Tumma viiva navasta alaspäin
sanotaan, että jos se on niin poika on tulossa. Mulla pitänyt paikkansa. Kahdesta ekasta oli ja poika tuli ja nyt ei ole (rv 31) ja tytön kätilö oli bongaavinaan ultrassa. Onko näin ?
Kommentit (22)
viiva -tuli tyttö
viiva -poika
ei viivaa -poika
ei viivaa -tyttö
ei viivaa -poika
Nyt viiva -ei vielä tietoa kumpaa sukupuolta
ja 2 tyttöä. Olen tuosta ylpeä ja kannan merkkini ylpeydellä. :) Toivottavasti ei haalistu nopsaan. Viimeksi ainakin pysyi pikään muistona.
Pojasta oli linea negra, tytöstä ei
murrosiästä lähtien,raskauksien aina kasvoi tisseihin asti.:D
Viiva todella selvän tumma alkaa klitoriksen paikkeilta ja jatkuu navan kautta rintojen alle. Poika tulossa ja viikkoja 33+
Onneksi minulle ei ole koskaan tullut tuollaista viivaa. Hyi, se on jotenkin rivon ja epäsiistin näköinen. En ole tiennyt, että se on noin yleinen, koska kellään kaverillani, jonka olen nähnyt vähissä vaatteissa, ei ole sellaista ollut.
Poikia minulla on kolme.
Onneksi minulle ei ole koskaan tullut tuollaista viivaa. Hyi, se on jotenkin rivon ja epäsiistin näköinen. En ole tiennyt, että se on noin yleinen, koska kellään kaverillani, jonka olen nähnyt vähissä vaatteissa, ei ole sellaista ollut.
Poikia minulla on kolme.
Ekassa oli viiva ja tyttö tuli, tokassa ei ollu viivaa ja tyttö tuli myös!
eli ekassa ei ollut viivaa -> tyttö, tokassa oli viiva -> tyttö
mulla tuli hyvin vahva tumma viiva esikoisesta joka oli tyttö. Sen jälkeen syntyi vielä poika ja tyttö eikä koskaan mitään viivaa...miten se nyt sukupuolesta olis kiinni?
Kaksi ensimmäistä viiva oli napaan asti, molemmat tyttöjä.
Nyt rv 30 ei viivaa ja poika tulossa.
Olen myös kuullut, että pojissa viiva menisi navan yli, mutta juu mulle tuskin tässä raskaudessa enää viivaa tulee.
Ei viivaa - tuli kaksi poikaa ja tyttö.
1. poika, viiva
2. tyttö, ei viiva
3. tyttö, viiva
4. tyttö, viiva
5. poika, viiva
6. poika, ei viivaa
tyttö ja poika, kummassakin raskaudessa tuli viiva :)
poika -viiva napaan saakka
tyttö - viiva rintalastaan saakka
nyt raskaana -ei vielä viivaa???
tuli poika tokassa ei viivaa ja poika. Ei siis mitään merkitystä.
oli viiva ja tyttö tuli, tokassa ei ollu viivaa ja tyttö tuli myös!