Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helv.tin paise mullon alapäässä??

Vierailija
03.10.2011 |

Ja siis miten sen saa pois? Luulin finniksi, jollainen mulle on tuonne kys. paikkaan joskus tullut ja aikansa kypsyttyyään olen aina saanut sen poksautettua.

Tää on nivusessa, oikeestaan melkein niinku ulommassa häpyhuulessa, aika iso motikka. Ei hirveen kipee kun ei alkkarin reuna onneks hankaa sitä.

Ehkä sormenpään kokonen ja nyt se on jotenki mustakin tai mustelmaisen näkönen. Uskaltaako runnoa vai annanko vaan olla. Olen sitä vähän lämpimällä huuhtonut jne. Tai uskaltaako siihen tökätä reiän, jos vaan kantti kestää, mulla on kyllä steriilejä neuloja, tosin ne on pirun ohuita ettei se möhnä ehkä kuitenkaan tulis ulos :(

Voiko se vielä puhjeta itsestään vai onko pakko mennä lekuriin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla tulehtunut rauhanenkin tai ihan kunnon paise. Käy vaan mielummin lääkärissä, ties vaikka tarvitsisit lääkehoitoa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se on kypsä ja se puhkeaa kevyesti puristamalla, ilman neuloja. Jos nyt alat puristella, se tulehtuu entistä pahemmin ja sitten et ainakaan selviä ilman antibioottia. Tuossa tilanteessa saatat selvitä ilman antibioottia, kun annat paiseen olla ja kypsyä rauhassa. Kun se on kypsä, purista kaikki mätä sieltä pois kunnes tulee verta. Paise saattaa kerätä sen jälkeen lisää mätää ja toimenpiteen voi joutua tekemään vielä kerran-pari. Jos kuitenkin tulehdus leviää, tulee yleisoireita (kuumetta tms) tai kipu tulee sietämättömäksi, mene lääkäriin. Sitten on sen antibioottikuurin paikka.

Vierailija
4/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolta rauhasjutulta. Ei oo silleen kipeä. Mulla on joskus ollut paise käsivarressa ja se oli KIPEÄ. Siksi vähän ihmettelenkin kun tämä ei oikeastaan kovasti ole. Toki kun sitä käsittelee ja ruhjoo vähän niin on niin arka alue, että tuntuu tietty silloin. Voi kettu :(

Vierailija
5/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miks hemmetissä sitä ei tule. Ennen on tullutkin, siksi finniksi luulinkin.Kauankohan tuo kypsyy...

Vierailija
6/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miks hemmetissä sitä ei tule. Ennen on tullutkin, siksi finniksi luulinkin.Kauankohan tuo kypsyy...

Joskus siinä voi mennä aikaakin. Minulla on ollut joskus noita helposti puhkeavia, mutta yksi tapaus oli sitkeä, sellainen pikkuinen nökkö taisi olla useamman vuodenkin. Kypsyi sitten puhkaisuvalmiiksi pikkuhiljaa, kun kerran sitä vähän kovempaa puristelin ja koitin neulallakin tökkiä (joojoo, ei fiksua, mutta onneksi ei mitään tulehduksia tullut :P)

Vierailija
7/7 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hieman ärsytin iltaisin sitä pikkuisen puristelemalla. sitten kerran se vain puhkesi ja sain mädät pois ja kun tuli tippa verta, desinfioin. Saman toistin seuraavana iltana mutta jo ensimmäisen tyhennyksen jälkeen helpotti kummasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan