Lue keskustelun säännöt.
Vuokranantaja ei suostunut allekirjoittamaan irtisanomisilmoitusta!!
30.09.2011 |
Keitti kyllä yli nyt,kaikkien haukkumisien lisäksi sanoi mulle ettei mulla ollut oikeutta muuttaa tähän asumaan!!Hän kun oli tehnyt vuokrasopimuksen mieheni ja hänen entisen naisen kanssa ei MINUN!!
Sanoi vaan lopuksi että kirjoittaa seuraavalla kerralla vuokrasopimukseen toiset säännöt,eli jos vuokralaiset eroaa,asuntoon jäävä ei saa ottaa uutta puolisoa.Ei hyvää päivää.
Jouduin hakemaan todistajan paikalle,ja sittenkin vetosi siihen ettei tiedä tällaisista irtisanomisista mitään,kun ei tiedä mihin sitoutuu allekirjoittaessaan! Siis Haloo?? Vaikka sillä on jonkin sortin mielialalääkitys,niin multa alkaa loppumaan ymmärrys totaalisesti.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa tutustua sellaiseen kuin lakikirja ennen kuin alkaa suuremmassa mittakaavassa ajamaan toisten asioita. Sen lisäksi voi olla hyötyä opiskella oikeuskäytäntöäkin.
Aloittajalle, puolisot vastaavat yhteisvastuullisesti asunnosta. Siinäkin tilanteessa, että sopimuksen tehnyt on muuttanut pois, jatkuu vuokrasopimus puolisolla, joka ei ole sopimusta tehnyt. Vuokralainen saa käyttää asuinhuoneistoa omana tai yhteisenä asuntona puolisonsa ja perheeseen kuuluvien lasten kanssa. Muiden käyttöön luovuttaminen edellyttää, että siitä ei ole haittaa vuokranantajalle. Kun puolisosi on tehnyt vuokrasopimuksen ja jättänyt ilmoituksen, on asia kaikin puolin selkeä.
Olennaista on, että ilmoitus irtisanomisesta tehdään kirjallisesti ja kirjataan siihen peruste. Itse olisin lähettänyt samana päivänä postissa saantotodistuksella. Molempien puolisoiden allekirjoitukset on hyvä olla.