lasten kanssa.

Kummallista marinaa mamumouluista tällä palstalla, kyllä minusta on lapselle vaan hyväksi jos koulussa muitakin kuin nk. kantasuomalaisia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ala-aste, jossa n. 250 lasta. Tosin tällä alueellakaan ei asu mamuja, joten lapset jäävät kyllä monikultturisuudesta paitsi.

Vierailija
2/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla helpompi ratkaisu. Kurjaa lasten muuttaa maailmaan ilman yhtään kokemusta mamuista.

Kun ei saa kokemuksia, luulee liikaa, eikä ehkä uskallakaan tutustua ulkomaalaisiin aikuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuista on haittaa, koska he eivät kykene sopeutumaan suomalaisten tapoihin, vaan vaativat että suomalaiset sopeutuvat heidän tapoihinsa, maassa maan tavalla.

Monikulttuurisuus tuo mukanaa aika paljon myös ikäviä asiota, joista muutama on jo kärjistynyt ruotsissa ja tanskassa.

Vierailija
4/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamujen kanssa kun ei ole pakko hengata.

Vierailija
5/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan jokainen mamu-lapsi saa keväällä stipendin! Kuka kivasta käsialasta, kuka iloisesta mielestä, kuka siitä, että ei kertaakaan myöhästynyt... Jopa se kaikkia hakkaava en-kerro-kansalaisuutta korsto sai keväällä stipendin siitä, että on reilu kaveri!

Kiitos ei mamuja yhtään enempää.

Vierailija
6/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuista on haittaa, koska he eivät kykene sopeutumaan suomalaisten tapoihin, vaan vaativat että suomalaiset sopeutuvat heidän tapoihinsa, maassa maan tavalla.

Monikulttuurisuus tuo mukanaa aika paljon myös ikäviä asiota, joista muutama on jo kärjistynyt ruotsissa ja tanskassa.

Eikö tässä elämässä ole muuta kuin suomalaiset vs. muut? Minun tapani eivät varmasti ole samanlaisia kuin sinun, mutta minulle on ihan sama miten elät, eikä minun elämäni kuulu sinulle.

Vierailija
7/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuista on haittaa, koska he eivät kykene sopeutumaan suomalaisten tapoihin, vaan vaativat että suomalaiset sopeutuvat heidän tapoihinsa, maassa maan tavalla. Monikulttuurisuus tuo mukanaa aika paljon myös ikäviä asiota, joista muutama on jo kärjistynyt ruotsissa ja tanskassa.

Eikö tässä elämässä ole muuta kuin suomalaiset vs. muut? Minun tapani eivät varmasti ole samanlaisia kuin sinun, mutta minulle on ihan sama miten elät, eikä minun elämäni kuulu sinulle.

raiskattuaan tämän ensin väittäen, että se on hänen oikeutensa ja kuuluu hänen kulttuuriinsa.

Vierailija
8/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan jokainen mamu-lapsi saa keväällä stipendin! Kuka kivasta käsialasta, kuka iloisesta mielestä, kuka siitä, että ei kertaakaan myöhästynyt... Jopa se kaikkia hakkaava en-kerro-kansalaisuutta korsto sai keväällä stipendin siitä, että on reilu kaveri! Kiitos ei mamuja yhtään enempää.

t. White flightin mukana lentänyt

Vierailija
9/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan puolella on ainakin toinen vanhempi ulkomaalainen. Eikä mitään eroa lasten kesken ole, ainakaan palkitsemisessa. Ja koulussa lauletaan suvivirsi ja Enkeli taivaan juhlissa.

10/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minunkaan lapseni koulussa ole yhtään mamua.

Ei se kyllä minua yhtään sureta.

Vierailija
11/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mamuja joinain näyttelyesineinä, joista omat muksut voisivat hyötyä. Aikamoista, ls-ilmo vähintään.

Taitavat kiduttaa elämiäkin.

Luethan asiallisen viestiosuuden rivien välistä.

Vierailija
12/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kuuluu, kun sinun poikasi sylkee minun tyttöni päälle

Mamuista on haittaa, koska he eivät kykene sopeutumaan suomalaisten tapoihin, vaan vaativat että suomalaiset sopeutuvat heidän tapoihinsa, maassa maan tavalla. Monikulttuurisuus tuo mukanaa aika paljon myös ikäviä asiota, joista muutama on jo kärjistynyt ruotsissa ja tanskassa.

raiskattuaan tämän ensin väittäen, että se on hänen oikeutensa ja kuuluu hänen kulttuuriinsa.

Minun pojastani tulee raiskaaja, koska hänen isä ei ole suomalainen? Tämän takia aikuiset suomalaiset saavat nyt sylkeä minun ja lapseni päälle?

Tuleeko sinun pojastasi sitten naistenhakkaaja/ tappaja jos isä on suomalainen?

Vierailija
13/13 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minunkaan lasten koulussa ole yhtään mamua.

ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi