Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta naimisissa.

Vierailija
30.09.2011 |

Vaimo varmaankin olettaa saavansa jotain hääpäivänä.

En ole juuri keksiny muuta kuin uuden sormuksen.

Tuolla tätillä kun on pienet sormet niin suomalaiset kultasepänliikkeet ovat aikasta heikoilla.

Löysin mielenkiintoisen titaani sormuksia myyvän liikkeen. Kuinka moenelle tuollainen mahtaisi olla mieluisa ylläri.

cosine

http://www.titaniumrings.com/product/ring/93006/1

sine

http://www.titaniumrings.com/product/ring/711889/1

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin katsellut niin tarkkaa, mitä kiviä nuo ovat. Jos vaimosi tykää timanteista, niin kannataa olla tarkkana. Itse ajattelen, että tuollainen vähän erilainen sormus olisi kivaa vaihtelua, mutta riippuu vaimosi mausta tykkääkö enempi perinteisestä kulta tai valkokultatimattisormuksesta.

Vierailija
2/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin noin rumia sormuksia.ei siis yhtään minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisen linkin korut taas olivat hienoja.

Toivottavasti tiedän vaimosi maun.

Ihan vinkkinä heitän kuitenkin, että ei kannata ostaa ainakaan mitään radikaalisti hänen tyylistään poikkeavaa, vaan mieluummin samantyyppisiä mitä hänellä on muutenkin.

Vierailija
4/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin katsellut niin tarkkaa, mitä kiviä nuo ovat. Jos vaimosi tykää timanteista, niin kannataa olla tarkkana. Itse ajattelen, että tuollainen vähän erilainen sormus olisi kivaa vaihtelua, mutta riippuu vaimosi mausta tykkääkö enempi perinteisestä kulta tai valkokultatimattisormuksesta.

Kiva kun joku vastaa. Timantit tuolla saa valita itse kohtuu laajasta valikoimasta. Orgaaniset muodot ovat aina olleet hänen mieleen.

Minusta sormus on kohtuu tylsä lahja, mutta parempaa en ole keksinyt.

Vierailija
5/5 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää niin tod näk ei ole tylsä lahja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi