Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mies ei käytä sormusta!

Vierailija
03.10.2011 |

Ootteko koskaan miettineet että ulkopuoliset voi tehdä tästä asiasta vääriä(?) johtopäätöksiä miehen sitoutumisesta... Joo, tiedän että tähän tulee vastauksia joissa akat hehkuttavat sitä miten sitoutuneita nämä sormuksettomat tyypit ovatkaan ja sitä ettei vähääkään kiinnosta mitä joku muu ajattelee. Eikö ketään teistä oikeasti häiritte tuo asia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että mies ei pidä sitä sen takia, kun ylipäätänsäkin inhoaa koruja ja kokee ne ahdistavina. On kyllä erittäin sitoutunut minuun ja perheeseensä! :)

Vierailija
2/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen kävi hankkimassa ja pujotti sormeen, ei ole vaan tullut haettua hänelle omaa. Mennään ensi kesänä vihille, ja voi jäädä miehen sormus silloinkin hankkimatta. Ei haittaa minua lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että mies ei pidä sitä sen takia, kun ylipäätänsäkin inhoaa koruja ja kokee ne ahdistavina. On kyllä erittäin sitoutunut minuun ja perheeseensä! :)

miten joku voi pitää pientä vihkisormusta ahdistavana, vaikka mitään muita koruja tai kelloa ei pitäisikään... omituista. Luulis, että siihen kuitenkin ajan kanssa tottuu jos haluaa. Kyllä mäkin vähän ihmettelen, ettei vihkisormusta pidetä. Mutta ihan sama se mulle on, eikä se sinänsä välttämättä kerro mitään sitoutumisesta. Kyllä moni pettää ihan sormuksen kanssakin...

Vierailija
4/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sormusta itsekään.

Onhan niitä sitoutuneita miehiä ja naisia paljonkin, jotka eivät ole kihloissa tai naimisissa ja siis sormuksella merkittyjä.

Jos ihminen on aidosti sitoutunut sormuksella tai ilman, niin kyllä hän iskutilanteessa osaa tehdä selväksi, että millainen kanssakäyminen kiinnostaa.

Vierailija
5/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pitkään,muttei tälläisellä asialla ole mun ukolle minkäänlaista merkitystä,enkä "ansaitse" sitä joten nyt nyksästä tulee exä :) mulle se on iso asia,etenkin kun on perhe.

Vierailija
6/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 20v, naimisissakin yli 13v. Mies töissä missä otettava päivisin sormus pois sormesta turvallisuusyistä. Lisäksi käytti joskus aikanaan sormusta, mutta tippui uidessa. Ei ole tullut uuttakaan hommattua.

Niitä ulkopuolisia ei miehen elämässä oikein ole. Töissä kaikki tietävät siviilisäädyn, kuten myös sukulaisista. Sen lisäksi liikkuu vain lasten harrastuspiireissä, joissa siviilisääty on myös selvä. Jos harvoin käy ulkona, niin noiden porukoiden kanssa tai minun (vaimonsa) kanssa. Ei siinä kukaan ulkopuolinen ala kyyläämään ja jotkut naiset varmaan yrittäisivät iskeä kimppuun sormuksesta riippumatta.

Mitä ihmettä niistä ulkopuolisista välittämään?

Vierailija
7/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku voi pitää pientä vihkisormusta ahdistavana, vaikka mitään muita koruja tai kelloa ei pitäisikään... omituista. Luulis, että siihen kuitenkin ajan kanssa tottuu jos haluaa. Kyllä mäkin vähän ihmettelen, ettei vihkisormusta pidetä. Mutta ihan sama se mulle on, eikä se sinänsä välttämättä kerro mitään sitoutumisesta. Kyllä moni pettää ihan sormuksen kanssakin...

vihkisormusta. En voi tykkää.

Miehellä kylläkin on.

Vierailija
8/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli MINUN ehtoni naimisiin menolle. Mies käytti jotain sukunsa vanhaa vihillä ja minä taas sain jonkun pääsiäismunasormuksen, jonka toivoin.

Ei mua haittaa yhtään, kun mies ei pidä. Sitä haittaa vähän, se haluais, että molemmat pitää. Ei kuitenkaan kynnyskysymys.

Vierailija
9/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritse. Minäkään en tykkää pitää mitään koruja tai sormuksia. Siksi ei hankittu killuttimia kummankaan sormiin.

Vierailija
10/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sellaisia hankkineet. Naimisiin mennessämme ei pappia hetkauttanut suuntaan, eikä toiseen, joten päättelin, että varmaan muutkin tekee näin.

Ei sormukset ole vaikuttaneet tai jättäneet vaikuttamatta mitään avioliitossamme. En kyllä nyt ymmärrä pointtia, miten mieheni olisi minuun sitoutuneempi, jos olisimme hänelle sormuksen hankkineet ja hän käyttäisi sitä? Kertoisiko joku?

Olemme olleet yhdessä 28 vuotta, joista 18 naimisissa.

Vierailija
11/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain pidä sormuksen tunteesta sormessa. Työn puolesta kyllä voisin pitää. Mies pitää aina, ei ota edes yöksi pois.

Vierailija
12/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meistä ei käytä sormusta ja naimisissa ollaan.

En ymmärrä mitä tekemistä sormuksella on sitoutumisen kanssa. Sormushan on vain ulkoinen merkki. Ja miehet ja naiset, joilla on sormus, voivat ollan aivan yhtä petollisia esimerkiksi. Monesti kapakassakin miehet iskuhommissa vaikka sormus sormessa. Mitä virkaa siis sillä?

Vierailija
13/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan miettineet että ulkopuoliset voi tehdä tästä asiasta vääriä(?) johtopäätöksiä miehen sitoutumisesta... Joo, tiedän että tähän tulee vastauksia joissa akat hehkuttavat sitä miten sitoutuneita nämä sormuksettomat tyypit ovatkaan ja sitä ettei vähääkään kiinnosta mitä joku muu ajattelee. Eikö ketään teistä oikeasti häiritte tuo asia?

Siis kyllä, asia vaivaa minua yöt ja päivät. Olen harkinnut asian vuoksi alkoholisoitumista, itsemurhaa, avioeroa, pariterapiaa, yksilöterapiaa ja shoppailuterapiaa.

Mieltäni kaihertaa tuntemattomien ihmisten mielipide mieheni sitoutumisesta minuun.

NOT.

Vierailija
14/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehkä pitää sitä sormusta symbolina ja täten koko asialla on enemmän merkitystä, mutta meille ne ovat vain sormukset. Pelkkä koru.

Vierailija
15/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... höm...

En tiä, kyllä se sitoutuminen vaan on itsestä kiinni, ei mistään hiluista. Ja ilman luottamusta on kai aika turha vihille mennä.

Tietty se ketuttais, jos toinen ei olekaan luottamuksen arvonen, mutta turha siitä on yöunia menettää ennenkuin mitään on tapahtunutkaan.

Vierailija
16/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkseni hoitaja ja töissä kun ei saa pitää niin en jaksa/muista laittaa töiden jälkeenkään. Joihinkin juhlatilaisuuksiin kun laitan muutenkin koruja, saatan laittaa vihkisormuksenkin, mutta en välttämättä silloinkaan.

Mies kyllä pitää, on meistä muutenkin enemmän se koruihminen. Mulle vihkisormus on koru muiden joukossa, ja mulla on itseasiassa koruja jotka merkitsevät paljon enemmänkin. (mm. kaulaketju jonka sain mieheltäni eikoisen synnyttyä, tai sormus jonka sain äidiltäni juuri ennen hänen kuolemaansa). Vihkisormukseni on esteettisesti tosi kaunis, siksi sitä välillä juhlissa käytänkin, mutta ei se merkitykseltään mikään ihmeellinen ole. En näe, että naimisissa olo, tai varsinkaan yksi sormus olisi meille erityisen tärkeää tai kertoisi sitoutumisestamme yhtään mitään.

Vierailija
17/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse pätkääkään kun en itsekään usein pidä. Miehen sormus on liian pieni ja ei olla saatu aikaiseksi vietyä sitä korjattavaksi, itsellä taas niin kuivat kädet ettei korujen käyttö ole mukavaa. Suhteemme ei ole parista metallinpalasta kiinni, enkä ole oikeastaan ikinä edes ajatellut koko asiaa. :)

Vierailija
18/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häirinnyt minua mitenkään, ennenkuin pari kertaa unohdin itse sormuksen töihin (hoitoalalla eli otan sormuksen pois työajaksi) ja mies veti itsensä aina ihan kiemuralle siitä... Taisi sillä sittenkin olla jokin merkitys?

Vierailija
19/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä mitään muita koruja, kuin korviksia, eikä miestäni häiritse ollenkaan, vaikken käytä vihkisormustani koskaan. Inhoan pitää sormuksia ja mies tietää sen.

Yhdessä olemme olleet 16v, joista 11v aviossa ja meillä 8 yhteistä lasta.

Vierailija
20/33 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ajattelee.

Mies onkin sanonut ,että jos haluan hänen pitävän sormusta niin voi sitä kyllä käyttää.

Mutta kun ei töissä sitä voi pitää, eikä myöskään harrastuksessaan, missä käy 4-5 kertaa viikossa niin se on vain jäänyt roikkumaan tuohon keittiön naulaan.

Pysyypähän siinä tallessa :).

Kihlasormuksia ei meistä kumpikaan käyttänyt, itse käytän vihkisormusta,kun se on minusta niin nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi