Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi tällaisen tekstarin, sydän hyppäsi kurkkuun

Vierailija
26.09.2011 |

"Ensimmäinen. Oot ajatuksissani ensimmäinen

mun hani rakkaimpani tiedäthän sen

sun hymystäsi voimaa saan

Ensimmäinen. Oot säde aurinkoni ensimmäinen"

Iih :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut ap.:)

Vierailija
2/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin vaimolleni joskus muutaman ihan itse vaivalla väännetyn rakkausrunon tekstarilla.

Hän ei ragoinut mitenkään. Ilmeisesti oli jotenkin nolostunut tai koki myötähäpeää ja deletoi viestit.

Eipä ole sen jälkeen tullut runoiltua.

Älä siis tee kuten vaimoni teki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain joku aika sitten viestin..

Pröt pröt. Kiskodisko oi sisko.

Vierailija
4/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lähettelisi niin olisin kyllä onnesta soikeana.

Ihana mies on sulla AP ?

Seurusteluaikana ukkokulta piirsi ihania piirrustuksia ja kirjoitti niihin omakeksimiä runoja.

Silloin jo mä aattelin että voiko näin ihanaa ja tunteellista miestä olla olemassa.

On kuitenkin ihan miehekäs ja lihaksikas ei yhtään neitimäinen.

Ollaan oltu yli 12v naimisissa.

Olemme molemmat toisillemme ensimmäisiä pulisoita.

Ollaan saatu sitten 5 lastakin yhdessä ja tuntuu nyt että liitto vaan vahvistuu.

Vierailija
5/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oi kauheaa! Minä järkyttyisin jos mieheni lähettäisi tuollaisen viestin. Vähän nolon imelä. Mutta rakkausviestit sinänsä on kivoja, niitä saa tosi harvoin mutta jos on jotain hienovaraisen suurta kirjoitettuna niin kyllä päivä on todella kiva! En nyt viitsi lainata tänne mieheni laittamia viestejä, mutta runomuodossa ne eivät (onneksi;) ole.

Vierailija
6/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin vaimolleni joskus muutaman ihan itse vaivalla väännetyn rakkausrunon tekstarilla. Hän ei ragoinut mitenkään. Ilmeisesti oli jotenkin nolostunut tai koki myötähäpeää ja deletoi viestit. Eipä ole sen jälkeen tullut runoiltua. Älä siis tee kuten vaimoni teki!

Joo, tottakai huomioin. Mutten kehtaa laittaa mitä vastasin kun on niin imelää :D

Ja ymmärrän kyllä ajatuksen että tuntuisi imelältä mutta kun 11 vuoden jälkeen vielä muistetaan näin toisiamme niin mun mielestä se on vaan ihanaa. Ja joo, mulla on ihana mies ja tiedän että moni sen kirkuen ottaisi. Siksi pidänkin hyvää huolta ettei karkaa :D Eikä tullut mieleen että on tehnyt mitään pahaa. Kyllä me joka päivä halitaan, pussaillaan ja kerrotaan rakastavamme mutta tuo oli niin erikoista =)

Vierailija
7/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lähettelisi niin olisin kyllä onnesta soikeana. Ihana mies on sulla AP ? Seurusteluaikana ukkokulta piirsi ihania piirrustuksia ja kirjoitti niihin omakeksimiä runoja. Silloin jo mä aattelin että voiko näin ihanaa ja tunteellista miestä olla olemassa. On kuitenkin ihan miehekäs ja lihaksikas ei yhtään neitimäinen. Ollaan oltu yli 12v naimisissa. Olemme molemmat toisillemme ensimmäisiä pulisoita. Ollaan saatu sitten 5 lastakin yhdessä ja tuntuu nyt että liitto vaan vahvistuu.

Tuttu tunne tuo vahvistuminen. On aina mukava kuulla hyvistä suhteista, varsinkin niiltä joilla pitkä suhde takana. Pitkä aika on toki suhteellista sekin.

Vierailija
8/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kiva, että ap:lle tuli hyvä mieli.

Vierailija
9/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rakastajattarelle tarkoitettu

Mut kiva, että ap:lle tuli hyvä mieli.

Vierailija
10/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumankekka :D

Kyllä munkin rakastaja laittaa nk. rakkausviestejä ja monesti on jotain biisin sanoja, mut onneksi laittaa sellasia, jotka on oikeasti kauniita ja merkityksellisiä.

Yhtään dissaamatta sitä hyvää oloa, joka ap:lla on nyt! Ite ihmettelin, että miten noin huonon laittoi, mut jokaisella on oma makunsa.

Vierailija
11/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmetteliSIn...

Vierailija
12/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja sinänsä minusta on vähintäänkin kummallista jos yli 10 yhdessäolovuoden jälkeen tuollaisia lähettää...) niin kyllä kannattaisi kellojen soida.

Varaudu siihen että oli tarkoitettu ihan jollekin muulle tai että lähettää sen sinulle kun haluaa peitellä jotakin.

Sen verran kaksilahkeisten ajatusmaailmaa tunnen että ihan normaalia tuo ei ole... Ellei ole sitten jotenkin höyrähtänyt runopää-hippi... ja sekään ei oikein toimi, koska silloin lähettäisi omia tekstejään...

Vierailija
13/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus rakkausviestejä mieheltäni, mutta tykkään pitää ne omana tietonani.

Kahdenkeskisinä se voivat olla sykähdyttäviä, julkaistuina ne ovat lähinnä naurettavia ja noloja.

Vierailija
14/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja sinänsä minusta on vähintäänkin kummallista jos yli 10 yhdessäolovuoden jälkeen tuollaisia lähettää...) niin kyllä kannattaisi kellojen soida. Varaudu siihen että oli tarkoitettu ihan jollekin muulle tai että lähettää sen sinulle kun haluaa peitellä jotakin. Sen verran kaksilahkeisten ajatusmaailmaa tunnen että ihan normaalia tuo ei ole... Ellei ole sitten jotenkin höyrähtänyt runopää-hippi... ja sekään ei oikein toimi, koska silloin lähettäisi omia tekstejään...

No haloo. Nyt on kyllä pakko sanoa etten epäile sitten tippaakaan pettämistä tms. mitä täällä muut ilmiselvästi oikein toivoo. Miten sitten 10 vuoden jälkeen pitäisi toimia? Mä olen edelleen korviani myöten rakastanut ja päivittäin leperrellään, halitaan, pussaillaan, kehutaan toisiamme jne. Harmi jos se on harvinaista näin pitkässä suhteessa.

Vierailija
15/32 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säikähtänyt vaan sydän hyppäs kurkkuun ilosta =)

Vierailija
16/32 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva mies:)

Vierailija
17/32 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on laulunsanoja, mutta kauniisti tehty.

Vierailija
18/32 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on laulunsanoja, mutta kauniisti tehty.

Joo poikkis :D 11 vuotta yhdessä, vuosi naimisissa =)

Vierailija
19/32 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilet, että oli tarkoitettu jollekin toiselle?

Vierailija
20/32 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussuttanut liikaa madonlakkeja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme