Vaihtaisiko lapsesi koulua, jos tietäisit että koulun rehtori on työpaikkakiusaaja?
Vai luottaisitko, ettei se vaikuta lapsesi kolunkäyntiin?
Kommentit (7)
epäoikeudenmukaisesti. Jos oikeasti tietäisin väärästä käytöksestä, minun velvollisuuteni olisi ilmoittaa siitä eteenpäin.
Outo kysymys.
Tuollaiset eivät yleensä vaikuta oleellisesti lapsen koulunkäyntiin.
pohdituttaa mahdollisen koulunvaihdon vaikutukset lapsen kavereihin ja koulumatkan piteneminen. Ala-asten vasta alussa.
Tutkimusten mukaanhan työpaikkakiusaaminen on yleisempää joissakin paikoissa muun muassa kouluissa.
En vaihtaisi koulua. Valitettavasti nykyaikana joka koulussa joku kiusaa jotakuta ja en alkaisi lastani koko ajan pompottamaan toiseen kouluun - sille linjalle jos lähtee, niin loppua ei näy.
En vaihtaisi koulua. Valitettavasti nykyaikana joka koulussa joku kiusaa jotakuta ja en alkaisi lastani koko ajan pompottamaan toiseen kouluun - sille linjalle jos lähtee, niin loppua ei näy.
mutta harmittaa, että tällaiseen pitää vain sopeutua. Olen kai vähän liian kirkasotsainen.
koska en itse ole opettaja, enkä hakeudu töihin kouluun, jossa oma lapseni olisi, en koskaan tietäisi tämmöisestä asiasta mitään luotettavaa.