ap hanki elämä!
siis miksi toi ap on täällä joka ketjussa nykyään?? Eikö se tee mitään muuta kuin kirjottelee täällä?
Kommentit (43)
Olen miettinyt samaa. Ja miten paljon ongelmia voi olla yhdellä ihmisellä?!? Valittaa täällä milloin mistäkin ja ottaa kantaa joka ketjuun!
joka futiksessa tekee maalit!
Ihan sama juttu sillä. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Mistä maasta se edes on?
Minusta APlla on ihan hyviä juttuja! Älkää aina alkako haukkua.
Minusta kaiken huippu oli, kun tajusin, että se kirjoittelee muillakin palstoilla kuin täällä!
Pakko sanoa, että sen jutut on välillä ihan ok ja välillä taas ihan hanurista, kuin eri ihmisen kirjoittamaa tekstiä. No - kai silläkin on huonot ja hyvät päivänsä.
olihan.
Ei kukaan voi olla niin uuno, että av, ap, ev ja ov eivät aukea!! puhumattakaan wt yms. ihmisistä.
Siis miten ei aukea? Kyllä saan viestit auki ihan normaalisti, mutta välillä ärsyttää, että ap kommentoi joka ketjuun ja ihmiset kirjoittaa viel hänelle.
Jos hänelle ei vastattaisi tai kommentoisi, ehkä se hillitsisi vähän?
olihan. Ei kukaan voi olla niin uuno, että av, ap, ev ja ov eivät aukea!! puhumattakaan wt yms. ihmisistä.
skitsofreenikko; vähän väliä päinvastainen mielipide asiasta kuin asiasta.
Paremmat lääkkeet ap:lle!
Niin on hyvin ristiriitainen ihminen selvästi, vaihtaa mielipidettä laidasta laitaan ja välillä on muka raskaana ja sitten mies pettää ja yhtäkkiä onkin muka sinkku vaikka edellisessä ketjussa sanoi olevansa kolmen lapsen äiti... Todellakin sekavaa.
Eniten ärsyttänyt tänään, kun laittaa koko ajan noita linkkejä myytäviin asuntoihin.
ap= aloitus puheenvuoro
ov= ohessa viesti
ev= ei viestiä
wt= white trash eli valkoinen roskaväki noin vapaasti suomennettuna.
Avautuuko?
Mä epäilen, että ap on persuja. Se selittäis monta juttua.
Minä tykkään ap:n jutuista! Oon aina tykännyt ja musta on vaan hyvä, että jotkut jaksaa olla aktiivisia ja ottaa kantaa moneen juttuun.
välillä jutut menee yli... Mutta kuka toi Provo on ja mistä kaikki sen tuntee? Joku kirjottaa nimettömänä ja sit aletaan huutelemaan, että tää on Provo. Siis mistä ne tunnistaa? Onkse joku julkkis?
Kyllä minustakin useimmat ap:n jutut on ihan ok, mutta kieltämättä uskottavuus vähän kärsii tuon sekaisuuden takia. Yhdessä ketjussa ap väitti jopa olevansa MIES!
on pakko olla provo!!
ap
av = aihe vapaa
ap= aloitus puheenvuoro
ov= ohessa viesti
ev= ei viestiä
wt= white trash eli valkoinen roskaväki noin vapaasti suomennettuna.Avautuuko?
Niin sitä provoa minäkin olen ihmetellyt! Pakko olla lopulta sama kuin ap vai miten???
Mutta en olekaan palstan vakkareita niin en kaikkia tunne, ap ja provo ainakin kirjoittaa usein vai mitä?
Niin sitä provoa minäkin olen ihmetellyt! Pakko olla lopulta sama kuin ap vai miten???
Mutta en olekaan palstan vakkareita niin en kaikkia tunne, ap ja provo ainakin kirjoittaa usein vai mitä?
Porvoolaisia on täällä pilvinpimein!
Sain kyllä viestisi avautumaan, kiitos, mutta en oikein tajua sisältöä... mikä noista siis on sinun nimimerkkisi? En ole kirjoitellut millään noista, joten en todellakaan ole vienyt nimimerkkiäsi,jos sitä tarkoitat! Ja miksi hoet koko ajan, että avautuuko? Olen saanut kaikki linkit ja viestit tältä palstalta ihan hyvin auki ettäs tiedät.
ap= aloitus puheenvuoro ov= ohessa viesti ev= ei viestiä wt= white trash eli valkoinen roskaväki noin vapaasti suomennettuna. Avautuuko?
No tuon nyt tajuaa kuka vaan, että provo on näppäilyvirhe porvoosta. Ei kannattais kirjottaa niin nopeesti, tulee virhelyöntejä.
välillä jutut menee yli... Mutta kuka toi Provo on ja mistä kaikki sen tuntee? Joku kirjottaa nimettömänä ja sit aletaan huutelemaan, että tää on Provo. Siis mistä ne tunnistaa? Onkse joku julkkis?
ap