Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain itse puettua. Reiman mitoitus on väljempi ja vuori liukkaampi kuin Moloissa.

Vierailija
2/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka oli parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö joku oikeasti tosta sateenkaarihaalarista? Mulla meinaa tulla migreeni, pelkkää kuvaa kattelemalla...

Vierailija
4/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toka varmaan näkyy tiellä paremmin :D

Vierailija
5/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tykkäis ekasta ja lapsi tokasta. Lapsille ei tuu se migreeni niin helposti. Tosin äitihän sitä haalaria enemmän katselee...

Vierailija
6/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meidän tyttö olisi halunnut tuon Molo-raitaisen takin.

Vierailija
7/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin toi Molon rainbow on ihan järkyttävä. Mutta haalarina Molo on kyllä paljon lämpimämpi kuin reima, vaikka tossa taisikin olla kyse perusreimasta eli ei reimatecistä? Meillä on ollut Molon haalareita 2-6-vuotiailla nyt 4 talvea, ovat olleet hyviä. Mukava malli ainakin hoikahkolle lapselle, ja lämmin. Ja hyvät heijastimet.

Vierailija
8/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taaperolla saa olla väriä!

Onneksi itse saan pukea taaperon ja vauvan värikkäisiin vaatteisiin.

Meidän viskarilainen suosii niitä ällöjä tummia hämähäkki-örkki-miekka -juttuja :(

Vierailija
9/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on kivempi kuin tuo Molo. Itse kyllästyisin heti noin kirkkaaseen haalariin.

Vierailija
10/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieleen siis enemmän se, vaikka toinenkin on tosi nätti. Hieman liian räikeä minun makuuni, mutta nätti silti. Kumman tahansa hankit, niin ei voi olla huono valinta.

Vierailija
11/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sen Molon paremman laadun vuoksi, mutta ostaisin sen yksivärisenä, kun en kestä katsoa noita värikkäitä raitoja...

Vierailija
12/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis on laatu se kriteeri niin molon haalari, jos ulkonäkö niin toi reiman raidat ei vilise silmissä.

Paras olis yksivärinen molon haalari ;)

Vierailija
13/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo haalarit "edullisia"? Siis kannattaako tuolta ostaa vai jostain muualta?

Vierailija
14/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi molo on karsee.mut eiks toi reimakin oo se vauva malli?mun mielestä ei enää 2v. sopiva..tai tietty jos reilusti alle 2v. meillä on 2v4kk enkä kyl enää vauva mallia ostais..

Vierailija
15/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pirteekin, mutta ennen kaikkea kestää kulutusta enemmän, istuu paremmin, kestää kosteutta paremmin ja on lämpimämpi kuin reima. Näitä ominaisuuksia arvostan tuon ikäisen haalarissa. Vertailua ja kokemusta on ko. merkeistä. Onhan moloa yksivärisenäkin.

Vierailija
16/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molo ei juurikaan saa ääniä, mutta on silti haluttu ja ostettu haalari!

Jälleenmyyntiarvokin on taivaissa, mutta täällä kukaan ei osaa arvostaa sitä?

Ihan kuin me&i:n kanssa. Merkkiä vain haukutaan täällä, mutta myynti on hurjaa.

Vierailija
17/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa hinnoissa taitavat olla lähes joka kaupassa.

Vierailija
18/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä odottaa vajaa 2-vuotiaalle juurikin tuo Molon Rainbow-kuosinen haalari ensi talveksi. Mun mielestä veikeä kuosi. Olisi muuten varmaan päiväkotilapselle ehdoton: lapsi erottuu pihalla muiden lasten joukosta :)

Meillä on muutenkin hyviä kokemuksia Molon haalareista (ja vaatteista ylipäänsä). Haalarit ovat tosi lämpimiä, kestäviä ja laadukkaita. Itsekin ihmettelen, miksi niitä aina niin kovasti mollataan, mutta eipä tuo mua haittaa.

Vierailija
19/20 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noista olisi pakko valita.

Vierailija
20/20 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain itse puettua. Reiman mitoitus on väljempi ja vuori liukkaampi kuin Moloissa.

Molo-haalarin malli sopii hyvin meidän hoikalle lapselle ja taas nuo löysänmalliset näyttää kuin säkkiin puetulta. Moloissa ällöttää se nimi, mutta on hyvä haalari ja meille varmaan tulee lapselle tuo toiseksi puvuksi Ticketin ohelle. Me saatiin yksi Lassien puku ja se vaikuttaa hyvälle, mutta ei olla vielä sovitettu, onko löysä vai sopiva malliltaan.