Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukko kieltäytyi pimpasta. Hävettää :(

Vierailija
17.09.2011 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuu tänne...mulle kyl kelpaa...:-)

Vierailija
2/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin tuon läpi 15v sitten vuoden seurustelun jälkeen, olin vielä nuori tyttö ja se etten miehelle kelpaa seksiin oli iso ihme. Nyt on tasaantunut niin että rakastellaan 1-2 kerta kuussa, mä haluaisin enemmän mutta en jaksa ehdotella koska on kurjaa saada siipeensä. Seksi on kyllä ollut aina hyvää ja huomioivaa, mutta toset miehet ei vaan ole koko ajan mela pystyssä. Ja toivottavasti ei teille tule valtaa seksistä, niin voi käydä jos iskee pihtaamisen kierre. Mä suosittelen puhumista, ja puhumista silä pohjalta että " musta tustui kurjalta kun sanoit ettet halua, sulla on oikeus siihen mutta voitaisiinko sopia jollain tavoin etukäteen merkit sille milloin saattaa haluta seksiä ja milloin riittää läheisyys"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että mies on miehiin päin kallellaan jos ei panna tahdo useammin.

Mieti vähän, heitä ukko pihalle.

Meillä vuodessa enemmän seksiä kuin teillä 15 vuodessa. Seksi on huippuhyvää.

mä kävin tuon läpi 15v sitten vuoden seurustelun jälkeen, olin vielä nuori tyttö ja se etten miehelle kelpaa seksiin oli iso ihme. Nyt on tasaantunut niin että rakastellaan 1-2 kerta kuussa, mä haluaisin enemmän mutta en jaksa ehdotella koska on kurjaa saada siipeensä. Seksi on kyllä ollut aina hyvää ja huomioivaa, mutta toset miehet ei vaan ole koko ajan mela pystyssä. Ja toivottavasti ei teille tule valtaa seksistä, niin voi käydä jos iskee pihtaamisen kierre. Mä suosittelen puhumista, ja puhumista silä pohjalta että " musta tustui kurjalta kun sanoit ettet halua, sulla on oikeus siihen mutta voitaisiinko sopia jollain tavoin etukäteen merkit sille milloin saattaa haluta seksiä ja milloin riittää läheisyys"

Vierailija
4/4 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän tunne on normaali reaktio torjutuksi tulemiseen, mutta oikeasti siinä ei ole tällaisessa tilanteessa mitään hävettävää.