Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö miehesi hutsumaisista naisista?

Vierailija
30.09.2011 |

Kysy jos et tiedä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naisen pitää olla huora sängyssä ; )

Vierailija
2/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hutsuus pitää näkyä just sängyssä ja kahden kesken puhutuissa rivoissa jutuissa... Pervoa joo. Mut se on esim ihan innoissaan kun tietää että mä vedän johtoryhmän paldea nutturassa, jakkupuvussa ja sukkanauhoissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä koskaan ei voi olla liian niukat tai paljastavat vaatteet, siis mulla.

Vierailija
4/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ettei niillä ole itsekunnioitusta.

Minä tykkään meikata ja käytän korkkareita, sen hän sallii kyllä mutta kaikki rintavarustuksen ja reisin paljastelu on hänestä mautonta.

Pitää älyköistä enemmän, näin huutelee tuolta.

Vierailija
5/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi kuvailla millainen nainen sun mielestä on hutsumainen. Sitten kysyn mieheltäni.

Vierailija
6/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eniten se on kyljessä kiehnäämässä silloin kun mulla on verkkarit ja painijatoppi päällä.

Leikkisyydestä se tykkää myös. Liika yrittäminen sitä vähän nolottaa. Mikään tyyliniekka se ei naistenkaan suhteen ole, mutta huomaa kyllä silloin jos joku on "liian tällätty".

Vierailija
7/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisessa pitää olla älyllistä haastetta, sen pitää saada hänet ajattelemaan. Pelkkä hormoonien hyrräys ei kuulema riitä.

5

Vierailija
8/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, kyllä miehenne tykkäävät hutsumaisista naisista :) itse olen varman objektiivisesti katsoen hutsumainen, pukeudun tiukkaan toppiin ja mataliin farkkuihin koska mulla on kroppaa mitä näyttää; hoikka mutta uhkea, pystypeppu ja nätti naama, isot silmät + räpsyripset ja pusuhuulet :)

Olen avoimen seksuaalinen, leikkisä, älykäs myös jos se lasketaan yo-arvosanojen mukaan, ja sen, et opiskelee yliopistossa.. ;) hyvin maksavat miehenne mulle seksistä ja kuulemma maailman parhaasta seurasta :D

eräs 27v yh-opiskelija

Vierailija
9/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei tykkää

- liikaa meikkaavista

- itseään pynttäävistä

- pinnallisista

- vaatteilla koreilevista

eli ilmeisesti siis vastaus kysymykseesi on, että ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä