Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tuntisi itseäni kauhean onnistuneeksi jos koulutus ei olisi vähintään amk tai yliopisto

Vierailija
03.10.2011 |

Mun mielestä koulutus kertoo paljon ihmisen älykkyydestä ja kaikesta.

Olen huomannut etten viihdy amislaisten/koukuttamattomien seurassa ollenkaan. :)

Onhan se tilastollisestikki niin että amk:t ja yliopistoihmiset ovat älykkäämpiä, eli johtuuko sitten siitä. :)

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut etten viihdy amislaisten/koukuttamattomien seurassa ollenkaan. :)

Onhan se tilastollisestikki niin että amk:t ja yliopistoihmiset ovat älykkäämpiä, eli johtuuko sitten siitä. :)

Kouluttamattomien *

Vierailija
2/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka minulla on amk-paperit ja gradua vaille maisterikin olen. Töistä ei ole mitään tietoa, olen taas raskaana ja jatkan elämistä miehen elätettävänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa akateemisista ovat niin kovin yksinkertaisia.

Ihmisen onnnellisuus ja onnistuminen elämässä vaatii niin monia muitakin asioita, joita sinun kaltaisesi ihmiset eivät kykene ikinä käsittämään.

Onnellisuus ja rauha, oman itsensä kanssa, kyky kokea iloa muiden onnistumisesta kateuden sijaan, kyky olla haalimatta mitään turhaa ja panostaa itsensä ja muiden hyvinvointiin, älykkyys on monia eri asioita, ja ikävä kyllä AP, aloituksesi ei anna sinusta älykästä kuvaa vaan henkisesti rajoittuneen, itsekeskeisen ja omahyväisen ihmisen kuvan joka ei kykene näkemään asioita, muiden kuin itsensä kannalta.

Kasva henkisesti.

Vierailija
4/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotain muutakin,kun pitää itteensä noin kamalasti itseänsä nostaa muiden yläpuolelle.

Vierailija
5/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on vain amispaperit ja koen onnistuneeni elämässäni oikein hyvin. On ollut koulun päättymisestä lähtien vakityöpaikka (josta vieläpä tykkään!), ihana perhe jne.

Vapaa-ajalla luen paljon, kirjoitan kirjaa ja olen adminina nuorten kirjoitusfoorumilla. Noin esimerkkeinä.

Tuskin olisin sen onnellisempi vaikka takataskussa oli kolmet tohtorin paperit =)

Vierailija
6/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin minua ihmisenä? Työelämässä olen ollut viimeiset 13v ja työskentelen korkeakoulun käyneiden ihmisten kanssa, minä vain olen oppinut työni toisella tapaa.

Vierailija
7/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystäviini kuuluu myös pelkän ammattikoulun käyneitä ihania ihmisiä, joiden kanssa viihdyn loistavasti. Ei se koulutus kaikkea kerro ihmisestä.

Vierailija
8/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups

Kouluttamattomien *

Vierailija
9/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen itseni epäonnistuneeksi. Teen työtä jota pääsee tekemään vaikka yläasteen papereilla . Että ei paljon hyötyä

Tuosta koulutuksesta ole ollut tähän mennessä.

Vierailija
10/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuneeksi vaikka mulla on sekä amk- että maisterin paperit. Yksinkertaista toimistohommaa parempaa työtä en ole saanut.

Vierailija
11/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen yo-papereilla sellaista työtä, mihin muut ovat kouluttautuneet korkeakoulussa ;D

Vierailija
12/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa akateemisista ovat niin kovin yksinkertaisia. Ihmisen onnnellisuus ja onnistuminen elämässä vaatii niin monia muitakin asioita, joita sinun kaltaisesi ihmiset eivät kykene ikinä käsittämään. Onnellisuus ja rauha, oman itsensä kanssa, kyky kokea iloa muiden onnistumisesta kateuden sijaan, kyky olla haalimatta mitään turhaa ja panostaa itsensä ja muiden hyvinvointiin, älykkyys on monia eri asioita, ja ikävä kyllä AP, aloituksesi ei anna sinusta älykästä kuvaa vaan henkisesti rajoittuneen, itsekeskeisen ja omahyväisen ihmisen kuvan joka ei kykene näkemään asioita, muiden kuin itsensä kannalta. Kasva henkisesti.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En tajua yläpuolista vuodatusta siitä, että korkeakoulututkinto olisi joku noin ihmeellinen saavutus. Minulle se on hyvän elämän ihan perusjuttu. En viihdy amiksien kanssa, mutta en pidä teitä myöskään huonompina ihmisiä.

Korkeintaan ajattelen, että amiksilla ei ole elämässä kovinkaan suurta tiedollista intohimoa mitään asiaa kohtaan. Oma alani nimittäin inspaa ja kiinnostaa minua vapaa-ajallakin. En voisi olla esim. siivooja tai kaupan kassa. Tulisin hulluksi tylsyydestä!

Vierailija
13/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa akateemisista ovat niin kovin yksinkertaisia. Ihmisen onnnellisuus ja onnistuminen elämässä vaatii niin monia muitakin asioita, joita sinun kaltaisesi ihmiset eivät kykene ikinä käsittämään. Onnellisuus ja rauha, oman itsensä kanssa, kyky kokea iloa muiden onnistumisesta kateuden sijaan, kyky olla haalimatta mitään turhaa ja panostaa itsensä ja muiden hyvinvointiin, älykkyys on monia eri asioita, ja ikävä kyllä AP, aloituksesi ei anna sinusta älykästä kuvaa vaan henkisesti rajoittuneen, itsekeskeisen ja omahyväisen ihmisen kuvan joka ei kykene näkemään asioita, muiden kuin itsensä kannalta. Kasva henkisesti.

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En tajua yläpuolista vuodatusta siitä, että korkeakoulututkinto olisi joku noin ihmeellinen saavutus. Minulle se on hyvän elämän ihan perusjuttu. En viihdy amiksien kanssa, mutta en pidä teitä myöskään huonompina ihmisiä.

Korkeintaan ajattelen, että amiksilla ei ole elämässä kovinkaan suurta tiedollista intohimoa mitään asiaa kohtaan. Oma alani nimittäin inspaa ja kiinnostaa minua vapaa-ajallakin. En voisi olla esim. siivooja tai kaupan kassa. Tulisin hulluksi tylsyydestä!

Oletkos hiukan ykisnkertainen papereistasi huolimatta?

Vierailija
14/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on vain amispaperit ja koen onnistuneeni elämässäni oikein hyvin. On ollut koulun päättymisestä lähtien vakityöpaikka (josta vieläpä tykkään!), ihana perhe jne. Vapaa-ajalla luen paljon, kirjoitan kirjaa ja olen adminina nuorten kirjoitusfoorumilla. Noin esimerkkeinä. Tuskin olisin sen onnellisempi vaikka takataskussa oli kolmet tohtorin paperit =)

Tuo "kirjoitan kirjaa" on vain melkoinen klisee. Kunpa näkisi edes yhden prosentin noista pöytälaatikko kirjoista joskus julkaistavan.

Vierailija
15/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis on harvoin kaupan kassa, kyllä se kaupan kassa on usein miten YO.

Vierailija
16/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En tajua yläpuolista vuodatusta siitä, että korkeakoulututkinto olisi joku noin ihmeellinen saavutus. Minulle se on hyvän elämän ihan perusjuttu. En viihdy amiksien kanssa, mutta en pidä teitä myöskään huonompina ihmisiä. Korkeintaan ajattelen, että amiksilla ei ole elämässä kovinkaan suurta tiedollista intohimoa mitään asiaa kohtaan. Oma alani nimittäin inspaa ja kiinnostaa minua vapaa-ajallakin. En voisi olla esim. siivooja tai kaupan kassa. Tulisin hulluksi tylsyydestä!

En koe ollenkaan. Tyypillinen perustelematon amisveetuilu. :)

Vierailija
17/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kolme ammattia: kassa, siivoojaja toimitusjohtaja. Jokainen av-mamma on tietenkin tuo viimeinen.

Vierailija
18/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sivistymätön ja rujo ihminen.

Vanhana kun kuolet, toivottavasti ymmärrät, mitä menetät tuolla ajattelutavalla.

Säälin sinua, mutta samalla toivon, että kasvat ihmisenä, jotta saisit täyden eletyn elämän, etkä kulissi elämää.

Vierailija
19/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, että sinunlaisia älykkäitä ihmisiä on olemassa. Yritän jatkossa pysyä kastissani ja puhua vain omanlaisteni ihmisten kanssa. Valitettavasti työssäni ravintolapäällikkönä monella alaisellani ei ole vielä minkäänlaista koulutusta, joten täytyy varmaan harkita heidän kanssakin ajanviettämistä uudelleen.

Vierailija
20/38 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, sä olet aika tyly! =)Amis on harvoin kaupan kassa, kyllä se kaupan kassa on usein miten YO.

Kaikki kaupan kassat, jotka tunnen ovat kyllä merkonomeja tai ns. itseoppineita ysin käyneitä ihmisiä. Tyly en tarkoita olla. Nostan hattua kaupassa töissä oleville, mutta en itse vain jaksaisi sellaista tuotteiden piippausta ja hyllylle laittamista päivästä toiseen. Työssä pitää olla sisältöä.