Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikutko yhä polkupyörällä miksi?

Vierailija
28.09.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kävellen:)

Vierailija
2/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen duuniin zygällä koska se on paljon nopeampi tapa kuin juna, bussi tai auto, ja lisäksi ekologisinta. Samalla saa arkiliikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä se on nopein kulkuväline mennä töihin ja takas. ja vielä kun on 30 astetta lämmintä, mikä on ajellessa.

Vierailija
4/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan siitä syystä, kuten varmaan monet muutkin palstan naiset, joiden miehet ajaa niillä autolla työmatkansa ja me naiset saadaan sotkea fillarilla satoi tai paistoi.

Vierailija
5/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistä, täällä polkee mieskin pyörällä eikä autoa ole hankittu laisinkaan meidän perheeseen

Ja ihan siitä syystä, kuten varmaan monet muutkin palstan naiset, joiden miehet ajaa niillä autolla työmatkansa ja me naiset saadaan sotkea fillarilla satoi tai paistoi.

Vierailija
6/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelee tai pyöräilee työmatkat, saa illalla löhötä.

Vierailija
7/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te uskallatte? Tykkäisin itsekin liikkua pyörällä talvellakin, toisaalta pelottaa niin paljon että fige on varastossa odottamassa että pyörätiet sulavat. Toivonkin taas parhaillaan että tiet jäätyvät tänä vuonna mahdollisimman myöhään.

Kaaduin joskus kakarana pahasti talviliukkailla pyörällä ja sen jälkeen se on ollut sulien teiden hommaa.

Vinkkejä?

Vierailija
8/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te uskallatte? Tykkäisin itsekin liikkua pyörällä talvellakin, toisaalta pelottaa niin paljon että fige on varastossa odottamassa että pyörätiet sulavat. Toivonkin taas parhaillaan että tiet jäätyvät tänä vuonna mahdollisimman myöhään.

Kaaduin joskus kakarana pahasti talviliukkailla pyörällä ja sen jälkeen se on ollut sulien teiden hommaa.

Vinkkejä?

Vierailija
9/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli varaan matkaan tarpeeksi aikaa. Meillä pyörätiet on melko hyvässä kunnossa (=auki) talvisinkin. Kaatunut olen monta kertaa, mutta tärähdyksiä ja mustelmia pahemmin ei ole sattunut. Kypärä päähän ja valot kuntoon. Ehkä nastarenkaat (itselläni ei ole) auttais kanssa? Jos asut kaupungissa, varo suojateiden ylityksiä, ne valkoiset viivat on petollisimmat;)

t. Niihin langennut nainen

Vierailija
10/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla nastarenkaat?

Niin kuin sanoin, olen viimeksi pyöräillyt talvipakkasilla muksuna.

Auttavatko ne, aikuisten oikeasti? Kaatuminen on mulle oikeasti tosi iso pelko.

Vierailija
11/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi monta kertaa niin ei se enää pelota. 2 kertaa kaaduin viime talvena, tosin toisella kertaa minuun törmättiin niin ei ollut oma vika. Sitä ennen meni monta vuotta niin etten kaatunut kertaakaan. Eikä ole nastarenkaita.

Vierailija
12/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla nastarenkaat?

Niin kuin sanoin, olen viimeksi pyöräillyt talvipakkasilla muksuna.

Auttavatko ne, aikuisten oikeasti? Kaatuminen on mulle oikeasti tosi iso pelko.

Varovainen toki on oltava.

Vierailija
13/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poljenko YHÄ pyörällä? Milloin pyöräily pitäisi lopettaa? Mummoni oli lonkkaleikkauksessa eikä päässyt sen jälkeen polkemaan, tuskin palstan naisista kamalan moni niin vanha ja vaivainen on.

Ja meillä pyöräilee lähinnä mies. Itse suosin junaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan