Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan kuolemanväsynyt työpäivän jälkeen :´´(

Vierailija
27.09.2011 |

13kpl 1-2v ikäisiä naperoita ja jokainen työpvä klo8-16 paitsi se 1 aamuvuoro kun herään 05.30 ja pääsen töistä klo13.30

Kaikkea muutakin huolta ja stressin aihetta jotka jatkuneen jopa ensisyksyyn asti.



En jaksa:`(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin vaan jotenkin tottuu. Älä murehdi liikoja tai ainakaan etukäteen. Kaikki järjestyy aikanaan. Kärsivällisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi