Lue keskustelun säännöt.
Raskaaksi 17v ?
27.09.2011 |
Olen 17 vuotias nainen. Lopetin e pillerit viikko sitten, voiko olla mahdollista että tulen raskaaksi seuraavilla hedelmällisinä päivinäni ? Olen nimittäin syönyt pillereitä yleensä kaksi kuukautta putkeen ja pitänyt sitten viikon tauon, ja jatkanut tätä ainakin vuoden. Netistä en nimittäin mistään löytynyt tietoa tuosta.. Toivottavasti osaatte auttaa , heh.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla