Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapasin vanhan ystäväni, miehen jota en ollut nähnyt 13 vuoteen.

Vierailija
30.09.2011 |

Joimme olutta ja juttelimme niitä näitä hänen kämpässään, joka oli oikea läävä. Tajusin että hän on alkoholisti, persu ja elää sosiaalituella ja halusi minulta pillua.

Sääli, älykäs kaveri pilalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis kysyitkö oliko hän äänestänyt ja omaa esim perussuomalaisten jäsenkirjan? Minä en ole koskaan kysynyt muiden puoluekantaa vaikka esim vihreän nyt tunnistaa aina ja kommunistitkin usein. Ennehän kommunistit käytti rintapielessä sirppiä ja vasaraa ja olivat muutenkin ylipainoisia ja tylppäotsaisen näköisiä. Mitäköhän jos tuo mies kirjoitti jossain webissä, että tapasin vanhan hoitoni ja tajusin, että hän on nykyään läski, äänesti takuulla vihreitä tai kommunisteja ja vittu on varmasti kuin seitsemän leivän uuni, koska kertoi naineensa Gambian reissuillaan ja Steissillä lukuisten mustien kanssa. Sääli kun ihan ok tyttö muuttuu läskiksi aivokääpiöksi :)

Vierailija
2/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIis kysyitkö oliko hän äänestänyt ja omaa esim perussuomalaisten jäsenkirjan? Minä en ole koskaan kysynyt muiden puoluekantaa vaikka esim vihreän nyt tunnistaa aina ja kommunistitkin usein. Ennehän kommunistit käytti rintapielessä sirppiä ja vasaraa ja olivat muutenkin ylipainoisia ja tylppäotsaisen näköisiä. Mitäköhän jos tuo mies kirjoitti jossain webissä, että tapasin vanhan hoitoni ja tajusin, että hän on nykyään läski, äänesti takuulla vihreitä tai kommunisteja ja vittu on varmasti kuin seitsemän leivän uuni, koska kertoi naineensa Gambian reissuillaan ja Steissillä lukuisten mustien kanssa. Sääli kun ihan ok tyttö muuttuu läskiksi aivokääpiöksi :)

Ja itse kerroin äänestäneeni vasemmistoa. Olen hoikka toimihenkilö, sosiaalinen ja älykäs, naimisissa ja edelleen ystävä tuon miehen kanssa :) Emme puhu enää politiikkaa tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kerroin äänestäneeni vasemmistoa. Olen hoikka toimihenkilö, sosiaalinen ja älykäs, naimisissa ja edelleen ystävä tuon miehen kanssa :) Emme puhu enää politiikkaa tosin.

Meinaatko siis oikeasti, ettei muissa puolueissa ole ihmisiä, jotka vastustaa rahanjakoa, voi luoja sentään :( Mistä teitä oikein sikiää? Minä en voisi koskaan olla ystävä kommunistin kanssa enkä seurustella kommunistin kanssa, teillä on aika paha karma ja huono ja väkivaltainen historia ja yleensä olette erittäin yksinkertaisia ja laiskoja. Sun älykkyys on kyllä ihan sun itse keksimä myytti.

Vierailija
4/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä AP kauheen älykkäältä vaikuta jos vassari olet ;)

Vierailija
5/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluaa seksiä sun kanssasi?

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän