Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se teistä kuulostaisi jos miehenne sainoisi teille ettei voi luvata olla uskollinen mutta voi kyllä yrittää?

Vierailija
06.11.2005 |

Eikä voi luvata olla rehellinen ja luotettava mutta voi kyllä yrittää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en lähde edes ymmärtämään, mitä tuo vapaa sielu haluaakaan. Ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
22/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tähänastiset ukot on luvanneet uskollisuutta ja pettäneet, joten inhorealistisen rehellinen voisi olla ihan hyväkin kumppani. Tietäisi kerrankin mitä saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinkkuelämäni saa jatkokauden. ;)

Vierailija
24/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole valmis parisuhteeseen. Päästä menemään, jos kerran mennä haluaa.

Vierailija
25/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanomalla noin, petaa tulevaisuutta. Voi sitten pettämisen kohdalla sanoa "minähän varoitin!"

Mulla oli eräs lyhytaikainen huono heila, joka heilastelun alussa sanoi "sun ei sit ehkä kannata täysillä luottaa muhun" tms. Ajattelin et höpö höpö, aikuinen nainen päättää itse mitä tekee. Mutta olisi pitänyt soida varokellot kovaa päässä heti, että jaajaa ukko pihalle ja uutta etsimään. Jos OIKEASTI välittää toisesta, ei sano noin.

Vierailija
26/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämiselleen ja valehtelulle kun tuohon suostut.

Vierailija
27/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on jossain muodossa päässyt omastakin suusta että haluan sitoutua ja pitää huolta perheestäni, rakkaimmistani. Mutta tiedän että parisuhteesta tulee arkea ja tasaista. Voi siis tapahtua että joku muu alkaa kiinnostaa ja ehkä jotain tapahtuu.

Lähipiirissä on parinvaihtoa harrastava pariskunta ja ns cuckold pariskunta ja muutama ihminen jotka ovat ehdottoman yksiavioisia, mutta vaihtavat kumppania vaan riittävän usein. Nelilapsisessa perheessä kolmen miehen lapsia. Kyllä nää on valintakysymyksiä. Kaikille löytyy oma malli, mutta turhaa on kenenkään alkaa asettamaan standardeja.

Rehellinen kannattaa olla ja realisti. AP:n mies on nyt kertonut arvomaailmastaan ja jos kerran se ei AP:lle sovi niin ei kai sellaiseen suhteeseen voi lähteä. Vai onko mies niin menestyvä tai komea ettei voi päästää karkuun?

Vierailija
28/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin jo ilmennyt. Mitä sitä enää pohtimaan? On jo pettänyt ja pettää lisääntyvässä vauhdissa, koska on makuun päässyt ja ap on lannistunut!!

Vierailija
29/29 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ois mun puoliso se ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän