Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo nihkeänä kun ilmoitin, että lapsi sairas

Vierailija
30.09.2011 |

Onko liikaa vaadittu, että pomo edes toivottelisi pikaisi paranemisia. Soittelin, että lapsi sairas ja tämä vain hymähti, että "ei kai sille sitten mitään mahda". Vituttaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättänyt, että en välitä tippaakaan jos joku on tuollainen mulkku. Jokainen sairastaa joskus ja sille ei mahda mitään, piste.

Vierailija
2/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja pomosi, molempia vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja pomosi, molempia vituttaa.

ja jos lapsesi on usein kipeä niin ymmärrän hyvin pomosi vitutuksen. Miksi muuten yleensä äiti jää hoitamaan eikä isä?

Vierailija
4/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata vetää hernettä nekkuun. Itse ilmoitan yleensä s-postilla kun olen sairas ni ei tarvi kuunnella..

Vierailija
5/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa palkata väkeä sen verran, ettei koko homma uhkaa kaatua yhden työntekijän poissaoloon. Ja meillä ainakin on niin, että ainoa mahdollinen kotiinjäävä lapsen kanssa olen minä. Kun ei se isä osaa hoitaa sitä tervettäkään lasta, ihan oikeasti.

Vierailija
6/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on tärkeintä että lapsesi paranee.

Pomo taas miettii heti miten hoitaa sinun työsi ? Tarvitaanko sijainen ja mistä jne. Ja saattaa olla että pomolla olisi ollut aamuksi muitakin töitä kun sinun töiden uudelleen järjestelyä.

Ymmärrän hyvin ettei pomo hihku onnesta.

Vierailija
7/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en palkkaa alle nelikymppisiä naisia. Tulevat firmalle liian kalliiksi.

Vierailija
8/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa palkata väkeä sen verran, ettei koko homma uhkaa kaatua yhden työntekijän poissaoloon. Ja meillä ainakin on niin, että ainoa mahdollinen kotiinjäävä lapsen kanssa olen minä. Kun ei se isä osaa hoitaa sitä tervettäkään lasta, ihan oikeasti.

Onko se vammainen? Siis se isä?

Vierailija
9/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei hajuakaan siitä, paljonko työntekijän palkkaaminen maksaa. Varmasti maksaisit mielellään lisää veroja, että me saamme valtiolle lisää työntekijöitä.

2. Isä ei osaa hoitaa lastaan. Duh. Miten se on mahdollista? Minkälaisten idioottien kanssa lapsia tehdään? Eikö henkisesti jälkeenjääneiden kanssa ole aika moraalitonta tehdä lapsia?

Vierailija
10/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei hajuakaan siitä, paljonko työntekijän palkkaaminen maksaa. Varmasti maksaisit mielellään lisää veroja, että me saamme valtiolle lisää työntekijöitä.

2. Isä ei osaa hoitaa lastaan. Duh. Miten se on mahdollista? Minkälaisten idioottien kanssa lapsia tehdään? Eikö henkisesti jälkeenjääneiden kanssa ole aika moraalitonta tehdä lapsia?

liki hätätilaan, jos yksi on poissa töistä. Oletusarvo on se, että työntekijä on toisinaan pois töistä, syystä tai toisesta.

Toisekseen, kaikki isät eivät ole sellaisia, joille haluaisi jättää kipeän lapsen hoidettavaksi, näin se vain on. Otsassa se ei lue kenelläkään. Tervetuloa pois pullosta!

Vierailija
11/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pienten lasten äiti ja äsken yksi tietty tapaus soitti, että lapsi on TAAS sairas. Lapsi sairastaa aivan koko ajan ja ikää on jo 9 vuotta... Ja siis on normaali, perusterve lapsi, mutta ei pärjää aivastettuaan hetkeäkään ilman äitiä.

Ehkä empatiani ei vain nyt jaksanut riittää tuohon ikuiseen epäluotettavuuteen työntekijänä. Turha itkeä, ettet saa tarpeeksi vaativia tehtäviä, koska ne ovat aikaan sidottuja ja en voi oikeasti luottaa, että olisit koskaan paikalla siten, että homma tulisi hoidettua.

Olit sinä tai et, alkuperäinen voisi miettiä asiaa siltä kannalta, että pomosi ajaa ensisijaisesti työnantajasi asiaa. En minäkään odota saavani sympatiaa omalta esimieheltäni, vaan kyllä sitä varten on ystävät ja muu perhe. Lapsen takia saa olla poissa, mutta ei myöskään pidä unohtaa, että totta kai se on työnantajalle iso harmi.

Vierailija
12/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa palkata väkeä sen verran, ettei koko homma uhkaa kaatua yhden työntekijän poissaoloon.

Ei mikään työnantaja pidä ihmisiä reservissä vai siksi, että olisi heti ottaa tuuraaja jostain nurkan takaa, kun av-mamman jani-aliisa on nuhassa. Mikä on melko usein.

Vierailija
13/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kyllä se kuule voi esim. valtiolla vaikuttaa siihen, että joku (perheellinen) jää sitten ylitöihin.

