Mies laittoi tällaisen tekstarin, sydän hyppäsi kurkkuun
"Ensimmäinen. Oot ajatuksissani ensimmäinen
mun hani rakkaimpani tiedäthän sen
sun hymystäsi voimaa saan
Ensimmäinen. Oot säde aurinkoni ensimmäinen"
Iih :D
Kommentit (32)
mussuttanut liikaa madonlakkeja?
Nyt ei kyllä oikein osunut :D
Sydän hyppäsi kun tuntui niin hyvältä. Tiedättehän sellaisen pakahtumisen tunteen? =)
Mutta koska olette oleet noin kauan yhdessä, niin on ihanaa, että mies vielä lähettelee noin sööttejä viestejä. Sillä ei ole väliä, et onko ne laulun sanat vai ei. Ajatus on tärkein.
Itsekin olen lähettänyt miehelle Matin ja Tepon biisien sanoja.
Olkoot sitten vaikka mautonta käyttää muiden sanoituksia hemppisviesteissä,
mutta kun se veljespari vaan osaa sanoa sen vähintään miljoona kertaa paremmin!
t: Masa ja Tepi -fani (Beaver)
mieheltäni niin epäilisin jotain olevan pahasti vinossa. Mutta hyvä jos sinusta tuntui hyvältä.
kertoa tuosta?
Oisko vinkkejä missä kun en harrasta kun tätä ja sitä toista? :D
tuo viesti oli sitten tarkoitettu? Tosi veemäistä äijältä!
mieheltäni niin epäilisin jotain olevan pahasti vinossa. Mutta hyvä jos sinusta tuntui hyvältä.
t: joskus tuollaisia viestejä saanut, mutta ei tod enää.. ja myös 11v yhdessä, josta 4 naimisissa
jos tykkäät, mutta jos minun mieheni lähettäisi tuollaista kuraa, jota ei ole kai edes itse keksinyt, kun joku sanoi olevan laulun sanoja (kuka muuten tekee noin paskoja laulun sanoja??), lentaisin noloudesta persuksilleni. Mitä siirappia! Ukko on tehnyt jotain outoa, jota yrittää tuolla peitellä. Etenkin, jos tuo ei ole hänen tapaistaan.
Mulle riittää ihan vaan "olet kiva" tai "tykkään".
Miksi pitää aina lytätä kaikki? Jos ap on onnellinen, niin miksi tyrmätä miehen romanttisuus?
T. 10 vuotta yhdessä ja yhä höpötetään rakkaudesta
jos tykkäät, mutta jos minun mieheni lähettäisi tuollaista kuraa, jota ei ole kai edes itse keksinyt, kun joku sanoi olevan laulun sanoja (kuka muuten tekee noin paskoja laulun sanoja??), lentaisin noloudesta persuksilleni. Mitä siirappia! Ukko on tehnyt jotain outoa, jota yrittää tuolla peitellä. Etenkin, jos tuo ei ole hänen tapaistaan. Mulle riittää ihan vaan "olet kiva" tai "tykkään".
Niin ja siis tiedän kyllä että on laulun sanat, ei vaan ole YHTÄÄN miehen tapaista. Kivaa kylläkin, sitä en kiellä =)