Käsi sydämelle: ällöttikö sinua lapsena käydä saunassa perheesi kanssa...
kun isän/veljen kikkelit roikkuivat mukana?
Minua ne ällötti ja yökötti!
Kommentit (20)
Miksi olisi? Ihmisten sukuelimistä ei tehty kauheaa hulabaloota perheessä, en edes huomioinut koko asiaa saunassa käydessäni. Vasta kun rupesin itse kiinnostumaan seksuaalisista asioista tajusin, ettei alastomuus sovi ihan kenen tahansa nähtäväksi, mutta perheen - turvallisen ympäristön - kanssa alastomuus ja saunominen ei ahdistanut.
Koska mut ja veljeni erotettiin tosi nuorena saunomaan erikseen, joten en ehtinyt sellaista edes tajuamaan. Äiti kävi saunassa minun kanssa ja isä veljeni. Syyksi sanoivat, että me riidellään niin kovasti saunassa, ettei sitä jaksa kuunnella. Myöhemmin olen tajunnut, että syy on ollut ihan eri. Mä olin vasta joku vajaa 7v, mutta mun vanhemmilleni alastomuus onkin ollut aina tosi outoa.
en näe saunomisessa mitään ällöä ja mun mielestä kikkelit on kaikki siinä tilanteessa saman näköisiä enkä jaksa niistä todellakaan kiinnostua. Voisin vieläkin ihan hyvin saunoa vanhan isäni kanssa. Veli sauno mun kanssa vielä kun olin 16 ja veli 20, sen jälkeen veljen tyttöystävä tuli kuvioihin ja ovat saunoneet kahdestaan ja sitten perheensä kanssa kun tuli lapsia. Mä en näe saunomisessa mitään seksuaalista. Vaatteita en kyllä riisuis saunakaverin nähden, hassua kyllä! Ainoastaan siellä itse saunasta voi olla alasti.
Kävin saunassa perheen kanssa niin kauan kun se tuntui mukavalta.
valtavasti. En vielä nykyään miehenikään kanssa käy samaan aikaan saunassa, jos ei hänellä kulli seiso koko ajan tanakasti.
Kun noita fiiliksiä olisi tullut, niin kävin saunassa yksin.
Kuinka vanhaksi saakka oikein jaoitte saunareissut?
16 vuotiaana aloin saunomaan yksin mutta silloinkin lähinnä peitelläkseni itsetuhoisuuteni jälkiä. Se oli kyllä liiankin helppo naamioida silloin "yksityisyyden tarpeweksi ja teini-iäksi".
Aika epänormaalia lienee, jos normaaliperheessä kikkelit ällöttää.
Tosin mun isä kuoli kun olin todella nuori mutta mulla on useamman vuoden vanhempia veljiä ja kävin usein kavereiden ja niiden perheiden kanssa saunassa (isit mukana tietty), ei koskaan ällöttänyt tai tuntunut muuten epämiellyttävältä.
Ei kyllä tunnu vieläkään.
en halunnu saunaan koska meidän saunavuoro oli Taisteluplaneetta Galactican aikaan ja olisin tahtonu katsoa sen ku kaikki koulussa puhui siitä ja olin ihan pihalla
ei ällöttänyt, mutta joskus varhaisnuoruudessa aloin kyllä käydä itsekseni... Tuli sellainen yksityisyyden tarve.
Isäni tosin lakkasi saunomasta seurassani kun olin 11v ja veljeni kanssa en ole koskaan ollut saunassa.
Tosin vanhempani erosivat kun olin 7-vuotias ja sen jälkeen saunareissuja isän kanssa oli vain satunnaisesti kesälomalla. Mutta kävin kyllä saunassa isovanhempienkin kanssa.
Mielestäni alaston mies, kun penis ei ole erektiossa, on ihan neutraalin näköinen. Inhimillinen. Lapsena en ajatellut asiaa sen kummemmin.
Ei edes murrosiässä. Saunotan nykyään iäkkäät vanhempani viikottain eikä ällötä edelleenkään.
Keskityin pienenä saunassa ihan muihin juttuihin kuin itse alastomuuteen :o) Mulla oli tapana raahata jos jonkinmoista lelua mukaan ja muutenkin viihdyin joskus vain istuen lauteilla laulamassa.
Mutta pakko oli murrosikään asti. Mua hävetti oman kropan muuttuminen. Omia lapsia en ole pakottanut yhteissaunaan ja kaikki ovat sen lopettaneetkin n. 10-vuotiaana.
teini-ikään tullessani rupesin käymään saunassa ilman isää ja veljiä. Ei traumoja minkäänlaisia.