Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tykkäävätkö eläimet oikeasti silittämisestä ja rapsuttamisesta

Vierailija
30.09.2011 |

vai suostuvatko ne siihen vain siksi että tietävät sillä tavoin saavansa ruokaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai suostuvatko ne siihen vain siksi että tietävät sillä tavoin saavansa ruokaa?

kissa tulee monesti ruokailun jälkeen raapsuteltavaksi. Kun on saanut kyllikseen, niin lähtee sitten lopulta nukkumaan.

Eli tämä ainakin pitää siitä raapsuttamisesta ja silittelystä itsestään.

Vierailija
22/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmille on olemassa rapsutuskoneita ja ne käyvät ihan oma-alotteisesti rapsutettavana. Eli osa eläimistä ihan oikeasti tykkää.

Ajattele nyt itse. Jos sua kutittaa jonnekin etkä yllä raapimaan, oisko kiva jos joku vähän rapsuttaisi?

Vierailija
24/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärpänen ei ainakaan oo koskaan tykännyt silittämisestä eikä taputtamisesta

Vierailija
25/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kissa ja koira, molemmat erittäin persoja rapsutuksille.

Vierailija
26/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmille on olemassa rapsutuskoneita ja ne käyvät ihan oma-alotteisesti rapsutettavana. Eli osa eläimistä ihan oikeasti tykkää.

Ajattele nyt itse. Jos sua kutittaa jonnekin etkä yllä raapimaan, oisko kiva jos joku vähän rapsuttaisi?

Lehmä enimmäkseen nuolee toista lehmää sieltä kunne se toinen ei  itse omin kielineen yllä

Vierailija
27/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois.

Vierailija
28/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni koira rakastaa paljon ihmisiä haluaa kokoajan rapsutuksia ja silityksiä, on aivan innoissaan kaikista ihmisistä, erittäin ihmisrakas. 

Vierailija
29/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa videoita joissa väkisin osa rapsuttaa eläintä, koko ajan puhuu, kiljuu tai häiriköi. Missä rauha eläimelle.

Vierailija
30/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni suorastaan vaatii.

Vierailija
31/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoset rapsuttelevat toinen toisiaan. Ja jos ihminen rapsuttaa harjan juuresta tai jostain oikein mukavasta kohdasta niin näkee miten ne nauttii, alkaa alahuuli lörpöttää ja silmät lupsua.

Vierailija
32/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapaamani Kissat ovat olleet rehellisiä eli jos rapsutus tai silitys ei kiinnosta niin tassua tulee. Joten suosionsa aina kissakohtaista ja kissat ovat Hyvin tarkkoja siitä kenestä pitävät. He kirjaimellisesti valitsevat Ihmisensä. Onnekseni olen toistaiseksi ollut suosiossaan jo vuosikymmeniä :)

Vierailija
33/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni koira rakastaa paljon ihmisiä haluaa kokoajan rapsutuksia ja silityksiä, on aivan innoissaan kaikista ihmisistä, erittäin ihmisrakas. 

Ihana 

Vierailija
34/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkäävät ja jotkut eivät. Meillä on parin vuosikymmenen aikana ollut aika monta kissaa, ja kaikki ovat olleet erilaisia. Joku on tykännyt miehen silittelystä, toinen minun, kolmannelle on käynyt molemmat, neljäs on kiehnännyt vaikka ventovieraita (parhaimmillaan putkimies on päätynyt hellyyden kohteeksi) - ja aina on ollut niitäkin, joille koskeminen on ollut vähän sellainen välttämätön paha, mahdollisesti herkkujen toivossa. Tällä hetkellä meillä on yksi kissa, joka oikein varta vasten juoksee mun perääni, kun huomaa, että esim. laitan työkoneen pois eli olen saatavilla, ja ihan työkseen puskee, kiehnää ja kellahtelee nurin paijauksen toivossa.

Vierailija
35/35 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkäävät ja jotkut eivät. Meillä on parin vuosikymmenen aikana ollut aika monta kissaa, ja kaikki ovat olleet erilaisia. Joku on tykännyt miehen silittelystä, toinen minun, kolmannelle on käynyt molemmat, neljäs on kiehnännyt vaikka ventovieraita (parhaimmillaan putkimies on päätynyt hellyyden kohteeksi) - ja aina on ollut niitäkin, joille koskeminen on ollut vähän sellainen välttämätön paha, mahdollisesti herkkujen toivossa. Tällä hetkellä meillä on yksi kissa, joka oikein varta vasten juoksee mun perääni, kun huomaa, että esim. laitan työkoneen pois eli olen saatavilla, ja ihan työkseen puskee, kiehnää ja kellahtelee nurin paijauksen toivossa.

Kissat monesti tunnistavat Kissa-ihmisen välittömästi enkä vieläkään tiedä miten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi