PUOLUKOIDEN SUNNUNTAISUPINAT =)
Huomenta kaikille!
Olin aika ihmeissäni kun täällä ei kukaan meistä ole vielä käynyt....
Eikä illallakaan kovin vilkasta ole ollut. Kävin tosin itsekin vaan kurkkaamassa ennen nukkumaan menoa, enkä jaksanut mitään kirjuutella.
Käytiin eilen kirkon muistelutilaisuudessa ja sitte veljen, isovanhempien ja isoisovanhempien haudoilla. Huh että oli rankkapäivä. Vanhempien luota kuskailin taas kaikenlaista tavaraa mukanani.... Melkein ku olis ollu shoppilemassa =)
Mitähän sitä tänään... No palailen myöhemmin jos joku muukin heräis ;)
-Thunderi-
Kommentit (25)
[color=slateblue][b]Galluppiin:[/b] Meillä kotityöt menee pääasiassa mulle. Mutta mies kyllä tekee jos pyydän. Eli mä olen tavallaan meillä se organisoija, joka kysyy että " kumman teet, imuroit vai peset pyykit ja pyyhit pölyt?" Mies saa sitten valita toisen :) Tällanen systeemi on toiminut ihan hyvin. Minä se kyllä päävastuun kuitenkin kotitöistä kannan, mutta mies on siitä hyvä tapaus, että tekee kun pyydän. Monesti teen liikaakin, vaikka saisin miehen helposti avuksi. Mies meillä sitten hoitaa yksin kaikki " miesten hommat" eli auton laitot, sähköhommat ja muut rempat. Ruoan laittaa meillä se kuka milloinkin haluaa ja ehtii.
Joskus ois tosin kiva, jos mies ois vähän omatoimisempi, ettei aina tarvis kysellä ja pyytää. Mutta pääasia on kai se, et hän kuitenkin tekee sitten kun pyytää. Nyt raskauden edetessä mies on ollut hieman innokkaampi ja loppuakohden taitaa sille jäädäkin imuroinnit ja muut raskaammat hommat.
Ilmoitan vaan itsestäni. Hengissä ollaan mutta pää särkyy! Voi luoja... Hirmu hirmu kännit eilen... Mutta oli tosi kivaa! Varsinki ku miehen kaveri kyseli tolta mun köriläältä että miks ei meillä vielä vauvoja ja sitten yritti miestä " suostutella" ! Tosi ihanaa kun joku ulkopuolinen (ja sellanen ihminen jonka mielipiettä mies " arvostaa" ) niin sanoo samoja asioita mitä minä oon miehelle selittänyt jo pitkään...
No mutta nyt en jaksa/pysty kirjottelemaan enempää. Pitää vastailla gallpeihin ym myöhemmin...
Mukavaa sunnuntaita!
Täällä on aika hiljasta tänään. Mun hoitolapset oli ihan villinä koko aamun, lähti molemmat vasta nyt. Valjen pojan kanssa nukuttiin yhessä, kun mies on hyppykerholla. Ihanaa oli nukahtaa kun se silitteli mun kavoja ja käsiä ennen ku nukahti itse. Voi että ku ihmisellä voi olla niin pikkuiset sormet :) Sitten se laittoi käsiä ja jalkoja mun päälle yöllä. Ja halus nukkua niin että oli ihan kiinni mussa. Iho meni oikein kanalihalle. Nyt pitäis vaan kylmästi ruveta lukemaan tenttiin, enää viikko jäljellä.
Hannele: se on kivaa että häissä oli hauskaa, toivottavasti tää krapula on sen arvoista. Koetahan selvitä tästä päivästä. Ja kivaa että joku sit puhui " järkeä" sunkin miehelle. Kaipa se toimii paremmin kun on myös joku ulkopuolinen puhumassa ja vielä sellainen jolla on miehen silmissä arvostusta.
Käyn vielä kurkkaassa mitä teille kuuluu.. Mukavia päivänjatkoja.
Onneks toi mun eilinen krapula jo helpottanut...koko päivän oli ihan järkky olo. Joten osanottoni Hannele =) käyppä makuunissa ostaa säkki karkkia ja vaikka se Brucen uusin leffa; panttivanki. oli hyvä, mieskin tykkäs ja brucea kattelee kyllä hyvinkin mielellään, siinä alussa se on vaan ihan järkky karvaturpa =)mut onneks ajaa naamansa pian siinä alussa, jee!
Mies lähti joensuuhun korista pomputtaa yhdeksän maissa ja mä nukuin 12:sta asti, heh! hyvät unenlahjat kertakaikkiaan!
NOista kotitöistä: JJ:n teksti oli ihan kuin mun kirjoittamaa. meillä noi hommat menee just samalla tavalla, mä ehdotan, ett voisitko tehdä sitä ja tätä ja mies sit tekee, eikä valita. HÄn vois olla munkin mielestä omatoimisempi. Joskus kyselin, ett mikä ällöttävin kotityö, vastasin teille sillo ett tiskaaminen, nyt taidan vaihtaa ett pöntönpesu. se on miehen hommia...=) Just tiskasin ja vielä pitäis imuroida, ukko tulee kotiin vasta illalla.
Harmittaa kun eilinen päivä meni krapulassa, eikä tullut käytyä edes haudoilla... pitää tänään viedä kynttilät illalla, kun pimeellä niin kaunista siellä.
nyt imuroimaan...=(
Golda
Lumiina oli häissä, ei hannele =) tais olla muuten vaan illanistujaiset =)
Pitkästä aikaa pitänee pinoutua! Tännehän on ilmestynyt aktiivisia uusia, kiva! Tällä viikolla on ollu niin paljon asiaa pinoissa, että en kaikkee taatusti muista, mut yritän johonki galluupiin nyt ainaski vastailla...
Miehen tapaamisesta: Oli melkein rakkautta ensi silmäyksellä, ihastuin mieheen heti, hyvännäköinen ja iloinen! Ja muutaman kuukauden päästä se oli rakkautta :) ja ihanasti on mennyt nämä vuodet, mitä nyt tuo vauva-asia välillä hiertää..
Kotitöistä: JJ ja Golda, niiiiiin tuttua tekstiä! Mies siis kyllä tekee, kun pyytää, mutta välillä ärsyttää omatoimisuuden puute. Asiasta on monesti meillä keskusteltu ja todettu on, että miehellä ei sitä siivoussilmää ole eli että huomaisi milloin sotkua on ja siivoisi. Tykkää tietty kyllä kun on siistiä.. Suurimmaksi osaksi teen ite kotityöt, koska mulla enemmän vapaata on. Ja siivoamisessa ainakin on se hyvä puoli, että tuloksen näkee heti :)
Vauvarintamalla samaa hiljaiseloa. Viimeks tänään kysyin, koska meille tulee vauva, ei mies kuulemma tienny.. No, hiljaa hyvä tulee, kai?
Jaaha, nälkä kurnii, siis ruuanlaittoon! Tänään alkaa yövuorot, muita kohtalotovereita?
Pitikin mennä heti alkuun ihan sekaisin.. *hävettää* En millään vielä muista teidän nimia, tai muistan ne mutta tekemiset vielä hieman hukassa.. Mutta sanotaan nyt näin että viesti oli tarkoitettu kaikille krapulaa potevilleja se miesosio hannelelle =)
Mies soitti äsken, on kuulemma tulossa kotiin ja sanoi että tilaa jotain kiinalaista sit himaan. Sitä odotellessa jatkan lukemista.
AQUA80: Mullakin alkaa kohta yövuorot, tosin vasta ens viikolla. Missä olet töissä? Itse lähihoitajana hertsikan sairaalassa..
Onko täälläkin muuten sellainen pino, johon vois " liittyä" , sellainen jossa olis ne työ, harrastus tiedot ym. Niin vois lähinnä kattoa että ketä kaikkii puolukoissa on yms..
