Olen tyytyväinen, kun olin niin fiksu miestä valitessa!!!!!!!!!!!!
Ei kelvannu mulle alkoholiin menevät, peliriippuvaiset tai muuten vain ihmeellisesti ja vastuuttomasti käyttäytyvät. Tapailin useita miehiä ja monissa oli heti jotain kunnon vikaa. Kenkää vain. Sit löysinkin hyvän miehen, jonka kaa olen ollu 10 vuotta. Ja nyt pienten lasten kanssa älyän, kuinka tärkeää on se, että on hyvä mies! Siis sellainen, joka panostaa perheeseen, ei notku baareissa, ei ole työnarkomaani, ei pelaa, ei hauku, ei lyö jne.
kyllä kannatti aina heivata niitä rontteja pois. Usein luen täältä valituksia lasten isistä. Aina tulee sellainen iloinen fiilis, että vitsi mä olin fiksu silloin päälle kakskymppisenä, ku en tyytyny mihin tahansa kundiin vaan rohkeasti vaan jätin niitä..... :)
Kommentit (47)
että olet niiiiin fiksu! Mutta tiedätkö; aika harva tietoisesti valitsee miehekseen huonon, kurjan, pettävän, alkoholistin jne. Mistä helvetistä niitä sitten kuitnekin mieheksi tulee? Kaikkihan me tajuamme hyvän miehen merkityksen, et vain sinä, ap. Siltikin voit JOPA sinä herätä jonain päivänä siihen, että miehesi onkin jotain muuta. Sitten joku nuori nainen sanoo sinulle rakastunein, kirkkain silmin: "Tiedätkö, mä olin tosi viisas ja valitsin hyvän miehen. Siis onneksi MÄ tajusin jo silloin hyvän miehen merkityksen!!"
En tiedä. Miksi naiset tekevät sellaiselle lapsen? Jotkut vielä ihan tietoisesti.
Itse olin eräässä sairaassa suhteessa, jossa oli fyysistä ja henkistä väkivaltaa, alistamista, peli ja alkoholiriippuvaisuutta ja kaikkea mahdollista paskaa. Myönnän, oli vaikeaa päästää siitä irti, mutta mä tein sen. Monet ei pysty siihen. Mutta jostain pitäis repiä sitä voimaa irroittautua huonosta suhteesta. Mulle oli itsestäänselvyys sen kundin kanssa, että lapsia en tuolle ikinä tee.
t. ap
alkoholistille väännetään useampi kersa..huh huh
että olet niiiiin fiksu! Mutta tiedätkö; aika harva tietoisesti valitsee miehekseen huonon, kurjan, pettävän, alkoholistin jne. Mistä helvetistä niitä sitten kuitnekin mieheksi tulee? Kaikkihan me tajuamme hyvän miehen merkityksen, et vain sinä, ap. Siltikin voit JOPA sinä herätä jonain päivänä siihen, että miehesi onkin jotain muuta. Sitten joku nuori nainen sanoo sinulle rakastunein, kirkkain silmin: "Tiedätkö, mä olin tosi viisas ja valitsin hyvän miehen. Siis onneksi MÄ tajusin jo silloin hyvän miehen merkityksen!!"
En tiedä. Miksi naiset tekevät sellaiselle lapsen? t. ap
naiset eivät kykene tekemään lapsia. Jokainen lapsi on Jumalan lahja.
Itse olin eräässä sairaassa suhteessa, jossa oli fyysistä ja henkistä väkivaltaa, alistamista, peli ja alkoholiriippuvaisuutta ja kaikkea mahdollista paskaa. Myönnän, oli vaikeaa päästää siitä irti, mutta mä tein sen. Monet ei pysty siihen. Mutta jostain pitäis repiä sitä voimaa irroittautua huonosta suhteesta. Mulle oli itsestäänselvyys sen kundin kanssa, että lapsia en tuolle ikinä tee. t. ap
osaisi olla armollisempi muita kohtaan, jotka sortuvat samaan kuin itse ennen. Miksi sinä et ole? Onko muiden syyllistäminen samankaltaisista heikkouksista kuin sinulla oli, jokin keino torjua ahdistus joka voisi tulla liian liki?
ap
En tiedä. Miksi naiset tekevät sellaiselle lapsen? Jotkut vielä ihan tietoisesti.
Itse olin eräässä sairaassa suhteessa, jossa oli fyysistä ja henkistä väkivaltaa, alistamista, peli ja alkoholiriippuvaisuutta ja kaikkea mahdollista paskaa. Myönnän, oli vaikeaa päästää siitä irti, mutta mä tein sen. Monet ei pysty siihen. Mutta jostain pitäis repiä sitä voimaa irroittautua huonosta suhteesta. Mulle oli itsestäänselvyys sen kundin kanssa, että lapsia en tuolle ikinä tee.
t. ap
miksi sä aloit suhteeseen tuollaisen miehen kanssa joka käytti sinuun henkistä ja fyysistä väkivaltaa ja jolla oli peli ja alkoholiriippuvuus????
MIKSI?????
Viinaan meneviä, peliriippuvaisia, vastuuttomia ja "ihmeellisesti käyttäytyviä" (mitä sekin tarkoittaa ...). Suurin osa niistä miehistä, jota olen ikinä tuntenut, ovat ihan ok tyyppejä.
