Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaukomatkoilla te olette käyneet?

Vierailija
29.09.2011 |

Mitä kohdetta voisitte kokemuksesta suositella ensimmäistä kaukolomaa suunnittelevalle avioparille?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbadoksella, Dominikaanisessa, Jamaikalla ja Kuubassa, sekä yhdellä Karibian risteilyllä. Kaikkia noista voisin suositella :)

Vierailija
2/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on aivan ihana. Meksiko on myös mielenkiintoinen. Intiassa köyhyys ja eriarvoisuus ja likaisuus vaivasivat minua liikaa.

Joten suosittelen thaimaata kokemuksesta tai sitten malesiaa tai vietnamia joissa en ole itse vielä käynyt. Seuraava matka suuntautuu vietnamiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbadoksella, Dominikaanisessa, Jamaikalla ja Kuubassa, sekä yhdellä Karibian risteilyllä. Kaikkia noista voisin suositella :)

Onko siellä vain se hotellialue mikä on aidattu eikä juurikaan omineen asiaa sen ulkopuolelle? Tällaista olen kuullut mutta kuuba kiinnostaisi minua kyllä

ohistellen

Vierailija
4/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa olen käynyt (Melbourne ja muutakin victoriaa käytiin läpi)ja Kaliforniassa ( joka laajentunut myös nevadan ja arizonan ja utahin puolelle, mutta jos vähemmän aikaa niin kyllä pelkästään kaliforniastakin löytyy vaikka mitä, jos pitää jotain kaupunkia suositella niin San Francisco mutta se ei sitten ole rantalomakohde), suosittelen molempia.

Vierailija
5/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla risteilyillä pääsääntöisesti vanhempaa porukkaa? Onko hintansa väärti kun missään ei ehdi olla kovin kauaa tutustuakseen kunnolla kohteeseen?

ap

Vierailija
6/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noilla risteilyillä pääsääntöisesti vanhempaa porukkaa? Onko hintansa väärti kun missään ei ehdi olla kovin kauaa tutustuakseen kunnolla kohteeseen? ap

Me olimme Varaderossa suurimman osan ajasta (14 päivän matka), all inclusivessa ja pari yötä Havannassa. Meille sopi ihan hyvin löhöloma rannalla, veneretkiä tehtiin, muuten uitiin, nautittiin hyvästä ruuasta ja musiikista. Havanna oli mahtava kokemus mutta kyllä siellä yksi tai kaksi päivää oli ainakin meille tarpeeksi! Voihan siellä vuokrata autonkin, mutta tieverkko on surkea, bensa-asemat voi olla tyhjiä jne.

Olimme Royal Caribbeanin risteilyllä. Ikäjakauma oli laidasta laitaan, löytyi perheitä, häämatkalaisia, nuoria ja vanhoja. Päivä aikaa oli tutustua kohteisiin (aamusella tultiin ja myöhemmin iltapäivällä lähtö) ja kyllä se oli ihan tarpeeksi. Meistä se oli ehdottomasti hintansa väärtti, toki kannattaa valita parvekkeellinen hytti niin itse laivamatkakin on luksusta!

Vierailija
7/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guardlavaca oli ihan ok. Hotellialueen ulkopuolella ei tosin ollut juuri mitään. vähän kävin pojan kanssa pyöräilemässä. meriretki oli kiva. Santiago de Cuba oli mukava kaupunki. Suosittelen Kuubaa. tosin, ruoka ei ollut kovin erikoista :(

Vierailija
8/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika ruma ja kylmä kaupunki. En suosittele.

Vierailija
9/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kumma kriteeri valita kohde sen perusteella, että se on kaukana. Kai sulla on jotain muita kriteerejä kuten kaupunkiloma, sukellusloma, rantaloma, luontoloma jne?

Vierailija
10/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähdemme keskellä talvea reissuun ja haluan että on lämmintä. Tykkään olla rannalla mutta tykkään että saisi olla muutakin kuin se ranta. Shoppailua, nähtävää, ihan kaupunkilomaihminen en ole.

ap

Vierailija
11/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisiviikkoinen matkamme oli loka-marraskuussa pari vuotta sitten.

Teimme halpalennoilla useita sisäisiä lentoja eri paikkoihon sekä matkustimme autolla Baturin tulivuorelle, kraateeissa hotelli..mahtava näky tulivuoren suuaukko..

Oli mukavaa olla eri paikoissa ja nähdä kaikenlaista, tutustua ihmisiin, kuten erääseen nuoreen aviopariin joiden kyydissä menimme vuorelle, heillä pieni vauva mukana. Tekevät työkseen asakkaiden kuljetuksia...

Olen kirjoittanut paljon hinnoista jne. Suomi24/matkailu/Aasia/Indonesia. Siellä on muidenkin hyviä kertomuksia, ja lähdemme uudelleen joulukuun alussa neljäksi viikoksi.

Tulimme Helmikuussa Malesiasta, olimme mm. Langkawilla, Borneossa, Penangissa, Kuala Lumpurissa...Sisäisillä lennoilla useaan eri paikkaan Malesiassa sekä muutama päivä Singaporessa ihan alkuun.

Malesiassa kävimme suurimmassa lintupuistossa, perhospuistossa, meriakvaariossa ja eläintarhassa.

Monissa kansallismmuseoissa käytiin jne. Kaksoistornin jonossa, mutta en jaksanut jonottaatunteja, otettiin kuitenkin valokuva kun olen sisällä...

Vierailija
12/12 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langkawin saari on ihana ja siihen voi yhdistää vierailun Kuala Lumpuriin. Loistokohde, jos haluaa nauttia rauhallisuudesta eikä kaipaa myyjiä hihoihin roikkumaan.

Mutta kaikkiin noihin voisin palata ja Thaimaassa oltu useammassakin paikassa; Bangkok oli ihana kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme