Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ap hanki elämä!

Vierailija
29.09.2011 |

siis miksi toi ap on täällä joka ketjussa nykyään?? Eikö se tee mitään muuta kuin kirjottelee täällä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oijoi :D kyyneleet vaan valuu silmistä.

Ap sää oot hyvä, mää tykkään :D :D

Jatka samaan malliin!

Vierailija
22/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistakymmentä vuotta sitten, menin tietenkin heti vanhalle vauvapalstalle. Kiireessä piti lukea kun oli puhelimen modeemin kautta yhteys.

Muistan kun ihmettelin, että kuka tää ev on, kuka on tehnyt näin paljon aloituksia.

Asia on sitten selvinnyt vuosien varrella:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap= aloitus puheenvuoro

ov= ohessa viesti

ev= ei viestiä

wt= white trash eli valkoinen roskaväki noin vapaasti suomennettuna.

Avautuuko?

Vierailija
24/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kiva ;-)

Vierailija
25/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hassu viestiketju... :)))

Vierailija
26/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa nyt selvis juttuja tuosta ap:sta. En ole kehdannut kysyä, kun tuntuu, että kaikki tuntevat hänet. Kiitos, tämä selvensi, tosin noita linkkejä en saanut auki, olisko niissä mitä ollut?

Vierailija
27/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap= aloitus puheenvuoro ov= ohessa viesti ev= ei viestiä wt= white trash eli valkoinen roskaväki noin vapaasti suomennettuna. Avautuuko?

Vierailija
28/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö ole tajunnut, että ap ja provo ovat yksi ja sama henkilö? Ap:lla on välillä ihan ristiriitaiset jutut eri ketjuissa.

Vierailija
29/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne linkit oli ap:n blogeihin käsittääkseni.

Vierailija
30/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen palstaillut vasta vähän aikaa ja ihmettelen sen Provon tyyliä. Miksei se heti ekassa viestissä kerro, että teksti on sen?Toisinaan on montakin viestiä välissä ja sitten se vasta paljastaa, et se eka viesti oli sen uudella "tää on taas provo" viestillä. Ihan hyvin voisi jo ekaan viestiin laittaa sen nimimerkin allekirjoitukseksi, jos sitä niin paljon kuitenkin käyttää.

Ap:n teksteistä kyllä tykkään vaikka vähän sen tyypin mielenterveydestä olen huolissani.

terveisin blondi

Vierailija
31/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan oma Tourettea joka aina viestinsä aluksi karjaisee miehen sukupuolielimen nimen.

Vierailija
32/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti kun kysyttiin siinä yhdessä paikkakuntaketjussa mistä kirjoittaa, niin taisi olla vain yksi Porvoolainen. Kirjoittaakohan se yksi vain tosi usein tänne, monesti on ketjussa kommentti "tää on porvoosta" tai "porvoosta päivää".

Vierailija
33/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
34/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilastillinen porvoolaisia palstalla.

Vierailija
35/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ap ja provo ei voi olla sama henkilö. Ihan selkeesti provo asuu porvoossa ja ap taas matkustaa ihan älyttömästä koko ajan.

Vierailija
36/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on AlkuPeräinen

Vierailija
37/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle muistui mieleen se blogi, missä ap oli luottanut nettiehkäisyyn ja ehkäisy oli pettänyt. Mitenkäs sen ketjun löytäisin? Auttaisiko joku näppärä? Vaikka provo tai ap? He kun varmaan osaavat kaikki temput tällä palstalla.

Vierailija
38/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut et se provo varmaan asuu Porvoossa. Voin tietty olla väärässäkin, mut joku sellanen aavistus mulla on.

Vierailija
39/43 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän piristys :D

Vierailija
40/43 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin tulee tosi moneen ketjuun kirjoittelemaan. Ensin ajattelin, että se on noita What would Jesus do- tyyppejä, mutta eihän tuossa sellaisia kirjaimia. Oon tässä miettinyt, että mistä noi tulee. Selkeästi toi tyyppi on ihan hämillään itsensä kanssa.