Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

limatulppako irtosi .. ??

Vierailija
28.09.2011 |

40+5 ja nut ällöttävä keltainen limainen.. "putoi" alushousuihini.. voiko jo ajatella koska synnytys alkaisi.. tämä on tuskaista odottamista! :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nyt on alkanut menkkakipumaisesti tuntumaan niin reisissä,selässä ja alavatsalla.. tosin vauva likkuu niin en tiedä onkohan ns hermokipuja vain :/

ap

Vierailija
2/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pitelet vauvaa sylissäsi : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisinkin että jo pian alkaisi jotain tapahtua.. muta ei vielä ainakaan mitään :/

ap

Vierailija
4/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän vuorokauden sisällä ala jotain tapahtumaan :)

Vierailija
5/15 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieeläkin blaahhh ..

ap

Vierailija
6/15 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin kesti viikon verran irtoomisesta synnytykseen. :(

Tsemppiä kuitenkin viimemetreille! Toivottavasti tänään syntyy!

Vierailija
7/15 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaan on rajumpi synnyttää käynnistettynä. mulla 4 raskaudesta 2 käynnistetty. voimia ap:lle ja toivotaan että jotain alkais piankin tapahtua.mulla kerran limatulpasta 3h synnytykseen ja toisella kertaa viikko. siis 2 kertaa en oo koko limatulppaa havainnut.

Vierailija
8/15 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon ajan.. Rv 41+6 alkoi supistukset ja 42+1 menin käynnistykseen ja olin (vasta) 1cm auki... On niin yksilöllistä miten lähtee käyntiin ja odottavan aika tosissaan on pitkä! Tsemppiä! Toivotaan pikaista syntymistä ;)

Vierailija
9/15 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä :/ ei mitään kipuja missää tuntemuksia :/

Vierailija
10/15 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitetaanko pitemmillä viikoilla käynnistys jotenkin järeämmillä keinoilla, mutta mulla aloitettiin Cytotecilla suun kautta veden menon takia. Olisi sitten siirrytty Cytotecillä emättimeen ja sitten tippaan, jos ei olisi käynnistynyt. Tosin kätilö epäili, että synnytys käynnistyi itsellään Cytotecistä huolimatta, koska edellisestä tabletista oli sen verran aikaa siihen, että supistukset alkoivat.

Mulla jäi junnaamaan se avautumisvaihe niin, että laittoivat tipankin. Samalla tosin panivat mulle myös epiduraalin, joten en tiedä, olivatko tippasupistukset kivuliaampia kuin luonnolliset. Loppuvaiheessa sain lisäksi Cytoteccia kielen alle.

Itse en pitänyt avautumisvaiheen kipuja ollenkaan pahana, mä sain tosi hyvin helpotettua kipuja liikkeen avulla. Ponnistusvaihe olikin sitten paha, mutta se johtui lähinnä siitä, että lapsi ei millään meinannut tulla maailmaan.

Synnytys pelottaa etukäteen, niin sen varmaan kuuluukin. Mun jännitystä helpotti se, että luotin henkilökuntaan ja tiesin olevani hyvissä käsissä.

Vierailija
11/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitikin kirjotella täällä ollaan edelleen pienillä kävely lenkeillä ollut tänään.. ei mitään ole tapahtunut vielä :/ oikein jo hiukan odotellut että alkaisi tapahtumaan.. kamalat kivut edesssä mut nyt on myöhäistä valittaa, jtenki yritän ajatella että selviän hengissä mut samalla pelottaa mikä eläin itsestä tulee synnärillä.

ap

Vierailija
12/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kestää viikkokin, ennen kuin synnytys alkaa.

Muuten, ei kaikista tuu eläimiä, mulla oli tosi kivulias ja vaikea synnytys ja muistin jopa pyytää henkilökunnalta anteeksi kun kiroilin ;)

Vierailija
13/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

limatulppa irtosi rv 39+5, ja siitä kesti vielä 2 viikkoa, ennen kuin synnytys käynnistyi.

Eli eipä tuo limatulpan irtoaminen mitään oikein kerro... toisilla synnytys alkaa siitä pikkuhiljaa käynnistymään, ja toisilla ei.

Vierailija
14/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan sit vaan jäädä oottaa vk 42 ja käynnistystä.. :( höh! aloin jo innostumaan kun jotenki oli sellainen olo et jo olis lähellä ja oikeasti tapahtumassa.. nii keinotekoista jokseenki olla valmiina sairaalassa ja nappeja ottaa et alkaa synnytys, olen kuullut että "sattuu" enemmän käynnistyksellä alkaneet kuin itsestään?? onko kokemuksia täällä? juu mua jännittää tuleva synnytys ihan tosi paljon. :)

ap

Vierailija
15/15 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kipeät supistukset n. 10 tuntia tulpan irtoamisen jälkeen, ja vauva syntyi 12 tuntia myöhemmin. Eli vajaa vuorokausi meni tulpasta niin oli vauva sylissiä. :)