Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö juoksemaan 10km tai yli tunnin yhtäjaksoisesti?

Vierailija
26.09.2011 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka painoa on 90 kiloa. Tosin olen todella kankea sekä vähän lihavakin. Jaksan juosta ihmeen hyvin kyllä, pituutta 179 senttiä.

Vierailija
22/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suorin jaloin menee liki kyynärpäät lattiaan, mutta on mullakin ne huonot puolet: viiniä menee pullo illassa, ellei aamulla ole ennen seitsemän heräämistä tai työn puolesta urheilua heti aamusta.

Suo siellä vetelä täällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polviin sattuu 50 m päästä niin että itku tulee.

Sauvakävelen kyllä todella reippaasti tuon tunnin, ja olenkin ihan ok kunnossa!

Vierailija
24/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksemaan 10 kilometriä, mutta aikaa menee tunti ja 10 minuuttia. Tai no, en tiedä pystyisinkö juoksemaan juuri nyt, kun polvivaivan takia juoksu ot olleet keksi viikkoa tauolla. Kunnon puolestä pystyn, polven takia en ole ihan varma.

Vierailija
25/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joogaa 30 vuotta, eikä taivu niin että saisi sormet lattiaan?

Nyt kustaan taas palstailijoita silään niin että kirvelee. Mäkin rautakanki taivun ilman joogia tuon verran. Jotain on varmaan ruumiinrakenteessa vikaa, jos ei tuohon pysty.

Vierailija
26/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sitä varmaan kukaan urheilija juoksuksi sanois. Siis todellakaan ei toi tunti riitä kymppiin ; ) Mutta sekä tunnnin että tuon 10 km lupaan juosta - tai siis löntystää.

- BMI 31

Vierailija
27/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10km menee vähän alta tunnissa.

Puolimaratonin olen juossut ja hiukan yli 2h meni siihen matkaan.

Vierailija
28/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävis sapettamaan typerä juokseminen jo heti alkumatkasta niin paljon, että lopettaisin siihen.

Vierailija
29/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka juoksette tuntiin?

Vierailija
30/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko 1h10min ok aika aloittelijalle?

Vierailija
31/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia juoksin kympin 55 minuuttiin. Sitten tuli kolme lasta, talonrakennus, pari vakavaa sairautta ja hirveät määrät ylitöitä. Ei ehtinyt harrastaa liikuntaa käytännössä ollenkaan ja painokin pääsi nousemaan (BMI kyllä koko ajan alle 30).

Nyt olen saanut tuon oravanpyörän katkaistua ja töitä vähennettyä niin että viimeinkin on aikaa kuntoilla ja kyllä se maistuukin hyvälle, kun on yli 10 vuotta ollut taukoa (urheilin aiemmin paljonkin). Tosin nyt sitten piiputtavat vähän polvet, joten olen siirtynyt enemmän pyöräilyyn ja vesijuoksuun, mutta juoksenkin jonkin verran, varsinkin maastossa (suunnistusta), mikä yllättäen on polviystävällisempää. Tavoite on kyllä ensi kesään mennessä kymppi alle tunnin tai vastaava kunto muilla tavoin jos polvet eivät kestä juoksua.

Vierailija
32/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te harrastatte liikuntaa, jotka juoksette tuntiin?

Käyn lenkillä 6krt/viikossa maaliskuusta-marraskuuhun. Juoksen 10-18km lenkkejä.

Talvisin käyn kuntasalilla, uimassa ja alta -10 asteen pakkasilla juoksen tunnin lenkkiä. Astmaiset keuhkoni ei kestä kovalla pakkasella juoksua.

Tasaisella reitillä kymppiin menee n. 50min.

Vierailija
33/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te harrastatte liikuntaajotka juoksette tuntiin?

kerran viikossa kuntosalilla. Tai totta puhuen näin tein vuosi sitten, kun jaksoin juosta kympin vähän alle tuntiin. Tänä vuonna on ollut kaikenlaista jalkavaivaa, ja siksi olen harrastanut muuta liikuntaa (esim. pyöräilyä) ja juoksu on ollut tauolla. Kympin jaksaisin kyllä juosta nykykunnossanikin varmasti, mutta aikaa saattaisi mennä muutaman minuutin yli tunnin.

Vierailija
34/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias ja juoksen pari, kolme kertaa viikossa. Lisäksi ratsastan kerran viikossa, eli se on ikään kuin neljäs "lenkki".

Vierailija
35/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa 4-5 kertaa viikossa.

Vierailija
36/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuukauden kuluttua pystyn jos kuntoni jatkaa nousemista kuten viime viikkoina on.

Vierailija
37/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä pääsin juoksukoulussa 5km etappiin, mutta sitten tuli kevät ja pihatyöt.

En ole aikeissa jatkaa juoksukoulua pidemmälle, koska olen muutenkin saanut raskauslöllöt lähtemään, enkä erityisemmin pidä juoksemisesta.

Vierailija
38/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörtyisin ekan kilsan kohdalla ja siinä teillä olis kantamista huhhuh.

Vierailija
39/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ehkä hölkätä tunnin, mutta siinä ajassa ei paljon matkaa taitu.

Vierailija
40/41 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kaiken vapaa-aikani juoksukuntoni parantamiseen. Treenaan nytkin lähentäjiä peilin edessä. Näen lapsiani vilaukselta joka ilta ennen nukkumaanmenoa, mutta onneksi olen sen ajan erittäin hyvä äiti, koska käytän itseeni aikaa erittäin paljon!