[color=green]Tuohon siivousgalluppiin ekana, voin kans yhtyä teihin moneen muuhun, että mies tekee kun vaihtoehdot annan (ja tiedän aina kumman se valittee =)) Ite kuitenki tykkään kotitöistä ja teenkin niitä enemmän ku mies. Nytkin se on tuolla tiskaamassa ja sit mä kokkaan =) sain siis taasen helpomman homman ;)
Tuo mieskin huomas että oon jääny koukkuun =) ja kun tuun koneelle on osotetta laittamassa valmiiks.... Ei oo kiva kun se tulee tuohon viereen kurkkimaan... Paitsi jos se sanois tullessaan että jos sitä noin kovasti haluut ni hankitaan vaavi ;) äh, taas tätä unelmointia, voi että kuinka tuota päivää odotankaan... Ja varmaan moni muukin täällä päin..
Voi, että tuolla bussissa kun matkustettiin niin siellä oli vaunuvaavi yhellä onnellisella äipällä. Sieltä vaunuista se ihmetteli maailmaa ja meikän masussa pyörähteli ku mies huomas mitä kattelin.. Tulomatkalla oli sama vaavi ja se päästeli varmaan maailman ihanimpia ääniä! Paitsi tietystä oman vaavain äänethän olis MAAILMAN ihanimpia ;) Ja nyt ulkoota kuuluu parkua, jollain pienokaisella on joku hätä...
No, jatkan eloa täällä kuumeen noustessa. Taidan käydä sitä suihkussa vähän hillitsemässä, vaikka tuskin sekään auttaa. Mitäs muut kuumeilijat?
-Thunderi-
[color=violet]Mulla alkaa valvominen vasta ens viikon sunnuntaina...kerrankin vaan yks yö ja sen jälkeen ruhtinaalliset kolme päivää taas vapaata, niinku nytkin yövuorojen jälkeen. kerrankin työvuorolista oli tosi jees =)
millä osastolla sä olitkaan töissä? Ite siis ortopedia ja traumalla, sellainen 28 paikkainen osasto.
olinpa reipas, laitoin lasagnen uuniin ja imuroin sillä aikaa. lasagnekastikkeeseen laitoin porkkanaraastetta sekaan, saa nähdä millaista tulee ja sit reilusti juustoa väliin ja päälle, nam. onpahan mies tyytyväinen kun tulee pelireissulta. se on hirvittävän kärttyinen jos ei saa ruokaa just sillo kun nälkä yllättää.
G: annatteko vauvalle tuttia? imittekö itse tuttia, vai oliko peukku, riepu...tms?
Ajattelin kyllä antaa, niin saapi tyydyttää imuhimoja ja on tyytyväinen. Kehtaisinko paljastaa... itse imin tuttia kuusvuotiaaks asti. eikä yks riittänyt, vaan toinen piti olla käsissä ja toinen suussa =) kun täytin sit 6 niin heitin ite sen synttäripäivänä pois, muistan sen tosi selvästi, kun roskiksen vieressä seisoin ja tein tuon suuren päätöksen. äitille kyllä toruja, kun olin niin iltatähti, ettei se vissiin raaskinut ottaa sitä pois multa. luojalle kiitos, hampaat on kuitenkin ihan suorat! Oman lapsen tutin meinaan kyllä hävittää paljon aikaisemmin (jos raaskii =)... sillai ainakin ettei hän enää leikki-iässä sitä koko ajan lutkuttaisi.
nyt salaatin tekoon
G
[color=indigo]Häistä selvitty, kimppua en saanut mutta siellä oli kuukauden ikäinen tyttöserkkuni, pitelin sylissä melkein koko ajan. Muuten aika tylsää oli.
Vielä tosta oviksesta, en nimittäin tajua että miten mun lämpö oli koholla jo vähän ennen kun tuo testi oli +?
G: Tuttia annan jos huolii, mutta en pane pahakseni peukkuakaan, joskin siitä lienee vaikeampi vierottaa. Vuoden ikään maksimissaan saa tutti olla. Aika tarkkana oon noissa tuttijutuissa, kun vuoden opiskelin amk:ssa suuhygienistiksi (jätin kesken) ja siellä opiskeltiin mm. noista purentavioista ym. haitoista. Itse en oo kauheasti tutti syönyt, tuttipulloa en ollenkaan. Pikkuveljeni taas oli kauhea tutin perään, 3 v. kun täytti niin tutit laitettiin pois.
Mies alkoi taas kertoa kuinka häntä pelottaa jos oisinkin raskaana, ja sanoin että etpä oo kumeja kuitenkaan hankkinut. Ei tullut riitaa eikä mitään, mutta voi olla että pian hankkii lateksia kaappiin. Toivottavasti ei.
Hannele, tuo on varmasti tehokasta kun toinen mies juttelee tuosta vauva-asiasta! Kyllä miehesi siitä saa ajattelemisen aihetta vaikkei sinulle sitä kertoisikaan! Toivottavasti olo pian helpottaa, sitten vaan grillille ja takas pötkötteleen!
Täytyykin muuten Golda vuokrata tuo Panttivanki, Brucea kyllä katselee...!
-Lumiina
Mä oon taas vaan vetelehtinyt ja lukenut koko viikonlopun. Suunnitelmissa oli kyllä gradun teko, mut se ei yhtään nappaa!
Joo meillä keittiö on mun aluetta eli laitan ruokaa ja tiskaan. MIes sitten siivoaa vessan :-) (ainoa kotityö jota inhoan). Muut hommat sujuu sitten kimpassa tai itsenäisesti. Mun kynnys tosin siivoamisen aloittamiseen on matalammalla kuin miehelläni.
Se on yks niitä harvoja kotitöitä, josta oikeesti tykkään! Alusvaatteita en silitä ja yöasuja yms. Mies silittää itse paitansa kun on lähdössä jonnekin. Lakanat mankeloin, koska ne pysyvät sen jälkeen paremmin sängyssä. Ennen kävin mankeloimassa äidin tykönä, mutta sitten mies huusi huuto.netistä mankelin. Tykkää kuulemma nukkua sileissä lakanoissa :-) Ja pellava pyyhkeet on ihania mankeloituna.
Olen vissiin poikkeus tällä saralla..
On taas mennyt kyllä sunnuntai ihan supernopeesti. Nukuttiin puoleen päivään, käytiin veneellä ja kaupassa, syötiin ja nyt on jo ilta. Ajattelin raahata itseni vielä spinningiin, sais edes jotain aikaiseksi!
Galluppiin: itse söin tuttia vähän päälle vuoden, sitten äiti vaan lakkasi ostamasta uusia ja lopulta heitin " pahan luttututin loskikseen" . Ajattelin tehdä vähän samalla tyylillä jos josus saan niitä lapsukaisia (hampaat mulla ainakin on superkunnossa).
Siivouksesta vielä... mä ottaisin yllä riemusta kiljuen tollaisen siivousohjelman mun mieheen, että se tekis jos pyytäisin. Se on nimittäin kyllä vähän epäkunnossa siinä suhtessa... tietty on raivostuttavaa sekin että aina saa olla pyytämässä, mutt aarvatka kuinka ärsyttävää on että saa pyytää samaa asiaa 10 kertaa ja silti on hiukka epävarmaatapahtuuko mitään.
Nyt pitää jo kipittää että ehdin spinnaamaan...
Eilen jäi lukeminen ja kirjottaminen pahasti kesken ku yhtäkkiä tuli kamalan pahaolo ja sit hetken sohvalla istuskeltuani oli pakko mennä tervehtiin wc-ankkaa. Oksennettuani meninki suoraan vällujen väliin ja aamulla heräsin suht pirteänä seittemän aikaan. Päivä meni taas ukon kummityttöö hoitaessa. Eilen en sit edes huomannu et olin laittanu väriin hakasulkeiden sijasta sulkeet (kiitos huomiosta hannele!), niin siinä käy ku silmät ristissä yrittää vääntää jotain. Vaikka eipä tuo nyt niin isojuttu oo jos väri ei ollukkaan se mitä olin aatellu.
