Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön nimi My. Mikä nimi poijalle?

Vierailija
03.10.2011 |

Asiallisia vastauksia

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa tuskin saa Mytä nimeksi antaa.

tunnen useamman Myyn ja Myn

Vierailija
22/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa tuskin saa Mytä nimeksi antaa.

http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä pelleilijöistä, osalta selvästi meni ohi muu kuin enkunkielinen merkitys ja muutenki olipa hauskoja juttuja ehhehee, että joku näki tossakin nimessä jotain vitsailtavaa..kertoo jotain vitsailijasta, ihan tavallinen ja hieno nimi. Paitsi ehkä ihmettätyttää jossain peräkylässä:D

Vierailija
24/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähästä sinäkin mielesi pahoitat! Mielestäni muut ovat saaneet paljon enemmän kuraa niskaansa kerrottuaan lastensa nimiä täällä.

Olet saanut paljon hyviä ehdotuksia, entä minun jo ehdottamani Mio?

Vierailija
25/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ketjussa ole kukaan ollut kunnolla edes ilkeä ja silti ap nyt mielensä muka pahoitti. Pah. Jos tänne tulet kyselemään, niin aivan jokaisesta nimestä on JOLLAIN jotain kielteistä sanomista.

Sait kumminkin ihan nättejäkin ehdotuksia, mutta et varmana älyä olla niistä edes kiitollinen.

Vierailija
26/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myn veli voisi olla vaikka Little-Pony. Tai Yours. Onneksi Suomessa tuskin saa Mytä nimeksi antaa.

BUAHAHAA kuin juntti voi olla!?! Eikö välähdä, mistähän se My vois olla? Päivän paras, kiitos:D

Vierailija
27/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan suoraan, että itse olen "perinteisten" suomalaisten nimien kannattaja omien lapsieni kohdalla, mutta ei se minua estä miettimästä näitä nimiä toiseltakin kantilta. Jokaisella on oma tyylinsä ja tapansa. Voisitko kommentoida noita yllä annettuja vaihtoehtoja?

T. Rota ehdottanut

Vierailija
28/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kun että tuli paha mieli. Tiedit varmaan että täällä saa ilkeitäkin vastausksia mutta olet saanut myös monia asiallisia vastauskia joten voitko kommentoida kelpaisko joku ehdotetuista nimistä?

Ja ole kommentoimatta noita ilkeitä kommentteja.

Vierailija
29/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Suomessa asuu mutta on suomenruotsalainen

Vierailija
30/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi nimi on ihan tavallinen suomalainen(suomenruotsalainen) nimi.

T. Ei-ap

Tunnustan suoraan, että itse olen "perinteisten" suomalaisten nimien kannattaja omien lapsieni kohdalla, mutta ei se minua estä miettimästä näitä nimiä toiseltakin kantilta. Jokaisella on oma tyylinsä ja tapansa. Voisitko kommentoida noita yllä annettuja vaihtoehtoja?

T. Rota ehdottanut

Vierailija
31/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy 15=Neon kummitäti

Vierailija
32/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyy

Vierailija
33/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmeissäni että näin moni ehdottaa pytä tai yoursia tai muuta, koska a) ne on jo tässäkin ketjussa vanhoja vitsejä, b) Myhän on Muumeista, eikö se nyt tuu ihan ekana mieleen? Ihan itsestää selvä, tai siis luulin mutta lienee moni mamma jo ihan vieraantunut suomalaisesta populaarikulttuurista ja ekana tulee vaan mieleen englanninkieliset sanat :(

Vierailija
34/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nimi on tavallinen, mutta Ruotsissakin "uusi nimi" eli nimenkantajat ovat alta 30 v pääasiassa.

Minulle perinteinen nimi on tyyliin Matti ja Maija.

No toi nimi on ihan tavallinen suomalainen(suomenruotsalainen) nimi.

T. Ei-ap

T. Rota ehdottanut

Vierailija
35/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa kommentoimaan! Älä välitä noista pelleilijöistä, ovat vaan katkeria, kun eivät ole itse uskaltaneet antaa valtavirrasta poikkeavia nimiä lapsilleen.

Tyttöni (jolla kaunis nimi, vain 7:llä suomalaisella) luokalla on 3 Millaa ja 2 Minttua, että ovatkohan heidän vanhempansa tyytyväisiä nimivalintoihinsa? Poikia luokalla on 2 Veetiä ja 2 Oskaria, luokan koko 21. Kyllähän tässä maailmassa nimiä piisaisi, miksi ottaa tuttu nimi? Eikö omaa lasta arvosta tarpeeksi? Vai eikö saa erottua joukosta?

Tätä tässä vapaapäivänäni sorruin ajattelemaan...

Vierailija
36/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en siis ehdota nimeksi Hmm vaan Ai. Myös Äh voisi sopia Myn kanssa. En osaa päättää kumpi olisi parempi.

Vierailija
37/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun pääsis käyttään tuleville lapsilleen:)

Vierailija
38/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en siis ehdota nimeksi Hmm vaan Ai. Myös Äh voisi sopia Myn kanssa. En osaa päättää kumpi olisi parempi.

Vierailija
39/39 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika Max.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme