Onko sinulla punapistekananihosääret?
Eli sellaista pientä pistettä, siinä kohdin mistä karva kasvaa. Vaikka kuorii, kuivaharjaa, vaihtaa ajoterää ja kokeilee eri karvanpoistomenetelmiäkin, silti nuo hiton pilkut ovat ja pysyvät! VIHAAN niitä, onko mitään tehtävissä? Tahdon kesäksi kauniit silosääret, joissa tasainen ihonväri! Ja sokerointi eikä epilointikaan auta :( hitto.
Kommentit (48)
Sääret kannattaa meikata meikkivoiteella, ainakin jos on lyhyempi hame tai juhlat: sopivasti ihohuokoset peittävä meikkivoide levitetään kostealla meikkisienellä ja päälle kevyt puuterointi puuterisiveltimellä. Käytän itse ihan halppisvoidetta, nyt en vaan muista mikä sen nimi on :)
Toimii!
Illalla tietysti kannattaa pestä pois, jottei sotke lakanoita.
Itseruskettavissa on se ongelma, että ne voivat kertyä huokosiin, jolloin sääriä koristavat punaisen sijasta ruskeat pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Sääret kannattaa meikata meikkivoiteella, ainakin jos on lyhyempi hame tai juhlat: sopivasti ihohuokoset peittävä meikkivoide levitetään kostealla meikkisienellä ja päälle kevyt puuterointi puuterisiveltimellä. Käytän itse ihan halppisvoidetta, nyt en vaan muista mikä sen nimi on :)
Toimii!
Illalla tietysti kannattaa pestä pois, jottei sotke lakanoita.
Itseruskettavissa on se ongelma, että ne voivat kertyä huokosiin, jolloin sääriä koristavat punaisen sijasta ruskeat pisteet.
Nyt muistinkin! Maybelline Fit Me Matte+Poreless -meikkivoide: https://www.maybelline.fi/makeup-tips-trends/fit-me?gclid=EAIaIQobChMIx…
Tällä olen meikannut sääret sileäksi ja puuteroinut, jolloin pysyy koko päivän eikä tarvitse hävetä punapilkkusääriä. Sävyjä kannattaa kokeilla testereistä, että varmasti sopii omiin sääriin.
Muistan lukeneeni/kuulleeni jostain, että keratosis pilaris voisi johtua B-vitamiinien puutteesta. Eipä siinä ainakaan paljoa menetä, jos kokeilee syöd B-vitamiinilisää jonkin aikaa. B-Complex tai vastaava.
Lopeta karvanpoisto kokonaan niin iho paranee.
Ihonväriset stay upit tai sukkahousut tasoittaa
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni/kuulleeni jostain, että keratosis pilaris voisi johtua B-vitamiinien puutteesta. Eipä siinä ainakaan paljoa menetä, jos kokeilee syöd B-vitamiinilisää jonkin aikaa. B-Complex tai vastaava.
Vaikka vastaus on vuosia vanha, totean ettei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. B-vitamiinit ovat koholla pikemminkin :D
Just oli jossain että ne moniteräiset karvanajohöylät pahentaa tuota. Pitäisi vaan sillä perus yksiteräisellä ajaa.
Kosmetiikan vesi nyt ei varmaankaan ole eläinperäistä.