Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puolivälissä raskaana, auttakaa kun en tiedä mitä nämä kivut on?

Vierailija
27.09.2011 |

Tulee välillä, ei mitenkään yhteydessä rehkimiseen, tms., se vain tulee. On kuin olisi iso (siis tosi iso) pieru eksyneenä alamahassa, sellanen iso pallo, se painaa alavatsaa, peräsuolta, tuntuu emättimessä, olo on kuin koko alamaha ja alapää räjähtäis. Ei voi oikein seistä, mutta ei oikein istuakaan, olo on siis tosi tukala ja tuskainen.

Se tuska kestää jonku aikaa, joskus yli puoli tuntia, yleensä alle, mutta sit ku helpottaa nii on taas mukavampi olla. Mitään ilmavaivoja mulla ei kuitenkaan ole oikeastaan ollenkaan, joten en oikein usko tuohon eksyneeseen pieruunkaan.

Mitä nää vois olla? Harjoitussuppareitako? Neuvolassa perjantaina asiasta mainitsin, mutta ei se tyttö oikein osannut juuta eikä jaata sanoa siihen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kivut on tosiaan inhottavia. En pystynyt kävelemään tai vaihtamaan asentoa. Sattu ihan älyttömästi. Puolisen tuntia aina sitten lepäilin ja ohi meni. Niitä ollu nyt pitkin raskautta ja minulla menossa jo rv 37.

Luulen, että vauva painaa jotenki hermoa tms.

Vierailija
2/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme raskautta takana eikä se ilmeisesti ollut mitään vakavaa. Voi tietysti olla harjoitussupisteluakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastanneille :)

Epämukaviahan noi on, mutta jatkan nyt töissä niin hyvin kuin pystyn... välillä tuntuu oikeesti ku vaapun siellä ku ankka ees taas niin että asiakkaatki kattoo pitkään ku on niin tuskanen olo että tuskanhikikin vaa valuu... Mutta kyllä se tästä! :)

Vierailija
4/4 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä supistukset kestä noin kauaa, vaan minuutteja. Vauva ehkä painaa tosiaan jotain hermoa? Yritä töykkiä sitä vauvaa tuollaisen sattuessa että vaihtaisi asentoa, jos se auttaisi? Supistus tuntuu kiristävänä tunteena lihaksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan