Oliko miehesi laivalla
Kommentit (30)
t. Horo, joka sai hyvät kyydit :)
vaan pitää käydä laivalta hakemassa.
Onneksi olen itse valinnut puolisoni oikein.
Jus la oltiin stadissa ja vanha koulukaveri petti estottomasti vaimoaan ja 2 pientä lasta himassa >:( vihaksi pisti kattoo vierestä
oiskohans semmonen laillista, että paljastettais täällä just samalailla pettävät ukkomiehet ku ap!? :D
Vieläpä Silja Europalla.
Kaikki siellä bylsineet vois laittaa nyt tuntomerkkejä vastakappaleesta kehiin ;)
Saadaan tehtyä avioeropiikki tilastoihin.
Turkulaisen työpaikan viikonloppu saldo, yksi kolmenkymppinen naimissa oleva perheenisä ja kaksi nelikymppistä...
vaan pitää käydä laivalta hakemassa. Onneksi olen itse valinnut puolisoni oikein.
mutta vaihtelu virkistää toki. Ja tämä kahden lapsen isä oli sopivasti puutteessakin, kun raskaana olevalta vaimolta ei tahdo irrota pesää eikä edes suihinottoa kuulemma.
t. kyyditetty horo
horo vois nyt tarkemmin kertoa oli se perjantain ilta lähtö europalla? paluu siis la iltana.
ja paluu lauantai-iltana. Miehellä kuulemma 2 lasta ja vaimo raskaana.
horo sit pannu mun miestä ainakaan, oli onneksi edeltävänä päivänä.
horo vois nyt tarkemmin kertoa oli se perjantain ilta lähtö europalla? paluu siis la iltana.
ja paluu lauantai-iltana. Miehellä kuulemma 2 lasta ja vaimo raskaana.
raskaana olevan mies oli onneksi edeltävänä päivänä.
ja paluu lauantai-iltana. Miehellä kuulemma 2 lasta ja vaimo raskaana. t. Horo, joka sai hyvät kyydit :)
Oletko niin vastenmielinen vai mikä sinussa on vikana, kun saat pelätä miehesi juoksevan vieraissa? Aika rankkaa luulisi olevan...
ja paluu lauantai-iltana. Miehellä kuulemma 2 lasta ja vaimo raskaana. t. Horo, joka sai hyvät kyydit :)
Oletko niin vastenmielinen vai mikä sinussa on vikana, kun saat pelätä miehesi juoksevan vieraissa? Aika rankkaa luulisi olevan...
miesten touhuja kannattaa aina vähän pelätä. se luotettavin kullannuppukin voi olla ihan jotain muuta... itse en ole kamala ja siksi tiedänkin miten kusipäitä miehet ovat. meinas vaan kaikki täsmätä omaan ukkoon mut onneksi oli seuraava lähtö tää jossa horo pani jonkun äijää.
la-iltaan. Ihan loppuun asti menivät, olen siis vierestä seurannut/kuunnellut tämän panon.
miesten touhuja kannattaa aina vähän pelätä. se luotettavin kullannuppukin voi olla ihan jotain muuta... itse en ole kamala ja siksi tiedänkin miten kusipäitä miehet ovat. meinas vaan kaikki täsmätä omaan ukkoon mut onneksi oli seuraava lähtö tää jossa horo pani jonkun äijää.
Mutta entäs jos se olikin niin päin, että jonkun äijä pani sitä horoa eikä horo äijää? On se aina vaan yhtä hauskaa lukea näiden itsetunnottomien ja mustasukkaisten pikkuvaimojen horo-syytöksiä :DDD
on kyllä niin hyviä ketjuja, tänne kun kaikki pistäis ilmon jotka on perheellistä miestä paneskellut niin johan saataisiin pyörät pyörimään:) Siis ihan oikeasti. Ja omasta mielestäni ihan kaikki ihmiset voivat joskus pettää, ikävä kyllä.
Siljalla. Toivottavasti ei oo kyse mun ukosta, tai tapan sen. On kerran pettänyt (tai useammankin kerran, tuskin on kertonut kaikkea).
mies kertois lastensa määrän viikonlopun panolle? tuskin ensimmäisenä jutustellaan vaimosta ja lapsista?
mies kertois lastensa määrän viikonlopun panolle? tuskin ensimmäisenä jutustellaan vaimosta ja lapsista?
hiukan yli 40v, pitkä ja laiha ja käy useasti laivoilla pettämässä vaimoaa.
Jos molemmilla on taustalla pitkä suhde ja intohimo kotona hiipunut, niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole vähän rentoutua ja harrastaa seksiä toisen aikuisen kanssa? Molemmilla sama tilanne, yhteisymmärryksellä mentiin. Joskus sitä vaan saa niin paljon, kun uskaltaa vaan jättää ne turhat estot kotiin. Hyvää teki. Vaalea, hyväryhtinen, hieman alle nelikymppinen mies ja minä, tumma ja sporttinen kolmekymppinen nainen :) Ehkä taas joskus.
että niin monet jättävät ne aivonsa rannalle, kun laivareissusta on kyse? Pettämisiä ihan solkenaan...