Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä ikäisenä lapsenne oli ekaa kertaa yötä muualla esim. isovanhemmilla

Vierailija
26.09.2011 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on nyt 5 ja 6 vuotiaat. Eivät ole koskaan olleet yökylässä missään. Ei ole ollut tarvetta. Eivätkä varmaan menekkään lähivuosina jos eivät itse halua. Saavat toki mennä jos pyytävät.

Vierailija
22/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosijuhlassa Finlandia-talolla ja Kalastajatorpalla.

-16

lapset 5 ja 4, eivät ole olleet yökylässä, eivätkä ole ihan lähiaikoina menossakaan. Sitten kun itse haluavat on sopiva hetki. Miten ihmeessä noin pienen vauvan laittaa hoitoon ja mitä vanhemmat tekee sillä aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mummolassa. Hyvin oli mennyt :)

Vierailija
24/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettiin iltasyöttö ja lapsi jäi mummilaan yöksi. Mummi hoiti yhden yösyötön pumpatulla maidolla, samoin ensimmäisen aamusyötön. Ja sitten me olimme vauvaa hakemassa.

Kunnon yökyläilyjä on ruvettu harrastamaan molempien lasten kanssa noin 1 vuotiaana.

Vierailija
25/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat sisarukset ovat olleet 10-13-vuotiaina.

Vierailija
26/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavat parin kuukauden vanhoina ja kuopus 1,5-vuotiaana. Riippui lähinnä imetyksen kestosta.

Vierailija
27/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas ei vielä ole ollut, kohta ikää puoli vuotta.

Vierailija
28/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 2-vuotiaana, kuopus vasta 3-vuotiaana. Vai olikohan jo 4 v....

Vierailija
29/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen taisi olla aika paljon vaillekin vuoden.

En sano, että noin aikaisin täytyy aloittaa, mutta kyllä mua säälittää melkein lapset, jotka eivät vielä 11v:na uskalla mennä minnekään yöksi. Kiva leirikoulut yms. "pakolliset", kun on silloin ekaa kertaa pois kotoa. Kyllä siinä muut ihmettelee, kun joku on ekaa kertaa yötä pois kotoa ja ikävöi kotiin. Meidän 11v oli jo Saksassa viikon koulun reissussa eikä ollut mitään ongelmia, vaikkei kieltäkään osannut.

Vierailija
30/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen taisi olla aika paljon vaillekin vuoden. En sano, että noin aikaisin täytyy aloittaa, mutta kyllä mua säälittää melkein lapset, jotka eivät vielä 11v:na uskalla mennä minnekään yöksi. Kiva leirikoulut yms. "pakolliset", kun on silloin ekaa kertaa pois kotoa. Kyllä siinä muut ihmettelee, kun joku on ekaa kertaa yötä pois kotoa ja ikävöi kotiin. Meidän 11v oli jo Saksassa viikon koulun reissussa eikä ollut mitään ongelmia, vaikkei kieltäkään osannut.

olisko pitänyt vaan jättää lapsi mummon oven taakse ja toivoa parasta että se pääsisi yöksi? Kato tasan ei mee nallekarkit, joillain ei vaan ole paikkaa, jonne voisi yöksi mennä.

Vierailija
31/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan tiedoksesi, että kaikilla se ei ole uskalluksesta kiinni. Mihin meidän lapset oikein sitten menisi, ettei heitä tarvitsisi sinunkaan sääliä. Sukulaiset eivät yöksi huoli, ja kaverit eivät ole yökylään pyytäneet.

Vierailija
32/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän säälitte, mutta tulkaa mieluummin hakemaan ne yökylään niin ei tarvi sitten enää sääliä. Ei ole sukulaisia, jotka ottaisivat yökylään, ja vaikka esim. esikoisen kavereita on meillä jo ollutkin yötä, ei vastakutsuja ole tullut. Eikä minulla ole sisua jättää lasta kenenkään ovelle odottelemaan, että ehkä joku sen sitten yöksikin ottaa.

Vierailija
33/33 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen yökyläilyn aloittaa vaikkapa ekaluokkalaisena, niin ihan mukavastihan tuossa ehtii "harjoitella" ennen tuon tyyppisiä reissuja...

Ennemmin mua säälittää pienet, jotka eivät vielä asiasta mitään osaa vielä ymmärtää joita roudataan yökylään.

Esikoinen taisi olla aika paljon vaillekin vuoden.

En sano, että noin aikaisin täytyy aloittaa, mutta kyllä mua säälittää melkein lapset, jotka eivät vielä 11v:na uskalla mennä minnekään yöksi. Kiva leirikoulut yms. "pakolliset", kun on silloin ekaa kertaa pois kotoa. Kyllä siinä muut ihmettelee, kun joku on ekaa kertaa yötä pois kotoa ja ikävöi kotiin. Meidän 11v oli jo Saksassa viikon koulun reissussa eikä ollut mitään ongelmia, vaikkei kieltäkään osannut.