Mikäköhän minussa on, kun en näe Pippan hurmaavuutta?
katson tässä toisella silmällä subilta ohjelmaa Pippasta. Häntä hehkutetaan aivan urakalla. Amazing, a star, charisma....
Mikäköhän minussa on, etten huomaa hänessä mitään erikoista?
Kommentit (24)
Täydellinen naama ja täydellinen runko. Ja tietenkin hyvästä suvusta. Tärkeä asia briteissä
Pippa EI ole ns. hyvästä suvusta, vaan ylempään keskiluokkaan kuuluvasta perheestä. Naama ei ole täydellinen, kroppa on toki hyvässä kunnossa. Mutta hän on aina iloisen näköinen.
Pippan kroppa on sopusuhtaisen hoikka ja urheilullinen. Kelpaisi minulle kyllä. Joskaan ei omakaan vartaloni hullumpi ole ottaen huomioon, että olen kiireinen työssäkäyvä puolitoistavuotiaan äiti, jolla siis aika urheiluun jne. kortilla.
Minä pidän "pehmeitä" piirteitä naisella hyvin kauniina. Esim. Piper Perabo on pitkäaikainen suosikkini.
Pippan kasvoissa ei minulle toimi:
- Liian terävät piirteet, näyttää ikäistään vanhemmalta
- Ohuet huulet, mielestäni täyteläisemmät on kauniimmat.
- Silmät liian lähellä toisiaan ja meikattu aina liian suttuisesti ja tummasti.
- Kulmakarvat, jotka rehottavat ja vanhentavat ilmettä. Olisi tosiaan pinseteille töitä
Ja iloinen olemus ja ilme on niin harvinaista, että jo pelkästään se tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja kauniin.
Epäilen, että muutamat ovat vaan kateellisia kun tavallisempaa naista aletaan ihailla ja pitää viehättävänä. ;-)
Aika moni pääsee seiskapäivääjulkisuuteen jos vain oikein kovasti tekee töitä sen eteen. Aika harva vain on niin epätoivoinen että vaivautuu tai ylipäätään haluaa juorulehtien kansiin.
Ja iltapäivälehdistö taas tarvitsee kohu"kaunottaria" saadakseen mehukkaita, älyvapaita juttuja jonkun ihmisen kummallisista ihmissuhdekiemuroista ja typeriä, häpeämättömiä kommentteja. Hehän ovat kuin sirkuseläimiä, ihmiset tuijottaa suu auki että mitä ihmeellistä sieltä taas kuuluu ja mitä se nyt keksii tehdä ja näkyykö tissi.
Avasin tän aiheen koska otsikko alkoi naurattaa. Todellakin: et ole ap ainoa, varmaankin edustat enemmistön näkemystä. Pippa kiinnostaa brittejä koska on prinssin vaimon sisko ja nuorehko sinkku. Vieläpä biletyksen harrastaja. Toisin sanoen hänestä saa monta värikästä ja mehevää juttua. Tulee toikkaroimaan kännissä, ostamaan huumeita, pussailemaan poikia ja ehkä jopa menemään naimisiin jne. Ehkä jotkut britit oikeasti ihailivat häntä häissä, ehkä sen jälkeenkin. Ehkä siksi, että em. syiden lisäksi ei ole ylipainoinen kuten brittien keskivertoalaluokka. Tosi palvottava henkilö siis.
Se kyllä mietityttää miten kauan lehdet suomessakin jaksavat jauhaa pippajuttujaan. Ilmeisesti niin kauan kunnes tulee joku uusi "kiinnostavampi" henkilkö. Ja jos olette seuranneet iltapvlehtien suosikkihenkilöitä, niin kyllähän ne kirjoittavat nykyään uskomattoman paljon jostain suomalaisille lähes tuntemattomista laulajista ym. juttuja, jotka evvk oikeasti juuri ketään, mutta ilmeisesti toimittajat löytävät helposti ulkomaisista julkaisuista kopioitavia juttuja ko. henkilöistä ja ihmisethän klikkaa linkkejä kun ei ole järkevämpiäkään juttuja tarjolla.