Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuota pojan pippeliä nyt sitten pitäisi huoltaa?

Vierailija
26.09.2011 |

Olemme käyneet alapesulla kerran päivässä ja kauhukseni huomasin että teskan sisällä on hirveästi valkoista nöyhtää. Kyse on ekaluokkailaisesta. Kuinka usein sieltä alta pitää nuohota ja miten?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerämmäksi tämä palsta

Vierailija
2/6 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pestään vedellä päivittäin.Saippuaa ei tarvita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF? Kyllä tuonikäiselle olisi jo pitänyt opettaa miten peseytyä itsenäisesti. Eli esinahkaa taakse varovaisesti sen verran kun menee ja suihkuttelua alta.

Vierailija
4/6 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että tietty tenava käy pesulla itsenäisesti mutta ei se nyt aivan niin mene että illalla se katsoo kellosta että jaa, aika käydä suihkussa :D. Kyllä sitä patistella saa ihan lahjakkaasti. Ja jos suinhkussa jää käymättä, sitten olen patistanut iltapesujen yhteydessä hoitamaan myös alapesun. Mulla on ihan oikeasti ollut se käsitys, ettei sinne esinahan alle SAA mennä ronkkimaan. ap

Vierailija
5/6 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika ehkä noin 4,5v kun huomattiin että esinahka liikkuu pikkuisen, on opetettu poikaa itse se vetämään ja pesemään alta. Ja nyt kun poika jo isompi, 6v käy joka ilta suihkussa juuri senkin takia, että saa itse peseytyä tutulla rutiinilla. En usko että osaisi itse pöntöllä pippeliään kunnolla pestä.

Vierailija
6/6 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk- hoitaja kehotti pesemään aina suihkun yhteydessä ja venyttämään esinahkaa niin pitkälle kuin menee.

Lastenlääkärin mukaan antaa rauhassa kasvaa. Valkoinen tali kuuluu kuulemma asiaan eikä kannata pestä sen kummemmin pois. Suihkutellaan sen mitä helposti voi mutta ei pestä talia ym. pois vaan annetaan olla. Näin kuulemma vältytään kiinnikkeiltä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi