Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mies ei käytä sormusta!

Vierailija
03.10.2011 |

Ootteko koskaan miettineet että ulkopuoliset voi tehdä tästä asiasta vääriä(?) johtopäätöksiä miehen sitoutumisesta... Joo, tiedän että tähän tulee vastauksia joissa akat hehkuttavat sitä miten sitoutuneita nämä sormuksettomat tyypit ovatkaan ja sitä ettei vähääkään kiinnosta mitä joku muu ajattelee. Eikö ketään teistä oikeasti häiritte tuo asia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin pari kuukautta häiden jälkeen (13 vuotta sitten) enkä koskaan saanu aikaiseks ostaa uutta. Totuin niin nopsaan oleen ilman, että tuntuis hassulta käyttää

Vierailija
22/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käytä sormusta. Juhliin tai muihin missä ollaan pariskuntana (vieraammat ihmiset ym) pyydän että laittaa sormuksen. Miehen selitys on se, että pelkää sen hukkuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei käytännöllinen.

Tiesin jo etukäteen, että en tule käyttämään kuin juhlissa, joten panostin siihen.

Vierailija
24/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä töissä, koska se on kiellettyä (sairaala). Kun lähden esim. kaupungille ostoksille, laitan vihki- sekä muita sormuksia. Jos vihkisormus jää kotiin, saatan kääntyä takaisin hakemaan sen.

Mieheni ei käytä sormustaan, koska pelkää sen hukkuvan, kun on vähän väljä. Mies on työssä, jossa tapaa paljon naispuolisia ihmisiä. Selvästi monet naiset panevat merkille sormuksettomuuden. Mies on hyvännäköinen ja hyväkäytöksinen sekä hyvässä asemassa. Kahville on pyydetty monesti, kun on kai katsottu, että on vapaa.

Itse sinkkuaikoinani tarkastin miehet, onko sormusta, ennenkuin aloin flirttailla esim. kaupassa:)

Vierailija
25/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaan kattoo ihmisistä että onko sormus vai ei, sormus ON selvä merkki siitä että on varattu, ja vakavasti. Periaatteessa mä ymmärrän sen että nykyään suhteet on kahdenvälisiä ja sitoutuminen ei sinänsä ole muiden asia, mutta... Mä ite olen ollut pahasti ihastunut sormuksettomana sitoutuneeseen tyyppiin jonka en siis tiennyt olevan perheellinen, joten oman pettymykseni takia ihmettelen miksi jotkut ihmiset ei halua käyttää sormusta.

Vierailija
26/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies onneksi tajusi asian ja alkoi käyttämään sormusta. Nykyään ei edes muista koko asiaa, eikä ota sormusta pois käytännössä koskaan.

Vierailija
27/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sähköhommia, usein jää sormus hyllylle pyörimään. Mulla on oma vihkisormukseni jemmassa rasiassa. PRKL kun piti leveillä ja hankkia sellainen 20 timantin sormus, sitä ekan vuoden seurasin haukkana, ettei ne sieltä putoo...

Vierailija
28/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman pettymykseni takia ihmettelen miksi jotkut ihmiset ei halua käyttää sormusta.

eivät ehkä jaksa miettiä sinua :D En itsekään tule sinua ajatelleeksi kun sormus (ja minulla on siis vain vihkisormus, hui kauhea, joku voi luulla että olen vain kihloissa enkä siis oikeasti sitoutunut!) jää treenien jälkeen meikkipussiin.

Meillä mies käyttää sormusta vain lähtiessään baariin, juhliin tms. tilaisuuteen. Ja on oma valintansa, että silloin käyttää. Töissä yms. ei pidä.

Itsellä jää harrastuksen takia usein pois. Mutta jos se on mukana, ja menen esim. baariin, muistan aina lisätä sen sormeen koska en halua mitään länkyttäjiä luokseni.

Vierailija
29/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kyllä koskaan edes juolahtanut mieleen ajatelle mitä muut ajattelevat siitä, että miehellä ei ole sormus kädessä. Ja mullakaan ei ole kuin yksi, kun ei koskaan hankittu vihkisormusta.

Oltiin yli 10 vuotta yhdessä ennen naimisiinmenoa, ilman sormuksia molemmat. Kyllä siinä oltiin hyvin sitoutuneita oltu jo pitkään ennen sormuksiakin, joten en ole osannut ajatella koko sormusta tai sen käyttöä mitenkään sen merkkinä kuinka sitoutunut on. Olimmehan jo yhtä vakavasti yhdessä kauan ennen sormuksia.

Vierailija
30/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaan kattoo ihmisistä että onko sormus vai ei, sormus ON selvä merkki siitä että on varattu, ja vakavasti. Periaatteessa mä ymmärrän sen että nykyään suhteet on kahdenvälisiä ja sitoutuminen ei sinänsä ole muiden asia, mutta... Mä ite olen ollut pahasti ihastunut sormuksettomana sitoutuneeseen tyyppiin jonka en siis tiennyt olevan perheellinen, joten oman pettymykseni takia ihmettelen miksi jotkut ihmiset ei halua käyttää sormusta.

tai kihloissa. Miten voit olettaa että jos ei ole sormusta olisi vapaa mies?

Vierailija
31/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan häirinnyt, mies on sanonut että pitäisi sormusta, jos se olisi minulle tärkeää. EI hän käytä muitakaan koruja ja työnsä puolesta joutuisi poistamaan sormusta alvariinsa.

Vierailija
32/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan aika paljon, kun lakkasi pitämästä sormusta. Työssään ei myöskään voisi pitää, (tehdastyössä oikeasti voisi olla vaarallinen) ja vuosien jälkeen taitaa olla jo liian pienikin. Jos sitoutuminen näkyy vain sormuksesta ja sormukseton on heti vapaata riistaa ihmettelen suuresti sinkkunaisten metsästysvimmaa.

Ja vaikka joku nainen miestäni katsoisikin sillä silmällä, niin mitä se katsominen haittaa? Katsoohan minuakin monet miehet päivittäin ainakin ohi mennen vaikka minulla on sormus, emme kuitenkaan elä missään sellaisessa kulttuurissa, jossa katsominen on väärin.

Vierailija
33/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu naimisissa 12 vuotta ja mies ei ole pitänyt sormusta varmaankaan 10 vuoteen siitä syystä, ettei se enää mahtunut hänelle. Uutta ei tullut ostettua, eikä mieheni edes tykkää käyttää koruja.

Tänä kesänä mies sitten toteutti haaveensa ja tatuoi sormuksen nimettömäänsä. Hän suunnitteli sen itse ja se on yhdistelmä nimeni ensimmäisestä kirjaimesta ja äärettömyyden merkistä. Olen erittäin otettu siitä, että hän halusi tällaisen paljon pysyvämmän sormuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme