Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuupa tosi mukavalta :(

Vierailija
27.09.2011 |

viikko 40+6 menossa, ei mitään supisteluja jne.. ollut. vauva n.3kg tasan joten lääkärien mukaan ei mitään kiirusta vielä ole saada pikkusta pois.. no joka tapauksessa menin tänään käymään polilla jatkuvan päänsäryn ja ahdistuneen oloni takia.. kaikki kuulemma hyvin ja vasta ens vk ke seuraavaksi polille ja mahd. osastolle jos ei ole syntynyt :/ paikat ei mitenkään auki kohdunkaulaa oli lyhentynyt 1.5cm! vasta! mua vaan ahdistaa tää oleminen ja painaa alapäähän lantioon käveleminen nyt ollut viikon tuskaa! ja iinä ihmiset sitten vielä koska syntyy koska syntyy !! oon nii kiukku inhoan raskautta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkanut tasan tarkkaan vasta kivuliaista suppareista joten tuskin on mitään huolta ettei se olisi pois sieltä tulossa. Eihän sulla herran jestas sentään ole kuin viikko enää maksimissaan!

Vierailija
2/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotat esikoista niin nämä voivat olla viimeiset päiväsi kun saat edes jotenkuten nukkua ja levätä tai ylipäätään tehdä mitä haluat. Yritä siis nauttia kuitenkin. T. Kahden unettoman 24/7 tyytymättömän koliikkivauvan äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan ensinmäinen käynnistettii viikolla 38 ja risat.. sekin oli yhtä helvettiä, aa nyt n palannut mieleen kamalasta synnytyksestä :( olisi tosiaan pitänyt miettiä tarkemmin. mutta sitä ihanan pientä vauvaa kyllä jo odotan. niin kyllästynyt ravaamaan neuvolassa polilla kun sanotaan vaan odotetan.. ääh hajoan kotona olemiseen vanhempi lapsi 5v tarhassa puolikkaana. oon kömpelö jaksa tehdä mitään! haluun liikkumaan uimaan hyvä kun uskaltaa kauppakeskukseen kauppoja kiertelee lähtee .. en halua olla kaupan jonossa kun vedet menee :(

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä