Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko vetovoiman laki?

Vierailija
28.09.2011 |

Esimerkkejä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa!

Vierailija
2/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut monessakin asiassa. Siinä pitää muistaa, että se ei aina toimi heti just nyt, vaan usein pienellä viiveellä. Moni varmaan luovuttaa jos ei heti näy tuloksia, mutta kannattaa olla kärsivällinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoimalaki ainakin toimii...

Vierailija
4/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Humpuukia.

Vierailija
5/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu kiertää maata ja maa kiertää aurinkoa jne.

Vierailija
6/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä vetovoiman laissa puhutaan pitää suurilta osin kyllä paikkaansa: vain hyvällä asenteella ja luottamuksella itseensä & elämään tulee saamaan tuloksia. Vetovoiman laissa korostetaan juuri positiivisen ajattelun ja toiminnan tärkeyttä, ei sitä että vaan "toivotaan" ja saadaan asioita. Pelkästä toivomisesta ei ole lainkaan kyse.

Vierailija
7/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Mutta se ei ole mikään yksinkertainen käyttää. Ensin pitää luoda se vetovoima psyykkaamalla itseään ankarasti ja kauan.

Vierailija
8/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömelöt herkkäuskoiset uskoo myös hotoskooppeihin.

Vierailija
9/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:07"]

Hömelöt herkkäuskoiset uskoo myös hotoskooppeihin.

[/quote]

Mikä on hotoskooppi?

Vierailija
10/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Komein ja ulkoisesti viehättävin mies ei ole se vetävin minun silmissä. Se jokin, katse usein, on ylitsepääsemätön magneetin lailla joka vetää puoleensa. :)

Vierailija
11/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyy perustelemaan itselleen, että on tärkeä kyllä se vaan toimii. Mutta jos oma elämä on vaan sitä, että haetaan muilta silityksiä, se ei ole vetovoimaa.

Vierailija
12/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo toimii varmaan parhaiten nuorilla. Saa hyvän puolison, työpaikan jne ja hyvän elämän. En sitten tiedä toimiiko se enää yhtä hyvin keski-ikäisillä. Itse olen positiivista ajattelua harrastanut ja opetellut jo pari vuotta. En ole kyllä mitään erityistä sillä saanut tai olenko tehnyt jotain väärin?

Vierailija
13/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa tuon vetovoiman lain perusidean? Olen kyllä kuullut siitä, mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä ja mitä voi saavuttaa.

Vierailija
14/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:31"]

Musta tuo toimii varmaan parhaiten nuorilla. Saa hyvän puolison, työpaikan jne ja hyvän elämän. En sitten tiedä toimiiko se enää yhtä hyvin keski-ikäisillä. Itse olen positiivista ajattelua harrastanut ja opetellut jo pari vuotta. En ole kyllä mitään erityistä sillä saanut tai olenko tehnyt jotain väärin?

[/quote]

Se positiivinen ajatteluhan on täysin turhaa ellei myös tee jotain.

Vierailija
15/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:36"]

[/quote]

[/quote]

kerrothan sitten idean tuohon tekemiseen ja positiiviseen ajatteluun?

Vierailija
16/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikset lainaa kirjoja kirjastosta ja toteuta itse?

Olen lukenut sen +5 eri kirjaa vetovoiman lakiin liittyen & materiaalia ja muiden kokemuksia netistä, maailma on teillekin avoin ja se toteuttaminen on henkilökohtainen prosessi / riippuen mitä etsii.

Vierailija
17/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 16:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikset lainaa kirjoja kirjastosta ja toteuta itse?

Olen lukenut sen +5 eri kirjaa vetovoiman lakiin liittyen & materiaalia ja muiden kokemuksia netistä, maailma on teillekin avoin ja se toteuttaminen on henkilökohtainen prosessi / riippuen mitä etsii.

[/quote]

Mäkin olen lukenut sen +5 kirjaa vetovoiman laista ja kuunnellut ja katsonut videoita ja esimerkkejä. Silti en saa sitä toimimaan ja olisi kiva tietää mikä menee vikaan?

kysyjä

Vierailija
18/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suurempi massa sitä suurempi vetovoima, eli ei kun herkuttelemaan.

Vierailija
19/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan voi kertoa, mitä vetovoiman laki tarkoittaa?

Vierailija
20/29 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ikä kääntyy itseään vastaan länsimaiden kollektiivisessa ajattelussa. Mutta se ei ole vain kollektiiviajattelua, se on myös yksilön omaa ajattelua. Jokainen on vastuussa siitä, mitä miettii ja millaisia ajatuskuvioita sisällään pyörittelee. Pohjimmiltaan kukaan ei kuitenkaan halua elää maailmassa, jossa nelikymppiset ohjataan eutanasialääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän