Miten kaikilla on oikeus arvostella odottavan mahan kokoa?
Ärsyttää kun puolitutut taputtelee mahaa ja päivittäin saan kuunnella päivittelyjä siitä miten VALTAVA olen. Tiedän maha on iso, mutta ei ne kommentoijatkaan mitään anorektikoita ole ja tämä ei sentään ole pelkkää läskiä.
Kommentit (5)
niin en oikeasti jaksaisi kuunnella jatkuvaa päivittelyä ja utelua tulleista kiloista.
Ootko joka asiasta tuollainen naurettava nipo?! Ymmärrän, jos koskettaminen ärsyttää, muta tuota en, että MIKSI joku ei saisi ihmetellä vatsan kokoa. Kyllä ihmiset nyt vaan ovat perusluonteeltaan sellaisia, että ihmetellään kuka on ruma, kuka nätti, kuka läski, kuka laiha, kuka sitä ja kellä iso raskausmaha. Toi on niin saakutin idioottimaista alkaa lässyttää PIKKU JUTUSTA. Ota vähän rennommin niin saatat jopa nauttia elämästä.
Kyllä sen masun koon ihmettely on välillä ärsyttävää, on sit iso tai pieni masu - miten niitä edes voi luokitella pieniksi tai isoiksi??? Oon itse sortunu samaan monesti, lähes koko ajan, mut ymmärrän, jos joku ei tykkää siitä! Itse en voi sietää varsinkaan lääppimistä....
ja ei haitannut jos joku kommentoi. Koskea ei saa mielestani tai olisi kohteliasta kysya lupaa ennenkuin koskee mahaan. Eipa mun mahaa kylla kukaan tainnut koskea.
ja naurat paskaisesti päälle.