Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei perkele miten alas voi mies vajota..

Vierailija
27.09.2011 |

Käydään läpi todella iljettävää eroa. Mies tekee kaikkensa vaikeuttaakseen elämääni: Asumme vielä toistaiseksi saman katon alla hornantuutissa, josta ei liikuta ilman autoa. Mies on ostanut mulle aikanaan auton, jota minä olen maksanut joka kuukausi pois ym. kaikki huollot, mutta se on ollut miehen nimissä, niin nyt mies otti sen auton pois! Ilmoitti vaan että auto on virallisesti hänen ja se ei liiku pihasta mihinkään. No millä perkeleellä mä nyt menen töihin, vien lapset yms?? lähimmälle bussipysäkille matkaa 6 km, eikä mulla ole fillaria millä mennä. Sitä paitsi bussi kulkee vaan 2 kertaa päivässä. Mä hajoon, mitä helvettiä mun pitää tehdä???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ostat osamaksulla (rahotuksella) auton.

Nettiautossa on 500 eurolla autoja, joissa on leimaa vuodeksi, semmoisella pärjää ensihätään ihan hyvin. Mulla on kolmatta vuotta sellainen!

Myyjä saattaa jopa tuoda sulle sen auton, joten sulla voi olla auto jo tänä iltana. Älä stressaa siitä, onko auto hyvä, jopa uudet autot saattavat mennä heti huomenna rikki.

Tärkeintä on se, että olet riippumaton miehestäsi.

Ja lapset ovat miehesikin lapsia, hän vie heidät tästä lähtein hoitoon, järjestäköön itse miten.

tsemppiä.

Vierailija
2/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovarilla omiin nimiis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ostat osamaksulla (rahotuksella) auton.

Nettiautossa on 500 eurolla autoja, joissa on leimaa vuodeksi, semmoisella pärjää ensihätään ihan hyvin. Mulla on kolmatta vuotta sellainen!

Myyjä saattaa jopa tuoda sulle sen auton, joten sulla voi olla auto jo tänä iltana. Älä stressaa siitä, onko auto hyvä, jopa uudet autot saattavat mennä heti huomenna rikki.

Tärkeintä on se, että olet riippumaton miehestäsi.

Ja lapset ovat miehesikin lapsia, hän vie heidät tästä lähtein hoitoon, järjestäköön itse miten.

tsemppiä.

Ei mies voi viedä muksuja, koska otti ja häipyi jonnekkin. Vieden tietty mun auton avaimet + vara-avaimet.

Mun pitää nyt tosissaan yrittää saada ittelleni auto jo tälle päivälle fiksattua vaikka sit ehdottamallasi tavalla.

/ap

Vierailija
4/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska ukko sulla, onko sulla mitään paikkaa minne mennä?

Vierailija
5/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska ukko sulla, onko sulla mitään paikkaa minne mennä?

Vierailija
6/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin tarvittavat kampsut ja menin äitini luokse asumaan, siksi aikaa kunnes sain vuokrattua itselleni ja lapsille kämpän.

Toinen vaihtoehto olisi ollut mennä turvakotiin tai ensiasuntoon asumaan.

Mies otti myös autoni, jonka omistajuus oli hänellä. En saanut ottaa mitään isompia tavaroita mukaan yms.

Mies teki myös kiusallaan lastensuojeluilmoituksia :(

Kiusanteko loppui vasta 2 kk jälkeen ja luulisin että siihen osittain ainakin vaikutti se etten välittänyt kiusanteosta. En myöskään pitänyt häneen mitään yhteyttä edes silloin kun jätti lasten sovitut tapaamiset väliin.

Vierailija
7/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sais mies etsiä uuden asuinpaikan.

Vierailija
8/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välit miehelläsi on vanhempiinsa ja sisaruksiinsa? Jos pyytäisit heitä puhumaan miehelle järkeä? Tuskin appivanhemmatkaan haluavat lapsenlapsilleen vaikeuksia. Ja jos miestä ikäänkuin nolottaisi kun muutkin tietävät hänen sekoilustaan?

Vierailija
9/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omaisuus molempien nimiin. Ei kyselyjä, näinhän sen kuuluukin mennä.

Ei tule eron sattuessa kitinöitä tällä alueella.

Vierailija
10/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin lukot taloon, sais mies etsiä uuden asuinpaikan.

sinua...

Jos kämppä on molempien nimissä niin milläs vaihdat?

Vierailija
11/11 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo saanut vara-auton? Voisiko joku tuttu auttaa?