Ne, ketkä ovat päässeet naimisiin mainostavat sitä joka käänteessä.
Kun taas ne, keille naimisissa olo tai naimisiin pääseminen ei ole suuri saavutus ja valinnanvaraakin kumppaneiden suhteen oli, eivät naimisissa oloaan jaksa mainostaa eikä heidän itsetuntonsa ole kiinni siviilisäädystä.
Kommentit (23)
sellaisen miehen, jonka kanssa todellakin haluaa olla (mennä naimisiinkin). Minä olen ollut onnellisesti naimisissa jo 15 vuotta, ja minkään "keskinkertaisen" kanssa en todellakaan olisi tähän ruvennut, eivätkä sellaiset liitot kestäkään.
Epätoivoinen naimisiin kenen kanssa tahansa -touhu on hullua, siitä olen samaa mieltä.
olis tyytynyt siihen mieheen, joka kosii. Mutta miksi ottaa keskinkertaista, kun ei kerran ole naimisiin pakko mennä eikä päästä?
joka "korostaa" sitä naimisissa olemistaan. En kyllä tahallisesti korosta, mutta en anna kenenkään kuvitella virheellistäkään tietoa. Neidittelijöille ja muille korjaan kyllä, että avioliittoa on takana kohta 10 vuotta. Ja sitä paitsi on mulle tulut sekin ihme vastaan, että nelikymppinen nainen selitti, etten tiedä parisuhteesta mitään ennenkuin olen edes naimisissa. Tuli tällekin korjattua, että kyllä sitä on naimisissa jo useampia vuosia oltu.
Kyllä mun mieskin korjaa, jos joku hätnä poikamieheksi kuvittelee. Miksen minä saisi korjata?
olis tyytynyt siihen mieheen, joka kosii. Mutta miksi ottaa keskinkertaista, kun ei kerran ole naimisiin pakko mennä eikä päästä?