Gallupit: Silitän lakanat! On ihana nukkua sileissä lakanoissa vaikka ryttyynhän ne käytössä menee..;) Mankeloisin mielellään jos ois mankeli. Silitän muutenki melkeen kaikki vaatteet ja tietenki liinat verhot yms.. Mieski silittää joskus.
Mies on välillä enemmän siisteysintoilija kuin minä. Ukon siivoukseen kuuluu kylläki vaan imurointi.. minä sit usein pyyhin pölyt ja AINA joudun siivoon vessan (yäk!). Mies kyl useimmiten tiskaa. Ruokaa tehdään vuorotellen ja yhessä. Yleensä minä teen viikolla kun pääsen aikasemmin ja mies monesti kokkailee viikonloppuisin.
Tuumasin tuossa äsken et " voi että ku niin monella muullaki on sama tilanne tuolla palstalla ku mullaki et ukko ei millään lämpene vauvalle.." vastaus oli " no eihän meilläkään sit oo kiirettä.." eli nyt ku te saatte käännytettyy miehenne niin voin sit vedota siihen et nyt ois meilläki aika ku kaikki muutki on..;) Meillä ei auta itkut eikä mitkään tässä jutussa.. Mut oon nyt päättäny et puran teille kuumettani ja annan ukon hetken hengähtää tässä vauvajutussa..
Nyt meen kattoon jotain viime viikolla nauhotettuu ohjelmaa ja sit ehkä viel tuun kattoon teitä.
-Pikkupiru-
Huh, väsyneenä yön jäliltä ja ens yö pitäs jaksaa viel: oon kyllä nukkunu tänään jo melkee neljään asti ja sitten viel puoltuntii miehen vieressä et sen puoleen pitäs jaksaa: tuntuu vaan et vois vaan nukkua ja nukkua!!!
Kotitöistä: meillä usein mä teen kaiken, varsinkin nyt taas kun mies on viikot pois: yritän viikolla saadä siivottua ja tiskit jätän viikonloppuna hoitamatta et saadaan ees hetki viettää yhteistä aikaa. Mies kyllä käskiessä imuroi ja silittääkin ja tekee ruokaa ihan mielellään: mulle kuuluu sitten tiskit ja lattioiden pyyhkimiset: tosin meillä 2 kissaa joten imurointi on suotavaa päivittäin niinpä saan sitten usein itsekin imuroida:
Silittelen usein paidat huosut... ja lakanat jos ei mies ole mun kanssa niitä vetämässä. Pyykinpesusta vastaan minä mutta mies onneksi osaa lajitella pyykit oikeisiin koreihin niin siitä vaan heittää tummaa tai vaaleeta koneeseen!!
Täällä oli krapulakeiju tullut useempaan kotiin kylään!! Kiva kuitenkin kuulla että mukavaa iltaa ootte viettäneet!!!
Hannele:mitä mies kommentoi kaverilleen vauva-aiheesta: taitaa olla hyvä vierailla usein kyseisten ihmisten luona niin saat taustatukea vauva-asiaan :)
Huomenna ois eka neuvola: vähän jänskättää: oon viel yön töissä niin saapas nähdä nukunko pommiin vaikka aika on 14:30... vähän hävettäis!! En varmaan saa nukuttua ollenkaan aamulla ja oon ihan zombiena sielä!
Anteeksi taas vähäsanaisuuteni mutta pakko mennä helpottamaan päänsärkyä panadolilla (ihan niiku auttais) ja mennä ulkoilemaan vähän niin saa happea!!! Palailen yön tunteina kommentoimaan paremmin!!
Miitsu rv8+0
etominen on hävinny ja masua polttelee öisin vähän menkkamaisesti... olo on kyllä taas ihan ei-raskaana oleva... pelottaa oikein et ne sanoo huomenna etten oiskaan raskaana: kun ei oireitakaan kauheesti ole!!!
[color=green]Huh mikä päivä. Laitettiin aamun jälkeen vielä takasi nukkuun ja herättiin vasta VIIELTÄ!!! No onneksi krapula helpottunut!
[color=purple][b]Galtsu[/b] sekaannus annettakoon anteeksi ;o)
[color=green][b]Jaanica[/b] vieläkö sinä olet vuoteen oma? Pikaista paranemista! Kyllä sää varmaan sitten saat koulujutuissa muut kiinni kun oikeen skarppaat! Eipä sille mitään voi jos sairastuu ja joutu olemaan koulusta pois.
[color=purple]Tosta [b]silityksestä[/b]: kyllä minäkin mielellään sileät lakanat laittaisin kaappiin ja varmaan joskus hommaan mankelin sitä varten, mutta silittää en vihti...
[color=green][b]JennaJanette:[/b] Sää oot kyllä tosi ahkera kotitöissä kun aina oot tehny puolukkapuuroa tai ruissämpylöitä tai jotain... Puolukkapuurohan on sama asia ku lappapuuro? Se on kyllä tosi hyvää vaan en osaa itte tehä.
[color=purple][b]Kotityö-gallup:[/b] Mun mies taitaa olla samaa luokkaa kuin [b]Lauran[/b] ellei pahempikin... Koskaan ei siivoa tmv, ehkä joskus jos sata kertaa pyytää... Minä kyllä tykkään kotitöistä, joten sinänsä ok, mutta ei taho kuitenkaan aikaa olla, meillä ei oo nytkään siivottu moneen viikkoon... Mutta ruuanlaitossa mies kyllä tekee osuutensa, meillä on oikeastaan joku sanaton sopimus että mies laittaa ruuan ja minä tiskaan!
[color=green][b]Galtsu:[/b] Kyllähän tuo sun odotus tosiaan lyhyt on! Täällä meillä kun se suostuttelu oli heti alkuunsa " ei sitä nätimpää" . Joten sellasessa tilanteessa eläminen on tuskallisen pitkää ja raskasta... Ja tosiaan ittellä on vielä sitä odotusaikaa jäljellä n. 8kk ja mikäli näin jatkuu niin se on aivan hemmetin pitkä aika. Aika paljon tuntuu olevan omasta asenteesta kiinni, että jos vaan jaksaa olla puhumatta niin hyvin menee mutta kun tahtois aina kuulla niitä vauvajuttuja miehen suusta... Sitten vielä kyselit tosta miten muiden raskaudet on vaikuttaneet --> Aika katkeralta tuntuu useinmiten. Aivan ihana on siskojen lasten kans melskata ja ne ei tunnu missään, mutta muiden, lähinnä ikäisteni raskaudet tuntuu niin VÄÄRILTÄ! Just tuo kaveri jonka kans eilen oltiin juopottelemassa niin niidenkin raskaudesta olin hyvin hyvin katkera mutta kyllä eilen helpotti, kun kyselin siitä että tarkotuksellako siitetty jne niin se mies sano että ihan tarkotuksella että nainen ois halunnu jo paljon aiemmin muta hän on pari vuotta jarrutellu, eli jotenkin tuli sellanen olo että no on ne sen sitten kyllä ansainneet!
[color=purple][b]Tutti-gallup:[/b] Tuttia varmaankin sitten meillä imetään mutta en osaa sanoa kuinka kauan jne. Tähän asiaan en oo juurikaan perehtynyt. Toivottavasti alle vuosi. Pitäs kai se opettaa tuttipullostakin syömään niin on helpompi sitten viedä hoitoon mummulaan jne. [b]Golda[b], ootpa kyllä tosiaan kauan tuttia imenyt! Hyvä kuitenkin ettei oo tullu mitään vinkkuroita hampaita!
[color=green][b]Miitsu[/b], koitahan jaksaa yön tunteina! Se kaveri kun kysyi että no jokos teille, niin molemmat oli hiljaa ja sitten minä miehelle että vastaa sinä ja sitten vähän aikaa vängättiin että kumpi vastaa. Sitten minä sanoin että no kyllä kai meilläki tuo toinen joutuu jarrutteleen, johon mies että " tällä hetkellä SEISOO JARRUN PÄÄLLÄ" ja sitten se kaveri alko tuota mun miestä suostutteleen, sano kaikkia että ei kannata oottaa, sullakin vaimo parhaassa iässä yms niin mies vaan että " pitäs kai sitä..." Ja sitten mies tuumas itte että kun tuli jo aiemmin luvattua että sitten ku molemmilla on vakipaikat ja se tapahtukin vähä liian nopeasti. No kaveri siihen että no niin jos oot kerta luvannutkin, ei muuta ku jätätte ehkäsyn pois jne. Tosi ihanaa tekstiä! Kyllä tykkään tästä kaverista nyt niin paljon!!! Sitten sattu se kaverin viimesillään raskaana olevan vaimo soittamaan niin tämä kaveri sano sille että " tässä Hannelen kans yritetään suostutella **:a (miehen nimi) vauvantekohommiin!" valitettavasti vaansieltä puhelimen toisesta päästä tuli komento että ei saa kiusata...
[color=purple]No kylläpä tuli palijon tekstiä. Toivottavasti muistin kommentoida kaikki mitä pitikin...
Joku kyseli siittä listasta... On meillä sellanen, viimeksi muistaakseni nimellä Puolukat esittäytyy. Jos haet tuolla haulla niin sehän luultavasti antaa tuoreimman ensin. Sieltä löytyy meiän muiden perustiedot ja voit lisätä omatkin tiedot.
mutta puolukat 3.11 on kuitenkin uusin versio listasta. Tuolla hakusanalla ainakin löytyy...
mulle pukkas ongelman numero kaksi: ensin vuosikaudet taistelen miestä vastaan että saatais vauva ja kun viimein suostuu niin nyt en saiskaan kertoa kellekään tästä raskaudesta ennex huomaavat itse: meillähän minä oon aina se joka kertoo kaikki asiat eteenpäin ja multa kysellään kun mitä uutta kun mies on semmonen että osaa kyllä pitää omat asiansa omana tietonaan.... ite taas haluisin aina sopivassa välissä kertoo raskaudesta kun kavereiden kanssa jutellaan... tuntuu jotenkin valehtelulta olla sanomatta.... pöh.... toisaalta on se ihanaa pitää salaisuuttakin kun kuitenkin niin alkumetrejä mennään ja mitä vaan voi käydä....
Eilen mies oli taas ihan omissa maailmoissaan ja vaistosin että joku mättää mutta kun ei sano muuta kun et mietityttää kaikki asiat... Päälimmäisenä varmaan oman isän kuolema ja enon kuolema nyt pari viikkoa sitten. Kysyin että ahdistaako vauvan tulo niin ei ahdista *huokaus* kun välillä pelottaa että oonko kuitenkin painostanut miehen tähän ja tekeekö se vaan mun takia tämän lapsen... Täytyy vaan uskoa että haluaa vauvaa vaikka ei siitä niin innokkaasti hehkutakkaan kun minä...
Anteeksi tää valitusvirsi.. mutta kiitos kuitenkin kun sai purkautua :)
kuuntelen samalla tota idols juttua, voi apua mitä esityksiä taasen....
[color=salmon][b]Tunderin[/b] kanssa ollaan taas ekat ylhäällä ;) Mä heräsin jo vähän yli kaheksan, mutta en jaksanu avata konetta aiemmin. Leivoin eilen ruissämpylöitä ja ai että tuli hyviä. Mieskin veteli niitä illalla monta :)
Tänään ois vuorossa anopilla syöntiä, mutta eilen kuulosti vielä siltä, että ne ois tulossakin meille... en sitten tiiä, että mitä se oikein on suunnitellu. Täällä on taas kamala ilma, vettä sataa. Ei tee mieli paljon ulos mennä.
JJ rv 26+5 kera Tuutin ♥