Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos uhmaa ammattiliittoa

Vierailija
28.09.2011 |

mitä sanktiota siitä voi tulla jäsenelle? Esim. jos ei mene lakkoon vaikka liitto tehnyt lakkopäätöksen, rikkoo ylityökieltoa jne? Kertokaa jos tiedätte mitä siitä voi seurata vai seuraako mitään?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etua. Ei työnantaja nyt voi miten vain kohdella, kun kuuluu liittoon. Sieltä saa oikeusavun ja tuen työnantajaa vastaan, neuvoja jne.

myös kotivakuutukseen, mutta eiväthän ammattiliitot sitä tietenkään kerro. :=)

Kun tekee työnsä hyvin, työnantajaa vastaan ei tarvita mitään neuvoja.

Useimmiten työnantaja kohtelee huonommin liittoon kuuluvia kuin kuulumattomia.

kuuluva luulee saavanasa apua jostain kotivakuutuksen oikeusturvavakuutuksesta, jossa todellakin on suljettu pois kaikenlainen työhön liittyvä kiista, hohoijaa, juu, jatka sinä vain siellä missä nytkin =). Voi elämän kevät ihmisten tyhmyyttä!!!

voi elämän kevät teitä ay-ihmisten fanaattisuutta.

Loimaan kassa hoitaa hienosti hommansa ja lakimiehen osaa palkata kuka vaan jos tarvetta on.

Lakkoilkaa te vaan, ei ole mun juttu.

Vierailija
22/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etua. Ei työnantaja nyt voi miten vain kohdella, kun kuuluu liittoon. Sieltä saa oikeusavun ja tuen työnantajaa vastaan, neuvoja jne.

kuuluva luulee saavanasa apua jostain kotivakuutuksen oikeusturvavakuutuksesta, jossa todellakin on suljettu pois kaikenlainen työhön liittyvä kiista, hohoijaa, juu, jatka sinä vain siellä missä nytkin =). Voi elämän kevät ihmisten tyhmyyttä!!!

Juuri siksi tiedänkin, että noin 20 euron vuosimaksun lisäyksellä kotivakuutukseen saa oikeusturvalisän joka kattaa myös työriidat. Luottamusmiehenä tiedän myös kuinka helvetin paljon jäsenmaksurahaa valuu kirjaimellisesti liiton henkilökunnan menoihin jotka eivät mitenkään liity edunvalvontamenoihin. Siksi luottiksen tehtävät jätinkin.

Ammattiliitot osaavat aivopesun. Moni luulee tälläkin palstalla, että työttömyyskassan jäsenyys vaatii myös ammattiliiton jäsenyyden. Mutta ei vaadi. Alan työttömyyskassan jäsen voi olla ilman ammattiliiton jäsenyyttäkin, ainoa ero on että sitten joutuu itse tilittämään jäsenmaksun kassaan.

Kotivakuutukseen EI KOSKAAN kuulu mikään AMMATTIIN liittyvä riita, tajua nyt jo se!! ja jos tarkoitat ytk-yhdistyksen jäsenmaksua, niin sehän on kyllä käsittääkseni VAIN irtisanomisjutuissa, mitään ohjeita, neuvontaa ym. et saa sitä kautta. Otappa nyt oikeesti selvää asioista ennen kuin tänne faktana kirjoittelet, olkoon kuinka luottamusmies ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan kassa hoitaa hienosti hommansa ja lakimiehen osaa palkata kuka vaan jos tarvetta on.

Mistä teitä naiiveja ihmisiä oikein tulee??

Vierailija
24/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna vuosikymmeninen mittaan monien maksamiin ay-maksuihin se on halpaa puuhaa.

Mistä teitä ay-uskovaisia oikein tulee?

Vierailija
25/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä silloin kun täälläkin kerrotaan ihan puppua ihan faktoina (ja tulee monelle todella ikävänä yllätyksenä, kuinka yksin työntantajaa vastaan sitä onkaan, kun on kuvitellut kaikenmaailman kotivakuutukset, pyrsk, kattavat lakimiehet),n iin kyllä kuohuttaa. Eikai ihmiset oikeesti noin vähän ota selvää asioista? Huhhu, ja sitten tosiaankin haukkuu täällä liitot turhina.

Vierailija
26/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaisiksi. Ihan turhaa etsitte vakuutusyhtiön sivuilta ehtoja, jotka korvaisi mitään työhön liittyviä riitoja, mitäs nyt sanotte, buahahhaaa. Voi jestas, oikeesti täällä on ihmiset luulleet noin? ja tuo yksi palkkaisi lakimiehen, johon on kuulemma varaa. Lakimiehen parin tunnin työskentelynstä tullut lasku vastaaa jo parin vuoden jäsenmaksau, hiheijaa =)))

Vierailija
27/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3150 € pysyvästä haitasta. Tuskin edes jäsenmaksuja olen niin paljoa maksanut, kun ansiosidonnaistakin olen jo toista kertaa saamassa 500 päivää.

Vierailija
28/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se vasta konkretisoituu kun jotain epämiellyttävää tapahtuu. Mut yleensä liittoon kuulumattomat eivät edes joudu noin pitkälle, koska heidän kanssaan työnantaja pystyy sopimaan asioista. Liiton jäärät sotkee mukaan niin monta näkökulmaa, ettei työnantajalle jää yleensä muuta mahdollisuutta kuin turvautua irtisanomisiin.

Vierailija
29/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3150 € pysyvästä haitasta. Tuskin edes jäsenmaksuja olen niin paljoa maksanut, kun ansiosidonnaistakin olen jo toista kertaa saamassa 500 päivää.

rehvastelet sillä, että TIENASIT sillä. Oliko se vika siellä yläpäässä kenties, kysyy ystävällisyydellä eräs päätään täällä pyöriskelevä...

Vierailija
30/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se vasta konkretisoituu kun jotain epämiellyttävää tapahtuu. Mut yleensä liittoon kuulumattomat eivät edes joudu noin pitkälle, koska heidän kanssaan työnantaja pystyy sopimaan asioista. Liiton jäärät sotkee mukaan niin monta näkökulmaa, ettei työnantajalle jää yleensä muuta mahdollisuutta kuin turvautua irtisanomisiin.

eivät tiedä omia oikeuksiaan eivätkä muuta uskalla, tähän näköjään menty

Vierailija
31/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotta työelämässä olen seurannut työpaikkojen agitaattorien häsläystä.

Ei tee mieli siihen sirkukseen saati alkaa maksamaan liitonherrojen kelomökkejä.

Vierailija
32/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaduunia enää ikinä. Sen verran olen töitä tehnyt, että olen pari kertaa kuitannut päivärahoja 500 päivää.

Ja jos invani pahenee, saan lisää rahaa, ilmaiseksi.

Vierailija
33/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkut väärästä syystä. Ammattiliiton lakimies on ilmainen.

Vierailija
34/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

[/quote]

[/quote]

verrattuna vuosikymmeninen mittaan monien maksamiin ay-maksuihin se on halpaa puuhaa.

Mistä teitä ay-uskovaisia oikein tulee?

[/quote]

Että mistä maksuista sä oikein puhut?

Vierailija
35/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ansiosidonnaista saadakseen ei tarvitse olla liiton jäsen, riittää kun maksaa kassan jäsenmaksun kuten ylempänä jo kerrottiinkin.

Vierailija
36/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaduunia enää ikinä. Sen verran olen töitä tehnyt, että olen pari kertaa kuitannut päivärahoja 500 päivää.

Ja jos invani pahenee, saan lisää rahaa, ilmaiseksi.

Vierailija
37/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajalla, vaan kotipihalla, vapaalla. Sain täysin ilmaiseksi 3150€, en ilman vammaanikaan olisi enää työelämässä.

Vierailija
38/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi mulle tuon korvauksen. Tavallinen vakuutusyhtiö ei mulla tapaturmavakuutusta myönnä, koska olen nuori eläkeläinen

Vierailija
39/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitessani sitä apua saanut, joten miksi kuuluisin liittoon, joka ei minua halua auttaa.

Vierailija
40/47 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitessani sitä apua saanut, joten miksi kuuluisin liittoon, joka ei minua halua auttaa.

tarvittaviin kysymyksiin. Palkkauksesta lomienpitoon jne.