Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuukuustarinat hakusessa!!

Vierailija
27.09.2011 |

Eli tutun tempaus sai miettimään että onko kitsaudella enää mitään rajaa!? Onko sinulla tuttua joka on visu ku mikä? Jaa tarinasi niin saadaan kauhistella! (omani kerron jahka pääseen koneelle naputteleen)

Kommentit (260)

Vierailija
1/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sukulaisen luona vierailulla ja söimme pastaa.

lapsi 2v. halusi ketsuppia ja hänen lautaselle sitä laitoin n.2tl.

Maistettuaan ketsuppia, hän ei pitänytkään siitä.

Tämä sukulainen raivostui ja huusi meille ruoan tuhlauksesta ja sitten hän teelusikalla kaapi ketsupin takaisin pulloon!!!!

Ja näitä tarinoita on monta lisää....

Vierailija
2/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainen on ottanut aina työpaikoiltaan vessapaperit, puhdistusaineet ym kotiin. Tuo on mielestäni varastamista, mut sukulaisen mielestä nuukaa elämää.

-Sit toinen käy aina työpaikalla saunassa ja suihkussa, ei kulu sähköä kotona turhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nuuka että juoksee kaikenmaailman kutsut ilmasten iltakahvien vuoksi.

ja ei osta mitään.

Vierailija
4/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän keitti kahdesti niistä kaffet. Eka satsi aamulla ja lounaalle sitten samasta suodattimesta uusintakierros.

Kaverini puolestaan oli tarkka biletarjoilusta. Kerran hän toi kotiini nyyttäreihin erilaisia uuniperunan täytteitä, semmoiosia kastikkeita siis. Seuraavana päivänä hän ajoi autollaan sen 15 km matkan luokseni hakekaseen pois loput soossit. Olihan niitä yhteensä vajaat 2 dl, erilaisia siis. Näitä hän purkitti mukaansa. Jalosti jätti minulle yhden sortin, kun sitä oli enää ruokalusikallinen jäljellä. Oikeasti, bensakulut olivat varmasti yli niiden kastikkeiden arvon...

Vierailija
5/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hänen tyttärensä (tätini) otti kuolleen yöpyjamat talteen ja postitti ne minulle - silloiselle nuorelle tytölle - jotta voisin ottaa ne vuorostani käyttöön. Eihän "hyvässä kunnossa olevia vaatteita sovi heittää pois".

Ymmärtäisin jonkun vintage-asun kierrätyksen, mutta en toisen alusvaatteiksi verrattavia yöasuja. Mummo vielä eli keskellä maaseutua vanhassa talossa, jossa pesumahdollisuudet oli mitä oli.

Vierailija
6/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli eräs tuttuni kuulema aikoo mennä hautajaisiin ja tuunata suruadressin siten että peittää vanhasta suruadressista tekstit ja skannaa sen adressin. Ja sitten tulostaa tadaa- käyttökelpoisen "uuden" adressin! Minusta tämä oli aiiivan käsittämätöntä!!! Kääntyy kai siinä jo vainajakin arkussaan..

Ja todella, näitä tarinoita riittäisi.

Vierailija
7/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini käy työpaikalla kopioimassa yhdenkin paperin, että kotona säästyy musteet ja paperit.. En ole viitsinyt käräyttää pomolle.

Vierailija
8/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukulainen on samassa firmassa töissä kun mies, mut eri paikkakunnalla. Tää sukulainen laittaa lahjapaketit ym. tulemaa firman sisäisen postin kautta meille.

Vierailija
9/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy töissä paskalla, sanoo säästävänsä paperia jne.

Vierailija
10/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta oli, kun joululahjaan oli kirjoitettu pakettiin nimi, siis suoraan siihen paperiin ja tällaisen paperin uusiokäytön jälkeen ihmeteltiin joululahjaa, jossa olikin kaksi eri saajan nimeä.

Vierailija
11/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, hän valitti siitä, kun puhuin "turhaan" puhelimessa kavereiden kanssa ja "tuhlasin suihkussa vettä" kun olin siellä niin kauan: pesemässä pitkiä hiuksiani. Isä itse pesee itsensä varmaan desilitralla vettä.

Kesällä, kun vanhempani menivät mökille ja minä jäin kotiin, isä laittoi lämpimän veden pois päältä (säästöä joo) ja sain karaista itseäni pesemällä hiukset niin kylmällä vedellä, että välillä oli pakko pitää tauko pesusta ja hieroa lämpöä päänahkaan.

Nykyään isällä on älyttömästi rahaa, hänen perittyään vanhempansa ja silti hän ostaa kenkänsä Lidlistä, kun ne saa sieltä halvalla...

Vierailija
12/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaansa. Pokkana menee hakemaan esim. pitopalvelun keittiöstä. Ottaa mukaansa juhlista myös käyttämättä jääneet kertakäyttöastiat, servetit, kynttilänpätkat, tulitikut jne.

Vierailija
13/260 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tykkään laihasta mehusta, joten laitan tiivistettä tosi vähän. Muuten on liian äitelää.

Vierailija
14/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lasten kanssa kylmässä sitten kylvetään. Pyykki ei kuivu jne. No ero meille tulee muutenkin, niin jatkakoon mies kylppärin homehduttamista itsekseen. Jatkuvaa kinastelua rahasta ollut aina,minun pitäisi kotihoidontuen lisäksi kait ottaa lainaa että miehen mielestä tarpeeksi maksaisin perheen kuluja. No, mullepäin se joutuu jatkossa elareita maksamaan.

Vierailija
15/260 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo edesmennyt, käveli vielä vanhanakin kunnalliskodissa asuessaan soratien vieressä nurmikolla, "jottei kengän pohjat kulu". Ja tää on ihan totisin tosi juttu. Kuollessaan sitten jätti kyllä ihan mukavan perinnön meille sukulaisillensa...

Vierailija
16/260 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinusta siis ekologisempaa ostaa esim. Hauska pusseja kuin käyttää se jo syödyn leivän pussi, joka olisi jo lentänyt roskikseen?

Vierailija
17/260 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen myös että miten voi olla niin että aviopari maksaa tasan kaiken ruuan puoliksi. :x Sairasta suorastaan..

Vierailija
18/260 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen myös että miten voi olla niin että aviopari maksaa tasan kaiken ruuan puoliksi. :x Sairasta suorastaan..

Ei minun ex-poikakaverikaan tajunnut yhtään kun yritin asiasta keskustella, esim. siitä ettei voinut viedä minua ylimääräistä 1km mutkaa koska mulla ei ollut bensarahaa. Mutta ahneena oli kyllä ottamassa jos tarjosin esim. pitsat ravintolassa. Pihit ja ahneet ihmiset ajattelee aina vain sitä hyötyä mikä tulee itselle tai on itseltä pois. Heille puolisot ja lapset on loppujen lopuksi niitä joista yritetään hyötyä tai nähdään tuhlareina jotka kuluttaa sen pihin ihmisen rahat...

Vierailija
19/260 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä pussi että läjä maatuvat melko nopeasti. Jos läjä on leipäpussissa, se säilyy kaatiksella vuosikausia.

EkoNOMIsempaa voi olla käyttää leipäpusseja, ekoLOGIsempaa on taatusti laittaa vähän rahaa Hauska-pusseihin.

onko sinusta siis ekologisempaa ostaa esim. Hauska pusseja kuin käyttää se jo syödyn leivän pussi, joka olisi jo lentänyt roskikseen?

Vierailija
20/260 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi