4henk perhe Kaksioon??
Asumme rivarikolmiossa vuokralla, jossa todettu kosteusvaurio. Nyt olisi muutto edessä.
Haluaisimme asua tällä alueella, jotta koululaisen koulu ei vaihtuisi.
Tällä alueella ei juurikaan ole vuokra-asuntoja. Nyt olisi kuitenkin kt-kaksio aivan koulun vieressä vuokralla.
Miten mahtuis kaksioon, olen pph, joten lapsia tupa täynnä.
Kommentit (9)
mutta mitä tiiviimpi ja läheisemmät suhteet, sen helpompaa.
lapsille leikkihuone ja aikuiset olohuoneeseen vaikka parvisänky hommatkaa?
Asutte kolmiossa, ei nytkään tiada lapsilla olla omia huoneita?
Sopu sijaa antaa
ja asunnon toimiva pohja auttaa myös paljon. Itsekin olen pph ja me ollaan asuttu kaksi vuotta isossa kaksiossa kahden lapsen kanssa. Nyt asutaan kolmen lapsen kanssa kolmiossa ja siihen hoitolapset päivisin lisäksi.
Muutettiin juuri kolmiosta neliöön (perhe 2+2) ja on jotenkin niin ihanaa, kun on tilaa.
Järjestyisikö lapsellesi kyyti kouluun vähän kauempaa, jolloin teillä olisi mahdollisuus kolmioon? Jos muutto on väliaikainen, tuskin koulun vaihtaminen kannattaa.
kaksioon, se on vain asenteesta kiinni. Tietysti jos perheenjäsenet eivät tule keskenään toimeen ja riitelevät paljon, niin sitten se on hankalaa.
minä tulisin hulluksi jos pitäisi asua kaksiossa kahden lapsen kanssa. Ihan sama yhdenkin kanssa.
Kolmio on ehdoton minimi meillä, mutta 4 h mielellään.
Mutta tosiaan, ihmiset ovat erilaisia. Luonnekysymyshän tuo on. MInä olen erakkoluonne ja tarvitsen omaa tilaa...
olen asunut kaksiossa viisihenkisenä perheenä. Ei ollut edes ahdasta. Oli tosin isot huoneet, että riippuu varmaan neliöistäkin.
5 henkinen perhe on asunu kaksiossa vuoden.
Ja tiukkaa on tehny, sanoisin, että varsinkin kouluikäisten lasten kanssa jotka tarvitsevat jo omaa tilaa ja omaa rauhaa, plus että oot vielä pph,
en siis suosittele.
Jos olisi vain teidän porukka ja pienemmät lapset niin varmaan sujuisi asuminen ihan kivasti.
Meillä vaikeuksia on tuottanu ihan tavaran mahduttaminen vähäisiin kaappitiloihin.
Onneksi talo valmistuu jouluksi ja päästään väljempiin tiloihin, ei tätä pysyvänä ratkaisuna ois jaksanu.
kaksiossa. Mh lapsille, oh:ssa on meilläparvisänky, jonka alla työpyötä ja nojatuoli. Keittiö ja kylppäri on sitten erikseen.