Lue keskustelun säännöt.
Voiko 2 v tyttäreni olla menninkäisten vaihdokas? Kykkii vaan metsässä ja näyttää ihan räjähtäneeltä.
Kommentit (2)
On oikei ihana, mutta asuis vaikka metsässä ja kaikenlaiset risut ja kepit on aina kuistilla oottamassa... ja lisää haetaan syli väärällään.
Kiipeilee apinan tavoin. Syö epäsiististi, mutta on kaikki ruokainen. Rikkoo vaatteensa n viikossa ja suttaa silmän räpäyksessä.
On kuitenkin hellä ja herkkä. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Puhuuko ihmisten kieltä?