Koska ystäväpiirissäni kaikissa perheissä lastenhoitovastuu jakautuu 50-50, tuntuu uskomattomalta, että tuollaisia cro magnoneita on vielä olemassa, jotka eivät osaa lapsiaan hoitaa. Mistä niitä löytyy?

Vierailija
14/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa palkata väkeä sen verran, ettei koko homma uhkaa kaatua yhden työntekijän poissaoloon.

Ei mikään työnantaja pidä ihmisiä reservissä vai siksi, että olisi heti ottaa tuuraaja jostain nurkan takaa, kun av-mamman jani-aliisa on nuhassa. Mikä on melko usein.

aika monella työpaikalla on tänäpäivänä alimiehitys, ihan koko ajan. Ja kun siitä porukasta on yksi poissa, niin.....

Vierailija
15/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä siitä stressaat. Pomon persiissähän se tikku on. Mä olisin vaan tosi vittumaisella äänellä vastannut että "niin ei tosiaan mitään nyt mahda, OIVOIVOI!!" Ehkä olisi sitten tajunnut pomo puhelun jälkeen mennä itseensä. Nythän se luulee että oli ok kiukutella sulle, kun et antanut takas.

Vierailija
16/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä.Kaikista isistä tai äideistä ei ole vaan lastenhoitajaksi,ei tarvitse olla vammainen!

Meilläkin lasten isä ei tule toimeen yksin alle koululaisten kanssa.Hyvä kun pystyy huolehtimaan itsestään saatikka lapsistaan.Hän on kylläkin päihdeongelmainen(vaikkakin nyt raitis),hän hermostuu pienistäkin vastoinkäymisistä ja lasten kova ääninen metelöinti,riehuminen ym.saa hänen pinnansa heti loppumaan ja hän menee mököttämään huoneeseen.Mitkään kotityöt eivät häneltä luonnistu.

Nyt muutoinkin terveys on todella heikoissa kantimissa niin hänelle en voisi kuvitellakkaan jättää lapsiani,koska se olisi sama kun jättäisin heitteille.En ole ap.

Vierailija
17/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monella työpaikalla on tänäpäivänä alimiehitys, ihan koko ajan. Ja kun siitä porukasta on yksi poissa, niin.....

Itse olen tehnyt niitä ylitöitä ja paikannut sairaan lapsen hoitamisesta aiheutuneita poissaoloja viikkotolkulla. Niin että kyllä se kuulkaa vaan ottaa ohimoon, kun se yksi ja sama jani-aliisa on jatkuvasti nuhassa eikä isä voi hoitaa.

Vierailija
18/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä.Kaikista isistä tai äideistä ei ole vaan lastenhoitajaksi,ei tarvitse olla vammainen!

Meilläkin lasten isä ei tule toimeen yksin alle koululaisten kanssa.Hyvä kun pystyy huolehtimaan itsestään saatikka lapsistaan.Hän on kylläkin päihdeongelmainen(vaikkakin nyt raitis),hän hermostuu pienistäkin vastoinkäymisistä ja lasten kova ääninen metelöinti,riehuminen ym.saa hänen pinnansa heti loppumaan ja hän menee mököttämään huoneeseen.Mitkään kotityöt eivät häneltä luonnistu.

Nyt muutoinkin terveys on todella heikoissa kantimissa niin hänelle en voisi kuvitellakkaan jättää lapsiani,koska se olisi sama kun jättäisin heitteille.En ole ap.

Aivan älyvapaata hommaa.

Vierailija
19/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritä hartioita muutama kerta eteenpäin. Sitten taaksepäin. Ravistele.

Taivuta päätä puolelta toiselle.

Ravistele käsiä rennosti.

Tee silmäjumppaa. Pyörittele silmiä isoin liikkein ympäri. ensin toiseen, sitten toiseen suuntaan.

Avaa suusi niin ammolleen kuin saat sen. Sulje hitaasti.

Hiero vielä hetki päänahkaa käsilläsi.

Ajattele nyt mielessäsi työtoveria, jota kohtaan olet viimeksi tuntenut ärtymystä. Kuvittele, että annat hänelle kauniin kukkakimpun, josta hän ilahtuu. Mitä kukkia annat hänelle?

Nyt on hyvä. Toista sama aina kun suuttumus ja ärtymys yrittävät hiipiä mieleesi.

Vierailija
20/37 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritä hartioita muutama kerta eteenpäin. Sitten taaksepäin. Ravistele. Taivuta päätä puolelta toiselle. Ravistele käsiä rennosti. Tee silmäjumppaa. Pyörittele silmiä isoin liikkein ympäri. ensin toiseen, sitten toiseen suuntaan. Avaa suusi niin ammolleen kuin saat sen. Sulje hitaasti. Hiero vielä hetki päänahkaa käsilläsi. Ajattele nyt mielessäsi työtoveria, jota kohtaan olet viimeksi tuntenut ärtymystä. Kuvittele, että annat hänelle kauniin kukkakimpun, josta hän ilahtuu. Mitä kukkia annat hänelle? Nyt on hyvä. Toista sama aina kun suuttumus ja ärtymys yrittävät hiipiä mieleesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi