Typerimmät kommentit raskaudestasi?
Minua ärsyttää suunnattomasti "raskaus kaunistaa" -tyyliset heitot. Niiden tarkoitus on varmasti piristää, mutta vaikutus ei ole ihan toivottu.
Kommentit (43)
että oliko toinen raskauteni vahinko? Mun mielestä on törkeetä mennä keneltäkään tenttamaan oliko vahinko vai suunniteltu.
Lapsilla on ikäeroa 11 vuotta (sekundäärinen lapsettomuus) niin sekä minulta että mieheltäni on useampikin kysynyt, että onko lapsilla eri isä/äiti.
Siis onks isommalla ikäerolla saadut lapset niin suuri ihme, että moisia pitää alkaa kysellä. Mulla on reippaastikin kavereita joilla on useampi lapsi, ja ekalla ja vikalla on enemmän ikäeroa. Välissä on monta "lapsetonta" vuotta. Ei mun mielestä mikään ihmettely paikka.
naapurin täti kysyi, ootko ihan varma, ettei ole kaksoset (siinä vaiheessa oli jo ultrattukin, joten olin varma)...
Tiesitkö muuten, että länsi-suomessa vanhemmat ihmiset kutsuvat poikaystävää monasti kaveriksi? Ei se meilläpäin ainakaan tarkoita sen vähempää kuin vaikka sulhanen tai poikaystävä. :) Onko kaverisi vaalea? Pikkupaikkakunnalla erityisesti tumma mies voi herättää hyväntahtoistakin utelua.