En ollut fiksu enkä valinnut miestäni minkään tietoisen prosessin tuloksena, vaan aivan umpirakastunut ja hyvän miehen sain. Elän siis rakkausliitossa, jota on jatkunut kohta 15 vuotta, lapsia meillä on kolme. Mutta kiva tietää, että ap:n kuvailema järkiliittokin toimii, ei se ole keneltäkään pois. :)
rajua rakastumista heti ensi silmäyksellä molemmin puolisesti. muutettiin melkein heti yhteen. että se suuri rakkauden tunne oli se tärkein. ja bonuksena vielä hyvä mies siis käytöstavoiltaan
tämä oli siis ap:n viesti. niin ja sit vielä sellainen juttu, että älkää tyytykö mihin tahansa mieheen ja tosissaan miettikää tarkkaan kenen kanssa teette lapsia. t. ap
Onnea sinulle! Kaikilla ei niin hyvä tuuri. Mutta jos annat neuvoja niin siirry vaikka demi palstalle. Täällä suurimmalla osalla on jo lapsia, joko hyvän tai huonon miehen kanssa. Ja tehtyä ei saa tekemättömäksi.
halua nähdä miehen kätöksestä paljastuvia merkkejä. Ovat niin naiveja et uskovat jopa voivansa muuuuuuttaa miehen!
Hyvä ap, sinähän tiedätkin et lapsia tehdään vain hyville miehille. Jos itsekin päivität itteesi ja pidät perhe-elämäsi miellyttävänä voit menestyä vanhainkotiin saakka:)
Jos joku hömppä pääsee väliin kuten täällä uhataan olet silti saanut elää tasokkaampaa perhe-elämää. Tätä kertoilee pitkän avioliiton vaimo ja tosi tyytyväinen:)
ei ole mistä valita. Joutuvat ottamaan sen juopon väkivaltaisen ja laiskan kusipään jolta jäi amiksen kokkilinja kesken, koska kukaan muu ei Mammaa huoli.
halua nähdä miehen kätöksestä paljastuvia merkkejä. Ovat niin naiveja et uskovat jopa voivansa muuuuuuttaa miehen!
Hyvä ap, sinähän tiedätkin et lapsia tehdään vain hyville miehille. Jos itsekin päivität itteesi ja pidät perhe-elämäsi miellyttävänä voit menestyä vanhainkotiin saakka:)
Jos joku hömppä pääsee väliin kuten täällä uhataan olet silti saanut elää tasokkaampaa perhe-elämää. Tätä kertoilee pitkän avioliiton vaimo ja tosi tyytyväinen:)
Nainen uskoo muuttavansa miehen ja pettyy, kun niin ei käykään.
Mies taas toivoo että nainen ei muutu ja pettyy, kun niin käy.
kun kypsyy ja varttuu, niin tajuaa, että elämässä on myös harmaan eri sävyjä.
Että aina voi esittää kuin täydellistä tahansa ja näyttää että menee hyvin mutta totuus on ihan toinen ja sitä ei kaikki tiedä ja kaikille tulee niitä vaikeuksia elämässä.
ei ole mistä valita. Joutuvat ottamaan sen juopon väkivaltaisen ja laiskan kusipään jolta jäi amiksen kokkilinja kesken, koska kukaan muu ei Mammaa huoli.
Tai sitten sen menestyvän hurmurin rivarinpätkää maksamaan ja jota kiinnostaa enemmän työpaikan tyttöjen napojen tutkiminen kuin lastenhoito. Kyllä hyvää miestä saa hehkuttaa.. Aika vähän sitä täällä on, paitsi jos mamma saanut 10 vuoden jälkeen ekat ruusunsa.
että jos avioituu juopon pettäjän kanssa, niin sitten on naimisissa juopon pettäjän kanssa. :=DDD
kelpaa brassailla vanhainkodissa!
sillä, että oli hyvä elämä ihanan miehen kanssa kuin että oli kamala elämä kun se lähipubin Pena oli ihan retku, mutta se ei muuttunutkaan.
Tämä on kaukana järkiliitosta. Me siis rakastuttiin päätäpähkää ja muutettiin todella nopeasti yhteen. Ja miehestä näin heti, että on hyvä mies ja sellaisena on pysynytkin.
Millä tavalla syyllistän siis niitä, jotka ovat liitossa väkivaltaisen juopon kanssa? En mielestäni syylllistä, kerron vain oman tarinani ja olen tyytyväinen itseeni.
Se mikä oli tietoista oli se, että kun kundista kuoriutui vähemmän toivottuja piirteitä (jo muutaman viikon deittailun jälkeen), niin hyvin herkästi vihelsin pelin poikki siihen paikkaan ja jatkoin matkaani. Mun eka kunnon suhde oli just se väkivaltainen hullu. Kun siitä pääsin eroon, musta tuli melko valikoiva ja herkästi jättävä. Onneksi tuli.
t. ap
ihme kategoriaan laitat kaikki alkkikset ap!
Kaikki juopot EI OLE VÄKIVALTAISIA!ihme kategoriaan laitat kaikki alkkikset ap!
sisälukutaitoa kiitos
Mun mies on komea, akateeminen, johtavassa asemassa, kiltti ja hellä. Takana 10 yhteistä vuotta ja yksi lapsi. Olen onnellinen, että minulla on hän.
Tosin, koska elän ihan oikeaa elämää, niin täydellinen hänkään ei ole. Eli varmasti sinullakin on joskus jotain valitettavaa ellei miehesi sitten ole mielikuvitusmies. Mikäs sen kivempaa, jos siihen kerran uskot.
Todellakin, tässä oli suuremmat kuviot takana, aivan varmasti. Sen verran on tapahtunu asioita, että tämä oli meant to be :)