Olen tyytyväinen, kun olin niin fiksu miestä valitessa!!!!!!!!!!!!
Ei kelvannu mulle alkoholiin menevät, peliriippuvaiset tai muuten vain ihmeellisesti ja vastuuttomasti käyttäytyvät. Tapailin useita miehiä ja monissa oli heti jotain kunnon vikaa. Kenkää vain. Sit löysinkin hyvän miehen, jonka kaa olen ollu 10 vuotta. Ja nyt pienten lasten kanssa älyän, kuinka tärkeää on se, että on hyvä mies! Siis sellainen, joka panostaa perheeseen, ei notku baareissa, ei ole työnarkomaani, ei pelaa, ei hauku, ei lyö jne.
kyllä kannatti aina heivata niitä rontteja pois. Usein luen täältä valituksia lasten isistä. Aina tulee sellainen iloinen fiilis, että vitsi mä olin fiksu silloin päälle kakskymppisenä, ku en tyytyny mihin tahansa kundiin vaan rohkeasti vaan jätin niitä..... :)
Kommentit (47)
Mulla kävi tuuri.Kun eka sattui olemaan se täydellinen, ei ole tarvinnut heivata edes ketään minnekään.
tosi hyviä tyyppejä, mä en olisi edes tapaillut miehiä, joissa olisi ollut jotain kunnon vikaa. Jotain tasoa sentään.
Itse tykkään marista miehestäni, mutta totuus on se, että arvostan häntä ihan hirveästi. Hän on iältään nuori, mutta tekee kokopäiväduunia, on raitis, ei tippaakaan väkivaltainen, tekee kotitöitä ja hoitaa lasta mielellään. Aina kun lukee täälläkin jostain kitupiikkiääliöistä, joiden vaimo ja lapset elävät kuin kerjäläiset, tulee helpottunut olo: minun mieheni pistää meidän hyvinvoinnin omansa edelle.
Kun eka sattui olemaan se täydellinen, ei ole tarvinnut heivata edes ketään minnekään.
mutta täytyy myöntää, että olen ajatellut vähän samalla tavalla kuin ap luettuani täältä näitä juttuja kauhujen parisuhteista. Tai oikeastaan, että kävipä huikea tuuri, kun rakastuin "kunnolliseen" mieheen ja hän vielä minuun.
mä en ole ihan varma riittäisikö minulle HYVÄ mies, jos mulla ei olisi siitä muuta sanottavaa.
Minulla oli HYVÄ mies, mutta se oli niin saatanan tylsä, että hei hei. Sitten löysin oman alfaurokseni, joka on jännittävä mies, jolla on aivot ja empatiakykyä.
mä en ole ihan varma riittäisikö minulle HYVÄ mies, jos mulla ei olisi siitä muuta sanottavaa. Minulla oli HYVÄ mies, mutta se oli niin saatanan tylsä, että hei hei. Sitten löysin oman alfaurokseni, joka on jännittävä mies, jolla on aivot ja empatiakykyä.
Mielestäni AP ei sanonut että mies "vain hyvä".
On se kumma kun täällä ollaan niin innokkaina kommentoimaan ja erityisesti kritisoimaan, vaikka ihan selvästi ei lueta tekstiä kunnolla. Aika erikoiselta tuntuu myös se, että juuri kukaan ei ole AP:n tilanteesta vilpittömän onnellinen, vaan suurin osa ottaa sen luokkauksena tai syytöksenä. Taitaa palstamammat olla katkeria ja kateellisia.
Kun eka sattui olemaan se täydellinen, ei ole tarvinnut heivata edes ketään minnekään.